Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1251)

Vierailija
1141/1251 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias jossain kulisseissa kokoajan kun ei paljoa näy.

Oli kipeänä vähän aikaa, siitähän oli lehdessä juttua.

Tauti siis. Ymmärrän.

Vierailija
1142/1251 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se fysiikka ja pääkoppa  ja sotilas-soveltuvuus testataan eniten näissä agressio/tappelu-tehtävissä. Niissä kun vaaditaan molempia sekä niiden hallintaa ääritilanteessa. Kuka vaan voi opetella kyykkyjä tekenään.  Tämän todisti tuo Redman tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1251 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän oli ylimielinen Martina kuulustelussa. Mun mielestä oli. Taisi saada sen takia sen rangaistuksenkin. Yö ulkonako se on? en nähnyt sitä jaksoa vielä.

Pitäs itkee nöyränä lapsia ja perhettä et valkut tykkäis.

Vierailija
1144/1251 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän oli ylimielinen Martina kuulustelussa. Mun mielestä oli. Taisi saada sen takia sen rangaistuksenkin. Yö ulkonako se on? en nähnyt sitä jaksoa vielä.

Pitäs itkee nöyränä lapsia ja perhettä et valkut tykkäis.

Toi itku toimii miehillä, ei naisilla. Naisen pitää vetistä pataan että saa kunnioitusta tuola.

Vierailija
1145/1251 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä enemmän suorapuheinen kuin ylimielinen. Osa selittää kuulusteluissa hirveesti ja sitten uudestaan pyydetään vastausta itse kysymykseen. 

Mikäs siinä, monen mielestä täällä on näköjään ärsyttävä persoona. Mielipiteitä on monia. 

Vierailija
1146/1251 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat erikoisjoukot paljon mielenkiintoisempia, vaikkapa tämä:

https://kirja.info/kirja/erikoisjoukoissa-janne-lehtosen-tarina-9789510…

Vierailija
1147/1251 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
1148/1251 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat erikoisjoukot paljon mielenkiintoisempia, vaikkapa tämä:

https://kirja.info/kirja/erikoisjoukoissa-janne-lehtosen-tarina-9789510…

Tämä oli kyllä hyvä kirja. Käsiteltiin hieman myös julkisuudessa olleita avio-ongelmia.

Vierailija
1149/1251 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
1150/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli vastuutonta laittaa pienikokoisia naisia isoa miestä vastaan siinä redman-tehtävässä. Mäkihyppääjällä meni selkä eikä ihme, häntäkin heiteltiin kuin märkää rättiä.

Samoin oli vastuutonta laittaa flunssaoireinen kylmävesialtaaseen. 

Miksi pitää vetää tuollaisella riskillä noita tehtäviä, kun kerran kaikesta näkee että eivät ole fyysisesti siinä kunnossa että pystyisivät suoriutumaan?

Ohjelman tarkoituksena on simuloida tehtäviä, joihin erikoisjoukkosotilaat voivat joutua.

Vihollinen ei tositilanteessa rupea etsimään pienikokoiselle naiselle tämän koolle sopivaa, tasapuolista tappelukaveria.

Vierailija
1151/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko ollenkaan et intin erikoisjiukoissa on tommosii tehtäviä eikä joka toinen päivä voi olla tommmosta rankkuutta palautumista ilman. toivottavasti kouluttajat eivät myödkään kiroile noin. pääsykokeet on läpäisty ja porukka motivaatiolta lujempaa?

Vierailija
1152/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA MATIAS ON TAKAISIN!!! OLI IHAN TYHMÄ JAKSO KUN PETÄISTÖ PUUTTUI! UPEE SÄLLI JA SEKSIKÄS!!!

Vierailija
1153/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jakso 8/16. Hengenvaara. Vihollinen haluaa tappaa ja haavoittaa. Kokelaiden tehtävä on pelastaa henkiä. Taistelukentän kauhujen jälkeen kokelaat kohtaavat pelkonsa veteen uppoavassa häkissä."

Jakson lopussa oli tuo häkkitehtävä, jakso loppui siihen kun toiseksi viimeinen suorittaja alkoi panikoida, voi melkein olettaa, että viimeinen töppää oikein huolella, mutta sehän nähdään vasta viikon päästä. Nimiä en spoilaa.

Vierailija
1154/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä enemmän suorapuheinen kuin ylimielinen. Osa selittää kuulusteluissa hirveesti ja sitten uudestaan pyydetään vastausta itse kysymykseen. 

Mikäs siinä, monen mielestä täällä on näköjään ärsyttävä persoona. Mielipiteitä on monia. 

Joku on hävinnyt Martinalle jossain missikisoissa? vuonna kivi ja kirves ja siksi on jäänyt raivoamaan, ja jatkanut sitä nyt jo parikymmentä vuotta. 

Vierailija
1155/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ammattiurheilija, juoksija Pöyhönen oli mukana Pelkokertoimessa, jonka Martina voitti ja oli mukana Splash-uimahyppykisassa, jonka Martina voitti. Olisin niin toivonut että olisivat olleet yhtä aikaa myös Erikoisjoukoisssa. 

Vierailija
1156/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANAA MATIAS ON TAKAISIN!!! OLI IHAN TYHMÄ JAKSO KUN PETÄISTÖ PUUTTUI! UPEE SÄLLI JA SEKSIKÄS!!!

Okei, Martina

Vierailija
1157/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on hävinnyt Martinalle jossain missikisoissa? vuonna kivi ja kirves ja siksi on jäänyt raivoamaan, ja jatkanut sitä nyt jo parikymmentä vuotta. 

Vai niin. Vainottu on jo kaksikymmentä  vuotta. Ja missikisoissa hävitty? Erikoinen kommentti.

Vierailija
1158/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en usko ollenkaan et intin erikoisjiukoissa on tommosii tehtäviä eikä joka toinen päivä voi olla tommmosta rankkuutta palautumista ilman. toivottavasti kouluttajat eivät myödkään kiroile noin. pääsykokeet on läpäisty ja porukka motivaatiolta lujempaa?

Tuo on dramatisoitu ja tosi-tv:tä niin mitä voi odottaa

Vierailija
1159/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytys on niin kamalaa, että tuo erikoismiesten leiri ei ole sen rinnalla mitään!

Synnytyksestä vaan suoriutuu lähes jokainen nainen.  On varmasti omalla tavalla raskas mutta sinulla ei ole mitään hajua kuinka raskas tuo todellisuudessa on. Siellä joku ylipainoinen mamma sipsipussi sylissä kirjoittelee

Vierailija
1160/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen ammattiurheilija, juoksija Pöyhönen oli mukana Pelkokertoimessa, jonka Martina voitti ja oli mukana Splash-uimahyppykisassa, jonka Martina voitti. Olisin niin toivonut että olisivat olleet yhtä aikaa myös Erikoisjoukoisssa. 

Söi yhden hämähäkin enemmän ja pärjäsi pellehyppykisassa.

Buahahaha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän