Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3039)

Vierailija
2921/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästyttävä jakso. Ei ketään kovin kiinnostavaa kilpailija ja tuo itseään täynnä oleva Martina on ärsyttävä. 

Vierailija
2922/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen on vanhempi ja kunto plus voimat selkeästi paremmat kuin Martinalla. Ei myöskään vingu ja valita kuten Martina. Mira on oikeasti kova tyyppi.

Tarkkaile verenpainettasi...

Tosiasiat ei nosta verenpainetta. Niiden kieltäminen nostaa. Perusjuttu.

Perusjuttu taitaa olla myös se, että täytyy Miran kehumiseen ottaa Martina mukaan ( samoin kuin täällä Pinjaa kehuttaessa alennetaan samalla Martina). Ja tämä sinusta fiksua? Mä näkisin jonkinlaisena ivallisuutena ja ilkeytenä. Mutta ehkä tästä saa elinvoimaa ja energiaa joka auttaa ja ylevöittää. Olen kyllä aika usein kuullut että tuollainen ei ole ihmismielelle rakentavaa tai kehittäisi elämässä menoa eteenpäin.

Niinpä. Miksiköhän sun kommentti on toiseen kommentoijaan kohdistuvaa ivaa, pilkkaa ja vähättelyä alusta loppuun...Olisiko hyvä aloittaa itsetutkiskelu? 

Jos minä sanon, että olet ivallinen, niin silloin minä olen siis ivallinen? Ok. Kyse taisi olla siitä, että jospa kykenisit kommentoimaan ilman Martinan haukkumista. Se on pärjännyt tuolla ihan tyydyttävällä tavalla. 

Voithan sinä tsekata taaksepäin kenestä tänne on eniten kommentoitu ja millä tyylilajilla. Niinpä. 

Fiksu pystyy löytämään myös hyviäkin puolia, kun niitäkin näyttää olevan, eikä aina kylvä ympärilleen tuota negaa. 

Martinan opit. Muissa aina vika, itse et olisi voinut tehdä mitään toisin 😆

No anna hyvä ihminen sen touhuta, et kai noin sen vallassa ole? Siellä se edelleen on mukana, sukelsi ja ui. Yksi lensi jo aiemmin ulos, kun ei päässyt pinnan alle ollenkaan. Miksi et  sitä hauku. Jos olisi pitänyt sukeltaa vihollista piiloon, olisi ammuttu ensimmäisenä. Eli jotainhan se Martina teki oikeinkin. 

Itse olet sen vallassa. Vahdit palstaa etkä hyväksy mitään kritiikkiä Martinaa kohtaan. Ei ole tervettä. 

Opettele lukemaan: Taisin sanoa, että on siinä ihmisessä MYÖS jotain hyvääkin, eikö niin? Jos joku on paska, niin ei se yleensä silti ihan kokonaan paska ole. Mutta sinä et löydä siitä mitään muuta kuin sen paskan, jota vatkaat täällä. Ja tämä ei ole tervettä. 

En ole sanonut kertaakaan kokonaan paskaksi. Sinä vatkaat ihan yhtä lailla. Et selvästi sitä edes tajua. 

Rautalankaa: Kokeilepa jos löydät siitä ihmisestä edes yhden positiivisen asian. Muissa osallistujissa näyttäis olevan paljonkin, ehkä Martinassakin vaikka vain yksi...

Miksi jankutat? Pakkomielteistä toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumankauta, että Pinja on kova! En olisi ikinä alun perusteella uskonut että pystyy venymään noin paljon suorituksissaan

Jep ... sukellustehtävässä venyi niin, että pää oli lähes koko ajan pinna yläpuolella

Jep - teki kuitenkin ainoana solmun valmiiksi veden alla. Maran kumitissit kellutti sen verran ettei sukeltaminen onnistunut.

Mitä selität, hyvin sukelti.

No niin sukelti, hyvinhän se meni, vesi vaan vähän auko solmuja. Kaoottista. Tosi hyvin joka päivä harjoiteltu. Hyvin meni. Niinku omasta mielestä.

