Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (220)

Vierailija
41/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina ja Petäistö frendejä nykyään joten hyvin kai mennyt.

Onhan Martina harrastanut koko ikänsä eri lajeja joten ei nyt ihan surkeakaan voi olla. Ui, juoksee, polkee, voitti uimahyppykilpailun, ratsastanut, maastopyöräilyä ym.

Johan tuosta uimahyppykisasta on aikaa lähes 14 vuotta (googletin), joten ei sillä meriitillä kannata vuosikausia kehua! Hyvä kunto kyllä on. 

Vierailija
42/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tuo tulee? Jotkut realityt tulee selvästi harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kivaa ihmistä, jonka puolesta jännittäisi. Mediapersoonat ja sisällöntuottajat eivät kosketa.

Vierailija
44/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Petäistö se, jota Jarkko Tamminen imitoi 👍

Vierailija
45/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traileri on ihan kova, mutta joka kerta itse leiri on ollut sitten kesympi. Onkohan taas editoitu silleen, että jakso päättyy ja alkaa kesken leiripäivän.

Tämä oli ihan raivostuttavan pska uudistus.

Vierailija
46/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traileri on ihan kova, mutta joka kerta itse leiri on ollut sitten kesympi. Onkohan taas editoitu silleen, että jakso päättyy ja alkaa kesken leiripäivän.

Tämä oli ihan raivostuttavan pska uudistus.

Samoin ne "musiikkivideot".

Vierailija
47/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset kaudet olen innolla katsonut, nyt ei pysty. Suurin syy Martina, itsekkäät ja ylimieliset ihmiset aiheuttavat minulle vihan tunteita. Ainut hyvä homma tossa se että saamme taas lukea osallistujan rikostaustoista, Martinalla aika pitkä lista. 

Vierailija
48/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria vetää kaikkia pataan solu tasolla 

Vierailija
49/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martin kunto kestää mut kyllä varmasti hermot menee moneen kertaan 

Vierailija
50/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa ja Instagramissa on menossa sellainen Petaist0n call outtaus, että saa nähdä minkälainen varjo tämän kauden päälle vielä on tulossa, mutta mielestäni mielenkiintoinen kattaus ja hyväkuntoisen oloista porukkaa!

Kuulemma on kuvattu kesäkuun puolivälissä. Viime vuosi oli Matiaksen mukaan hänen elämänsä vaikein vuosi. Katkera avioerohan oli menossa, koska vaimo haki eroa mm. Matiaksen pettämisten takia. Onkohan kundi leirillä erityisen hankala, we'll see.

Vierailija
51/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nevahööd näistä tyypeistä.

Vierailija
52/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliset kaudet olen innolla katsonut, nyt ei pysty. Suurin syy Martina, itsekkäät ja ylimieliset ihmiset aiheuttavat minulle vihan tunteita. Ainut hyvä homma tossa se että saamme taas lukea osallistujan rikostaustoista, Martinalla aika pitkä lista. 

Martina, samoin kuin Jutta Larm, ovat riittävä syy itsessään skipata mikä tahansa ohjelma.

Vierailija
53/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoisin jos toi Petäistö saatais tuolta jotenkin pois.

Vierailija
54/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martin kunto kestää mut kyllä varmasti hermot menee moneen kertaan 

Pikku seitinohuet niin jaksais

Vierailija
55/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina, samoin kuin Jutta Larm, ovat riittävä syy itsessään skipata mikä tahansa ohjelma.

Totta, Jutta menee samaan laariin Martinan kanssa. 

Vierailija
56/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä formaatti on sen verran kiinnostava, ettei ole juurikaan väliä keitä on osallistujina. Innolla tulen taas seuraamaan. Nyt on kivasti muutama ennestään tuttu nimi ja muuten vieraita. Paitsi ne ärsyttää, jotka jättävät leirin kesken jo ensimmäisissä tehtävissä, ihan turhia osallistujia semmoiset jotka eivät yhtään yritä, tai on onnettoman huono kunto.

Vierailija
57/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä miehistä saattavat keskeyttää heti alkuunsa? Onko siellä selvästi huonokuntoisia, kuten viimeksi?

Vierailija
58/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yes Pinsku, Joona ja Siniverkkarimies! :D

Kesällä tuumailtiin tyttären kanssa, että Pinsku voisi olla hyvä Erikoisjoukoissa. Sittenhän se nähdään. Joonaa ehkä vähän epäilen, mutta voi olla mustahevonen. Siniverkkarimies (tero jotain) on hauska ylläri.

Martinalta on lupa odottaa paljon.

Jaksaako Pinsku juosta? Harrastaako muuta kuin salilla käymistä?

Hyvä pointti! Onhan se juoksumatolla juossut, mutta eihän se sama ole. Saattaakin kestävyydestä jäädä ja mites uinti?

Vierailija
59/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan ongelmaksi saattaa muodostua asenne ja suunsoitto. Trailerissa käy ilmi, että naputtaa vastaan Petäistölle. Myöhemmin toisessa kohtauksessa itkee kuin pikku lapsi.

Vierailija
60/220 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Petäistö se, jota Jarkko Tamminen imitoi 👍

Luultavamminkin. Surkee kuten Tammisen "imitoinnit".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi