Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1323)

Vierailija
1281/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspen kyllä loisti tämän päivän +jaksossa. Ymmärrän täysin, että joku pelkää, mua lähinnä saksanpaimenkoiran omistajana nauratti. Yksi sana Petäistöltä niin Aspen antaisi eka päivän  poistönijän olla rauhassa, mutta ei, lisää painetta Osmolle (Osmoko hänen nimensä on?). Kävi Aspen kyllä ihan tekstiileihin kiinni (näykkikö tuo koira muita kuin mua?), Matias vaan totesi: "mitä mä sanoin eka päivänä, koira muistaa sinut." Kouluttajien luona nauroi sitä, että Aspen antoi treenin aikana kaiken huomionsa tönijälle. Pointsit siitä, että Osmo otti treenin jälkeen kontaktia Aspeniin, pyysi luokse ja heitti keppiä.

Aspen on mukana myös tiedusteluretkellä kisaajien ja Matiaksen mukana.

Koiraihmiset ovat aina päästään sekaisin. 

Kaverin koira puri minua ollessani ala-asteikäinen. Olin katsomassa kaverini kanssa tv:tä. Emme metelöineet, emme heiluneet, emme uhanneet koiraa millään tavalla. Emme olleet ikinä aikaisemminkaan tehneet koiralle mitään. Yhtäkkiä elukka hyökkäsi takaapäin jalkaani kiinni. Perhe oli juuri sellainen naureskeleva "ei meidän koira pure" -tapaus.

Olen siitä lähtien vihannut koiria. Jos nyt joku irrallaan oleva koira hyökkäisi kimppuuni, niin siitä tilanteesta lähtisi hengissä pois vain toinen meistä.

Vierailija
1282/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspen kyllä loisti tämän päivän +jaksossa. Ymmärrän täysin, että joku pelkää, mua lähinnä saksanpaimenkoiran omistajana nauratti. Yksi sana Petäistöltä niin Aspen antaisi eka päivän  poistönijän olla rauhassa, mutta ei, lisää painetta Osmolle (Osmoko hänen nimensä on?). Kävi Aspen kyllä ihan tekstiileihin kiinni (näykkikö tuo koira muita kuin mua?), Matias vaan totesi: "mitä mä sanoin eka päivänä, koira muistaa sinut." Kouluttajien luona nauroi sitä, että Aspen antoi treenin aikana kaiken huomionsa tönijälle. Pointsit siitä, että Osmo otti treenin jälkeen kontaktia Aspeniin, pyysi luokse ja heitti keppiä.

Järkyttävä rakki. Miten ne antoi sen näykkiä? Meni kyllä liiallisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin koira puri minua ollessani ala-asteikäinen. Olin katsomassa kaverini kanssa tv:tä. Emme metelöineet, emme heiluneet, emme uhanneet koiraa millään tavalla. Emme olleet ikinä aikaisemminkaan tehneet koiralle mitään. Yhtäkkiä elukka hyökkäsi takaapäin jalkaani kiinni. Perhe oli juuri sellainen naureskeleva "ei meidän koira pure" -tapaus.

Olen siitä lähtien vihannut koiria. Jos nyt joku irrallaan oleva koira hyökkäisi kimppuuni, niin siitä tilanteesta lähtisi hengissä pois vain toinen meistä.

Naapurin koira puri minua pohkeeseen. En uskaltanut puhua mitään jostain syystä. Sitten tuli kova kipu ja oli pakko kertoa. Oli syvät hampaanjäljet pohkeessa ja lääkärireissu. 

Vierailija
1284/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millon tulee ja tuleeko vielä mitään vesitehtäviä?? Ne olis parhaita.

Eiköhän. Eivät ole altaassakaan olleet, että jos semmoista sopii odottaa.

Tulee. Häkissä veteen tehtävää suorittamaan. Osa pärjää, osa ei. Ja Knutin mukaan on vasta alkua veteen liittyvissä tehtävissä.

Hienoo! Kiitos tiedosta! 

Vierailija
1285/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Jäi pelko, ja jäi viha. Ja etenkin silmään pistää aina koiraihmisten ylitsevuotava välinpitämättömyys. Rakilla on jo hampaat luussa asti niin ympärillä olevat p.skapääomistajat vaan nauraa. Oman tapaturman jälkeen seuraava hyökkäävä koira ei kunnossa poistu.

Vierailija
1286/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että taisi hermostua Maisa Torpallekin joskus jossain kuvauksissa? Oliko tuotantoyhtiö joutunut menemään väliin?

Vierailija
1287/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä rakki. Miten ne antoi sen näykkiä? Meni kyllä liiallisuuteen. 

Nappi koiralle ja konttoon. Koira mikä käy ihmistä yhtään puremaan, lopetetaan. Mikäli omistaja ei hallitse rakkiaan, on tämä ihmisen oma vika. 

Vierailija
1288/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lol, mikä kyläräkki! Porukat yrittää suorittaa hiljaisen tiedustelun vihollisalueella, ja matin kylärakki räksyttää kuin mikäkin tollo. Ukko yhtä tollo, kun ei osaa koiraa kouluttaa. Ei noin, matti, ei noin.