Älä välitä noista haukkujista. Et ole ainoa jolle on nuo silarit menneet päähän. Mä jouduin heti ohjelman alettua turvautumaan lääkäriin ja sain onneksi saikkua ja mielialalääkityksen. Labra-arvot oli täysin pielessä, kun en pysty syömään, enkä mä enää ole pahemmin nukkunutkaan, ku ne rinnat ja nännit on aina mielessä. Ei oo helppoo.

Ja sitten täälä sanotaan että ei vaikuta mun elämään mutta kun vaikuttaa. Telkkarista tulee silmille väkisinkin ja se ei muka vaikuta ihmiseen. Voi miten väärässä ovatkaan.

Joo, olen tässä, vierelläsi. Mullekin tuo uintitehtävä oli erityisen vaikea, kun sillä oli uimapuku ja ne rinnat kelluivat rytmikkäästi  ja takamus teki aaltoilevaa liikettään. Meinasin pyörtyä. Kaikki kynnet on purtu ja olin lähellä jo ottaa vahingossa yliannostuksen noita mömmöjä, mutta onneksi täältä saan tätä vertaistukea. Niin kiitollinen.

Olemme täälä tukemassa sinua. Et ole yksin tämän asian kanssa. Meitä herkkiä on olemassa jotka asiat kokevat hyvinkin syvällisesti. Toisille on luonnollista että asioita näkyy kokoajan jokapuolella, meitä herkkiä se koskettaa tavalla mitä he eivät voi ymmärtää. Voimia sinulle. Selviät tästä vielä. Kaikki eivät samaan pystyisi.

Voih, kiitos, olen liikuttunut tästä empatiasta! Itken jo valmiiksi, kun Suomi voitti matsin 7-1, eikä tahdo tulla tuhruamisesta loppua millään. Sain kuin sainkin ajatukseni edes pieneksi hetkeksi pois noista syntisistä rinnoista ja lihaisista nänneistä. Minulla on toivoa! Minä selviän! Tarvitsen kuitenkin tukeanne jatkossakin! Repsahduksen vaara on olemassa.

Vierailija
2924/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on paremmassa kunnossa kuin 95% kaikista naisista, paremmassa kuin 99% yli nelikymppisistä naisista ja paremmassa kuin 100% palstanaisista.

Harva tajuaa, miten vaativa tuo formaatti on fyysisesti ja henkisesti. Moni entinen, ihan oikea huippu-urheilija ei ole pärjännyt.

Matias ei olisi ottanut tuohon hyroxiin mukaan ketään huonokuntoista, vaan valitsi parhaan kenet nyt onnistui saamaan.

Ja ei, en minä ole Martina-fani. En tulisi, todennäköisesti, lainkaan hänen kanssaan toimeen. Se ei kuitenkaan estä näkemästä asioita edes joten kuten objektiivisesta. Harvoin näkee, edes tällä palstalla, niin palon ylitunteellista shittiä ketään vastaan.

Kerrotko objektiivisen tilastosi lähteen (martinan insta ei ole sellainen). Kerro myös miksei voittoja tai palkintopallisijoituksia ole triathlonita, hyroxista yms? Noilla prosenteilla senhän olis pitänyt voittaa ihan maailmanmestaruuksia. Seuraajalla sama taipumus liioitteluun

Googlestahan noita Martinan tuloksia ja aikoja voi löytää. Hyvin on mennyt vaikka ei ihan palkintosijoja kovatasoisissa kisoissa. Et taida ymmärtää matematiikasta mitään. Noihin kisoihin osallistuu vain kovakuntoisimmat ja treenatuimmat. "Noilla prosenteilla" - siis mitä?? Ilmeisesti ei mitään tajua oikein mistään. Esim. Hawaijian Ironman palkintosijoilla oleva on kovakuntoisempi kuin 99,9% muista ihmisistä. Jos olympiavoittajista puhutaan, niin prosentti on vielä pienempi.

Martinalla tulos hyroxissa taas ei ollut sen huonompi kuin esim. olympiavoittaja Iivo Niskasella ja suomen parhaalla crossfittaajalla Jonne Koskella. Osaatkohan esim. laskea, paljonko on 5% 10 000;sta?

