Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1251)

Vierailija
1181/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytys on niin kamalaa, että tuo erikoismiesten leiri ei ole sen rinnalla mitään!

Synnytyksestä vaan suoriutuu lähes jokainen nainen.  On varmasti omalla tavalla raskas mutta sinulla ei ole mitään hajua kuinka raskas tuo todellisuudessa on. Siellä joku ylipainoinen mamma sipsipussi sylissä kirjoittelee

Synnytyksen vaikeus riippuu naisesta. Oma äitini sanoi että synnytys oli aika helppo 2 lapsen kohdalla, mutta minun  (3. lapsi) kohdalla sattui kun olin muita sisaruksia isompikokoinen. Synnytykseen ylivoimaisen kovaan kipuun on helppo vedota, kun sitä ei pääse miehet todistamaan vääräksi.

Eikös joku noista Erikoisjoukot-ohjelman naisista (en muista millä kaudella ja kuka) sanonut että pahempaa se oli kuin synnytys

Synnytyksestä selviää tosiaan melkein jokainen nainen. Kuitenkin vain harva nainen pystyy vaikkapa juoksemaan Cooperissa 3000 metriä tai edes 2800, koko elämänsä aikana. Vaatii se tietysti sinnikästä harjoittelua, mutta kyllä se vaatii myös kovaa kipukynnystä. Cooper tuntuu pahalta aina, myös kovakuntoiselle. Ja ne harjoituslenkit tuntuvat usein pahalta myös, sitä ei voi juosta hyvin jos ei ole vetänyt osaa harjoituslenkeistä samalla tavalla kuin se itse testi tehdään. Eli rutinoitunut siihen, että tuntuu hirveältä

Joopa joo. Täällä puhuu ne, jotka eivät tiedä synnytyksestä hevonp*skaa.

Todistit juuri oikeaksi väitteen mitä tehtiin. Että naisten on helppo päteä sillä että synnytys on kovempaa kuin mitään mitä miehet ovat kokeneet, kun miehet eivät pääse todistamaan että eihän se tunnu missään.

Vierailija
1182/1251 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytys on niin kamalaa, että tuo erikoismiesten leiri ei ole sen rinnalla mitään!

Synnytyksestä vaan suoriutuu lähes jokainen nainen.  On varmasti omalla tavalla raskas mutta sinulla ei ole mitään hajua kuinka raskas tuo todellisuudessa on. Siellä joku ylipainoinen mamma sipsipussi sylissä kirjoittelee

Synnytyksen vaikeus riippuu naisesta. Oma äitini sanoi että synnytys oli aika helppo 2 lapsen kohdalla, mutta minun  (3. lapsi) kohdalla sattui kun olin muita sisaruksia isompikokoinen. Synnytykseen ylivoimaisen kovaan kipuun on helppo vedota, kun sitä ei pääse miehet todistamaan vääräksi.

Eikös joku noista Erikoisjoukot-ohjelman naisista (en muista millä kaudella ja kuka) sanonut että pahempaa se oli kuin synnytys

Synnytyksestä selviää tosiaan melkein jokainen nainen. Kuitenkin vain harva nainen pystyy vaikkapa juoksemaan Cooperissa 3000 metriä tai edes 2800, koko elämänsä aikana. Vaatii se tietysti sinnikästä harjoittelua, mutta kyllä se vaatii myös kovaa kipukynnystä. Cooper tuntuu pahalta aina, myös kovakuntoiselle. Ja ne harjoituslenkit tuntuvat usein pahalta myös, sitä ei voi juosta hyvin jos ei ole vetänyt osaa harjoituslenkeistä samalla tavalla kuin se itse testi tehdään. Eli rutinoitunut siihen, että tuntuu hirveältä

Joopa joo. Täällä puhuu ne, jotka eivät tiedä synnytyksestä hevonp*skaa.