Vierailija
1289/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluttaja Janne tuntuu oikeesti olevan aika pehmo tyyppi. Hänestä huokuu sellanen empatia ja inhimillisyys, siis muualla etenkin kun sarjassa. 

Mutta jos pitää nostaa joku näistä kouluttajista esiin niin Robyn Hendry vaikuttaa älykkäältä ja asiaihmiseltä. Tykkään hänen tyylistä paljon. Hän tuntuu olevan sellanen tekijä tyyppi, ei huomionhakuinen eikä kyykyttäjä. 

Jannesta on tullut positiivinen kuva podcasteista. Kirjansa oli myös erittäin mielenkiintoinen. Jan vaikuttaa kanssa haastatteluissa huumorintajuiselta,  ok tyypiltä, eikä kireältä mlkulta kuten ohjelmassa.

Mutta Petäjistö tuntuu olevan ihan sitä samaa mitä on sarjassa! En tahtois olla sen joukkueessa. 😆 Imitaattori tamminen vetää hyvin sen hahmoa. 

Juu, ei vedä. 

OT 

Muutenkin koko Tamminen on hyvin yliarvostettu. Yksi sen parhaista skeitsestä on Juha Mieto ja eikä jätkä osaa imitoida Mietaata ollenkaan. Käsikirjoitus ja vitsit siinä oli hyviä, ei Tamminen.

Sama juttu Petäistöstä. Ehkä se on parantunut, en ole kattonut. Enkä kato, kun oli niin kiusallisia ne ekat videot.

Petäistö itse paras hahmo. Sen instaa ja youtube kanavaa kun seuraa, niin ei todellakaan ole niin totinen mitä ohjelma ja nuo kanavat haluaa näyttää. 

Esim ne instan kokkauspätkät. Matias vakavana notskilla kokkaa kokonaista jäistä jänistä! :D Se on suht hulvatonta ja vasta teki tiramisua. Pitääkin kattoo uudestaan tänään kaljapäissään, niin saa kunnon naurut.

Terve Petäistö, jätkäkin mammapalstalla.

Vierailija
1290/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Tammiselle Matias on mehevää materiaalia, no can do. Mutta joko Tamminen on ollut EJ ohjelmassa? Nyt en enää lähtisi :D

Vierailija
1291/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuks muistakin tää kausi jotenkin erityisen käsikirjoitetulta verrattuna aiempiin?

Toi Petäistön poseeraus ilman paitaa suoraan kameraan kouluttajien keskustelun aikana ja mun mielestä Martinan kaikki lauseet ja eleet  haastatteluissa on ihan kliseisiä ja näytellyn oloisia :D vai onks se vaan tuollainen oikeesti?

Vierailija
1292/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Terhi nyt kuitenkin yritti ryhmänjohtajana. Hyvä hyvä.

Vierailija
1293/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja tuota suunnitustehtävää. Osmo katsoo kartasta, missä on pohjoinen -ei auringosta tai kompassista. Turakaiset eivät tiedä, misssä ovat tai minne mennä :D

Vierailija
1294/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi (12) panikoi sukellustehtävässä, mutta taistelutehtävän johto meni 12 paremmin kuin 9:sillä.

Vierailija
1295/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pääsi naurut, kun yhtäkkiä Petäistö seisoo kaikkien keskellä paidattomana XD siinä on mulla kouluttajilla ollu pokan pitämistä

Vierailija
1296/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että pääsi naurut, kun yhtäkkiä Petäistö seisoo kaikkien keskellä paidattomana XD siinä on mulla kouluttajilla ollu pokan pitämistä

Missä jaksossa tämä on?

Katsoin juuri 8n, oli se vesihäkki ja mua hämäsi kun miksei nuo naiset käytä kunnon liivejä kun nännit nöpöttää paidan läpi täysin selkeästi.

Jos Matias on ilman paitaa niin varmaan siksi kun näki ne nännit nii oli tarve viilentää.

Vierailija
1297/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuks muistakin tää kausi jotenkin erityisen käsikirjoitetulta verrattuna aiempiin?

Toi Petäistön poseeraus ilman paitaa suoraan kameraan kouluttajien keskustelun aikana ja mun mielestä Martinan kaikki lauseet ja eleet  haastatteluissa on ihan kliseisiä ja näytellyn oloisia :D vai onks se vaan tuollainen oikeesti?

Eihän siinä Martinan sönkötyksessä ollut päätä eikä häntää. :D

Vierailija
1298/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ensin sanoo, että pelkää itseään. Sen jälkeen sanoo, että kunto loppu. Sitten lisää irrallisia lauseita. :D

Vierailija
1299/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sentään semmosta kohtausta??! :O

Nyt joku raja. 

Vierailija
1300/1323 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ensin sanoo, että pelkää itseään. Sen jälkeen sanoo, että kunto loppu. Sitten lisää irrallisia lauseita. :D

Paniikissa.