Mitähän yrität? Provo? Maailmassa on noin 4 miljardia naista. Suomessa noin 2, 8 miljoonaa, joista yli 40 vuotiaita 1,5 miljoonaa. Martina ei päässyt tonne Havaijin kisaan, koska kunto ei riittänyt. Martinan tulokset kisoissa häntäpäässä. Hyrox perustuu pitkälti tekniikkaan eli kun nyt vertaat Iivoon ja pariinsa (sopivasti unohdat esim Kaisan), niin hehän eivät olleet pahemmin harjoitelleet hyroxia. Silti aikansa oli parempi kuin Martinan. Mielestäni sun kannattaisi ottaa asioista selvää ihan faktoina ennen kuin puhut läpiä päähäsi. Martina on hyväkuntoinen, mutta ei lähelläkään edes ikäistensä parhaimmistoa. 

Iivon parina kisasi mies joka ammattilaisena kilpailee crosfittissä. Se on yhteistyötä ja Matias oli huono koska oli se välilevyn pullistuma ja Martina taas osallistui edellisenä päivänä Paulan kanssa PR0-sarjaan. 

Selittelyä taas mutkun mutkun mutkun ihan tulee eräs mieleen 😄

Taitaa itse super nainen olla paikalla.

Et kai oikeasti kuvittele, että Martina tai kukaan muukaan kokelas vaivautuu kirjoittamaa vauva-palstalle?

Sinä sen sijaan viihdyt täällä päivästä toiseen. Kommenttisi tunnistaa onnettomasta suomen kielen osaamisesta ja lapsellisista emojeista.

Onhan taas Marttina niin ylempi ihminen että parempi kaikkia.

Löytyy muuten kommentti ihan hänen itsensä sanomanaan. 

"Olen parempi kuin muut"

On kertonut huomanneensa jo varhain halun ja asenteen olla kaikessa muita parempi.

Vierailija
2925/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen juttu seiskassa mitä Martina on podissaan puhunut huippufutarin kanssa yöpymisestä.

Aika nuori kaveri

Just täysi-ikäinen poika oli. Onpa mummona mitä muistella.

Vierailija
2926/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinja sopisi hyvin poliisiksi. On sopivan suoravivainen toimija.

En ymmärrä että miksi monet on niin hämmästyneitä tämän Pinjan pärjäämisestä. Nuori nainen joka on pelannut jalkapalloa nuoruutensa ja sitten treenannut vuosia kuntosalilla. Miksi ei pärjäisi noilla meriiteillä. En ole tutustunut että mitä nyt tekee ja mistä johtuen on nyt niin suosittu. Joku tubettaja kai? 

No onhan tuo hyvin outo yhdistelmä; hyvä kunto, sisua, onnistuu, jaksaa, jatkaa loppuun saakka, mutta itkee ja kuitenkin on kuin luhistumaisillaan joka kerran. Näyttää jo ihan varmalta että repii itse sen hihalenkin pois, mutta sitten onkin kaikkein paras lopuksi. Yllärien ylläri.

Entien Martiinan tukijoukkoja tässä harmittaa se että Pinja on parempi ku Martina. Mut on se. Niin mieti ja vertaile niiden meriittejä että kummalta olisi odotettu ja mitä. Siinä on vertailukohtaa niin kyllä Pinja on mustahevonen ja yllättää täysin. Kaikki.

En ole tuollaista huomannut mutta sen olen huomannut että korjaavat valheitasi että tämä Pinsku olisi tehnyt kaikki täydellisesti. Sinä muuten vaikutat kirjoitustesi perusteella teini-ikäiseltä ja ihanteesi onkin vähän yli parikymppinen Pinsku. Mites tuo koulunkäynti sujuu? 

Tuolla ihaillaan Pinskua että mustahevonen yms. mutta on ollut jo 2023 mukana Selviytyjissä ja siellä taktitoi ja hankki itselleen koskemattomuuksia, ja sitten äänestettiin pois sen takia koska pidettiin kovana kilpailijana. En tiedä millaista sitten esittää siviilissä koska joillekin näyttää tulevan yllätyksenä se että pärjää tämä entinen jalkapalloilija. 

kyl ny kovasti joku yrittää nostaa pinjaa kovaksi urheilijaksi kun voitti kirkkaasti silikoni mamman juoksussa 😂

Martina juoksi sakko kierroksia ja siksi hävisi. Ihme nillittäjiä. Menkää itte juoksemaan :D

Ja Martina juoksi niitä sakkokierroksia koska ampui alkuun päin v*ttua - tosi yksinkertaista. "mulla ei näy sitä punaista ympyrää - ei näy!" Matias: Kyllä näkyy :D 

Ohjelma paljasti, että Mara on ihan mahdoton nillittäjä ja selittelijä. Välihaastatteluissa huomaa miten ylivertainen kuva sillä on itsestään ja aivan valtava omahyväisyys - huh! Kato on MM-kilpailuja, Suomenmestaruuksia sitä ja tätä...

No tuossa puhuttiin juoksusta ei ampumisesta. Hävisi pinjalle koska juoksi kilometrin enemmän. Silti vain sekuntteja jälkeen maalissa. Kyllä se kunnosta jotain kertoo. Täällä vaan haukutaan martiinaa. Mun mielestä huippu tyyppi. 

Vierailija
2927/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen juttu seiskassa mitä Martina on podissaan puhunut huippufutarin kanssa yöpymisestä.

Aika nuori kaveri

Hyi helv 

Vierailija
2928/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nuori kaveri

Onko se kuksinut oman tyttären ikäisen pojan kanssa?

Vierailija
2929/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nuori kaveri

Ja Matias muka liian nuori. Nyt on kyllä vaipoissa käyty pahasti.

Vierailija
2930/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no seiskan ja hänen podin mukaan joo mut outoa et sofian sarjassa just sofia kertoi miten nyk ukkonsa lähetti turvamiehensä Sofiaa jututtamaan, kun näki hänet ja nyt Marttiinille käynyt lähes samoin hmmmm

Vierailija
2931/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nuori kaveri

oksennan...

Toisaalta luulen, että valehtelee.

Vierailija
2932/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kuuluisa  futari laittanut  turvamiehensä lähestymään Martinaa Espanjassa pari vuotta sitten ja M viettänyt yön tämän nuoren pojan kanssa.

Vierailija
2933/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no seiskan ja hänen podin mukaan joo mut outoa et sofian sarjassa just sofia kertoi miten nyk ukkonsa lähetti turvamiehensä Sofiaa jututtamaan, kun näki hänet ja nyt Marttiinille käynyt lähes samoin hmmmm

Nii kuka on kateellinen tässä? Oli liikaa Sofia bling blang.

Vierailija
2934/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori kuuluisa  futari laittanut  turvamiehensä lähestymään Martinaa Espanjassa pari vuotta sitten ja M viettänyt yön tämän nuoren pojan kanssa.

Oletko kateellinen?

Vierailija
2935/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa. Ja lesoaa tuollaisella lapsimakaamisella.

Vierailija
2936/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen?

Pedolle. En todellakaan. Lapsi tuo poika oli vielä.

Vierailija
2937/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä sun sepustuksissa ei ole mitään tolkkua. Mene vaikka takaisin kouluun sen sijaan, että yrität kirjoittaa kommentteja :D

Vierailija
2938/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä sun sepustuksissa ei ole mitään tolkkua. Mene vaikka takaisin kouluun sen sijaan, että yrität kirjoittaa kommentteja :D

Ihan ymmärrettävä oli. Sä et taida osata lukea.

Vierailija
2939/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen?

Höpöhöpö

Itselläsi ei ole nuorta, eikä vanhaa miestä. Omin pikku sormin näpräät puhelinta ja p**llua. Sorry siitä.

Vierailija
2940/3039 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen?

Höpöhöpö

Itselläsi ei ole nuorta, eikä vanhaa miestä. Omin pikku sormin näpräät puhelinta ja p**llua. Sorry siitä.

Ennemmin niin ku lapsiin sekaantuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi