Kommentit (1323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että pääsi naurut, kun yhtäkkiä Petäistö seisoo kaikkien keskellä paidattomana XD siinä on mulla kouluttajilla ollu pokan pitämistä
Ei kai sentään semmosta kohtausta??! :O
Nyt joku raja.
Oliko vielä ylävartalo öljyttynä kiiltäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuks muistakin tää kausi jotenkin erityisen käsikirjoitetulta verrattuna aiempiin?
Toi Petäistön poseeraus ilman paitaa suoraan kameraan kouluttajien keskustelun aikana ja mun mielestä Martinan kaikki lauseet ja eleet haastatteluissa on ihan kliseisiä ja näytellyn oloisia :D vai onks se vaan tuollainen oikeesti?Eihän siinä Martinan sönkötyksessä ollut päätä eikä häntää. :D
Niinpä. Ensin sanoo, että pelkää itseään. Sen jälkeen sanoo, että kunto loppu. Sitten lisää irrallisia lauseita. :D
Paniikissa.
Ei kai tuolla kukaan muukaan ole haastattelussa paniikissa. Ei vaikuttanut Martinakaan siltä, että paniikissa olisi ollut.
Miksi Pinjan tekemisiä ei näytetä eikä arvostella? Onko hän vain pelkkä maskotti?
Vierailija kirjoitti:
Ai että pääsi naurut, kun yhtäkkiä Petäistö seisoo kaikkien keskellä paidattomana XD siinä on mulla kouluttajilla ollu pokan pitämistä
Yhtäkkiä? Taivaastako se laskettiin? En ole vielä sitä jaksoa nähnyt. Miksi oli paidatta vaikka tuolla on niin tarkkaa, että kaikilla on oikea varustus päällä, kouluttajillakin aina samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Se kohtaus oli vielä valaistu niin, että kaikki huomio kiinnittyi Matiaksen yläkroppaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pinjan tekemisiä ei näytetä eikä arvostella? Onko hän vain pelkkä maskotti?
Näytettiinhän ja hyvin sitoi loukkaantuneen. Sitä kehuttiin. Osasi rauhassa toimia paineen alla. Pinja on reipas ja sisukas, hyvä hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kohtaus oli vielä valaistu niin, että kaikki huomio kiinnittyi Matiaksen yläkroppaan. :D
Voi prseensuti. Tästä puuttuu enää, että olis ollut vielä öljyttykin.
Vierailija kirjoitti:
Katson 9 jaksoa ja kyllä tässä Pinjaa näytetään ja haastatellaankin.
Joku tässä mättää. Kyllähän tätä vielä katsoo paremman puutteessa, mutta enää ei innostu. Kouluttajatkin ovat jo leipiintyneet. Kenenkään lemmikkiä ei pitäisi ohjelmaan tuoda.
En sitten tiedä, onko sellainenkaan hyvä sotilas joka vain sokeasti tottelee johtajaa. Onko kaikki urputtaminen pahasta? Linnan Tuntemattomassahan sitä on vaikka kuinka paljon, mutta hyvä johtaja ei siitä hätkähdä vaan ymmärtää, että miesten pitää välillä päästää höyryjä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja tuota suunnitustehtävää. Osmo katsoo kartasta, missä on pohjoinen -ei auringosta tai kompassista. Turakaiset eivät tiedä, misssä ovat tai minne mennä :D
Alkoi jo katsojanakin turhauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Knuutti voisi mieluummin olla ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja tuota suunnitustehtävää. Osmo katsoo kartasta, missä on pohjoinen -ei auringosta tai kompassista. Turakaiset eivät tiedä, misssä ovat tai minne mennä :D
Alkoi jo katsojanakin turhauttaa.
Eksyikö ne täysin?
Vierailija kirjoitti:
Noh, viime vuonnahan alkutunnarissa oli pääkouluttajan nojaileva suihkukohtaus. Meni puoli vuotta nauraessa. Se oli kyllä joltain tuotannon ideanikkarilta ihan liikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Knutti ilman paitaa...
https://www.seiska.fi/katso/erikoisjoukot-kouluttaja-kuvattiin-ilman-pa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh! ;)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimi on Knutti, ei Knuutti.
Oli mukava katsella Antin ja henkisen kouluttajan koulutussessiota. Ei se oppi ole haitaksi kenellekään.
Haavoittuneen pelastaminen oli kiinnostava tehtävä, vaikka siinä tohinassa oli tv-katsojan vähän vaikea seurata kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimi on Knutti, ei Knuutti.
No ihan sama mikä tuutti. Selvisi kumminkin.
Paras esiintyjä ja suoriutuja oli se tuntematon sotilaspotilas.
Paita päälle prkl!