Todistit juuri oikeaksi väitteen mitä tehtiin. Että naisten on helppo päteä sillä että synnytys on kovempaa kuin mitään mitä miehet ovat kokeneet, kun miehet eivät pääse todistamaan että eihän se tunnu missään.

Pitäshän nyt tollonkin synnytys asia käsittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Tuomo tule tänne itseäsi puolustamaan :)

Vierailija
1184/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redmanissa osaa lyötiin sangen lujaa takaisin,osaa vähän vaan tuupittiin. Liekö sitten taitotason mukaan annettu vastus, mutta kaikille pitäisi samalla tavalla antaa moukkua koska sehän se idea tuossa on.

Vierailija
1185/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomon somesta näki että oli joutunut perumaan IFC otteluillan matsinsä kesällä pahentuntuneen oikean olkapään tulehtuneen nivelrikon takia kun ei olkapää kestänyt sparrausta/painisparria.

Vähän veikkaan et leirin jälkiä ja vihje myös mihin sillä homma tulee päättymään, käsi tohjona.

Aivan......  ;)

Kokelaiden ei  tarvi selitellä täällä :D

Vierailija
1186/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttajat vaan roikottaa Tuomoa mukana viihdemielessä.

Näitä ärsyttäviä tuomoja on kaikkialla, jotka kääntävät kylkeä ja odottavat, että joku muu tekisi hommat. 

Intissä näitä vempuloita myös riitti. Työelämässä tekevät saman, kun luonne on mitä on. 

Vierailija
1187/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ärsyttäviä tuomoja on kaikkialla, jotka kääntävät kylkeä ja odottavat, että joku muu tekisi hommat. 

Intissä näitä vempuloita myös riitti. Työelämässä tekevät saman, kun luonne on mitä on. 

Missä viihdemielessä? Eihän tarjoa mitään viihdettä, muutakun osaa ampua ja vedellä kouluttajaa pataan. Alkukauden meni aika näkymättömissä.

Vierailija
1188/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mulla on fiilis et sä itse oot puolenvuoden B-mies, tai sivari? Tykkimies korkeintaan. Ja cooper max 2000.

Vierailija
1189/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvailusi meni niin metsään kuin olla voi. Taidat olla itse vempula, kun meni ihon alle.

Laiskat vempula teetättää hommat mielellään muilla. On kyllä säälittävää porukkaa.

Vierailija
1190/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvailusi meni niin metsään kuin olla voi. Taidat olla itse vempula, kun meni ihon alle.

Laiskat vempula teetättää hommat mielellään muilla. On kyllä säälittävää porukkaa.

Joo niin varmaan,helppo huudella olevansa kova inttisuorittaja mammapalstalla.  :D Ja niin mitkä hommat? Tuolla yhteisiä hommia on käsittääkseni tuvan ylläpito eli puiden teko ja kipinävuoro ja senhän kaikkien selkeiten skippaa Martina,yhtäkään klapia tainnut laittaa kamiinaan tähän mennessä ,aina suoraan makuupussiin unille.

Vierailija
1191/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin varmaan,helppo huudella olevansa kova inttisuorittaja mammapalstalla.  :D Ja niin mitkä hommat? Tuolla yhteisiä hommia on käsittääkseni tuvan ylläpito eli puiden teko ja kipinävuoro ja senhän kaikkien selkeiten skippaa Martina,yhtäkään klapia tainnut laittaa kamiinaan tähän mennessä ,aina suoraan makuupussiin unille.

Mitä ihmettä? Kai ymmärrät että tässä noin 45 minuutin jaksossa näytetään 1/10 osa siitä mitä tuvassa tapahtuu. Miten voit olla noin varma? Sulla on pakko olla sisäpiirin tietoa :)

Vierailija
1192/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Kai ymmärrät että tässä noin 45 minuutin jaksossa näytetään 1/10 osa siitä mitä tuvassa tapahtuu. Miten voit olla noin varma? Sulla on pakko olla sisäpiirin tietoa :)

Näin teidän väittelyä seuraavana totean vain että meillä kellään ei ole oikeaa tietoa kuin 1/10 tapahtumista, noista ihmisistä tuolla ja miten asiat todellisuudessa meni niin siksi tää spekulointi täällä on todella surkuhupaisaa. :D

Kuuntelin itse tuota Pinskun ja Joonaksen vetämään EJ-podia, oikeesti yli tunnin jaksoja joissa käydään oikeesti läpikotaisin läpi tapahtumat mltä ei näy tv:ssä. On hyvä.

Vierailija
1193/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun luulin että suomi24 julkkisjuoruissakin luullaan että olet nainen. 

Vierailija
1194/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa törkeästi tehty Martinalle kouluttajilta. Nyt en ymmärrä.

Miten niin? Luonnettahan tuolla testataan. Älä sano vastaan. Eikö sitä hänelle jo neuvottu.

No kun ei Martina edes sanonut vastaan. Ja väitettiin vielä, että hän ei tehnyt vaadittuja liikkeitä, mikä oli epäoikeudenmukaista.

Höpö höpö. Uikutti ja selitti kentällä. Ei hänen tehtävänsä ole sanoa mitään. Siellä tehdään mitä toiset sanoo (vaikka sanoisivat päin v*ttua).

Nuo kouluttajat ovat tuollaisia Lammioita. Eivät kestä minkäänlaista virnuilua, naljailua tai vastaansanomista.

Vierailija
1195/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon Martina itketti, kun joutunut kotonakin pelkäämään. En usko, että fyysinen voima loppui vaan henkinen romahdus. 

Vierailija
1196/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kouluttajat! eihän tää ohjelma olisi mistään kotoisin jos sielä siliteltäis ja hyysättäis kokelaita! herätkää nyt helvetti! noista jokainen on omasta tahdosta tuola mukana! kitinät vit---n,ja portista ulos jos ei kiinosta!!

Vierailija
1197/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

martina ei oo muita naisia parempi,itkupilli sekin,himaan vaan tollaset!!!

Vierailija
1198/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lets fuckin go!!!

Vierailija
1199/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mäkihyppääjällä keskivartalo kunnossa pitää olla. Selkä voi kuitenkin joutua kovalle rasitukselle, kun tullaan alas mäkimonttuun ts. se alastulo ei mene ihan putkeen. Matti Nykäselläkin oli aktiivivuosinaan paljon ongelmia selkänsä kanssa.

Julialla toki kävi vain huono tuuri.Jos selkä menee kramppiin, niin ei sillä mitään tehdä. Kaikenlainen liike voi aiheuttaa kovaa kipua. Vain itse tämän kokeneet tuntevat asian, muiden on turha huudella.

Urheilijoilla tosiaan saattaa ollaa vaikeuksia tuon energiansaannin takia. Heillä kun yleensä on se ravinto ja lepo optimoitu normielämässä. Pienet hyötyy, kun eivät tarvitse ruokaa niin paljon. Pinsku on kyllä todella sitkeä ja sisukas, vaikka monessa tehtävässä niitä huonoimpia. Paikat pysyneet kuitenkin ehjinä. Ei helpolla tipu, ellei sitten tule jotain aikarajoitustehtävää.

Aika vähiin käy porukka ja ollaan vasta puolivälissä. Onko tehtävissä viilattavaa, kun porukalla paljon vammoja? Tod. nähdään vielä sormien läpi katsomista, koska muuten lopussa on liian vähän osallistujia. Terhi ja Tuomo ainakin luupin alla, myös Pinsku kaikesta huolimatta.

Vierailija
1200/1251 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHANAA MATIAS ON TAKAISIN!!! OLI IHAN TYHMÄ JAKSO KUN PETÄISTÖ PUUTTUI! UPEE SÄLLI JA SEKSIKÄS!!!

Okei, Martina

Petäistö täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi