Naisten elämä helpottuisi kummasti jos naiset ymmärtäisivät luonnollisen roolinsa
Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli mutta eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.
Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.
Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yhtä hyviä" koska se ei ole heidän luonnollinen roolinsa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän hyväksyy sen, että mies on luotu johtamaan ja suojelemaan, ja keskittyy itse tukemaan tätä dynamiikkaa. Tämä ei tarkoita, että naiset olisivat arvottomia vaan päinvastoin, naisilla on oma tärkeä paikkansa yhteiskunnassa, mutta sen ei pitäisi perustua siihen, että yritetään väkisin kilpailla miesten kanssa.
Jos naiset hyväksyisivät tämän yksinkertaisen totuuden, heidän elämänsä olisi helpompaa. He vapautuisivat tarpeettomasta kilpailusta ja stressistä ja voisivat keskittyä asioihin, joissa he todella loistavat. Miehille annettaisiin takaisin heidän ansaitsemansa asema, ja koko yhteiskunta hyötyisi, kun luonnollinen järjestys palautettaisiin
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi.
Maailmassa on kuitenkin edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia.
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt sinkkunaiset leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
Jos miehet vaikka katoaisivat maan päältä niin ei olisi näitä vaaroja mitä vastaan tarvitsemme suojelua. Mieti sitä. Narsisti äiti olisi pahin asia varsinkin kun olisi klooni äidistään.
Jos taas naiset katoaisivat maan päältä, ih
No kyllä se ihan yhtälailla se sukupuutto tulisi, jos miehiä ei olis.
Kyllä mulle kelpaisi olla kotiäitinä. Mies olisi varakas ja kustantaisi perheen elämisen, mun ja lasten harrastukset, säästöt, vaatteet, vakuutukset, mun eläkkeen, siivoukset, kauneushoidot, matkat. Rajaton käyttöoikeus miehen tileille ja luonnollisesti oma pankkitili ja kortit. Mun ei tarvitsisi tehdä muuta kuin hoitaa lapset ja näyttää upealta. Samaan tapaan kuin jenkkien eliittirouvat.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai miehille sopii, että nainen on kouluttamaton ja rahaton. Silloinhan naisia on hyvä käyttää hyväkseen ja kohdella ihan miten vain. Voi vaikka saada vaimokseen palvelemaan, kun ei naisella muuta elatusvaihtoehtoa olisi.
Muka luonnollisuus, ja pah! Kyllä näissä on aina miesten oma itsekkyys se perimmäinen syy.
Tuo maailma on niin nähty, joten ei tule kauppoja.
Mistä te ammennatte tuon miesvihanne? Onko woke koulu vähän aivopessyt teitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun, ap, yksinäinen incelraukka, pistää vaikka itsesi kylmäksi? Pääsisit siitä naisvihastasi ja tarpeestasi saada nainen alistetuksi johonkin prkleen rooliin eli ilmaiseksi koti-ja seksiorjaksi, kynnysmatoksi ja nyrkkeilysäkiksi ... Mitäpä lottoat? ... Auttaisiko se tuohon sinun parantumattomaan sairauteesi? ...
Pitäisikö sinun luopua omasta miesvihastasi.
Ei tässä miehiä vihata vaan sinua, hiiri.
Ja todellakin älykkyys peritään X-kromosomissa, joita poika saa vain yhden (äidiltään).
Ei pidä yhäkään lainkaan paikkaansa, että äly periytyisi vain äidiltä. Äly ei todellakaan ole niin yksinkertainen ominaisuus, että sen periytyvyys olisi noin simppeliä. Tiedän, että tällainen väite kiertää netissä ja lukee monessa paikassa, mutta se ei tosiaan pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi olla kotiäitinä. Mies olisi varakas ja kustantaisi perheen elämisen, mun ja lasten harrastukset, säästöt, vaatteet, vakuutukset, mun eläkkeen, siivoukset, kauneushoidot, matkat. Rajaton käyttöoikeus miehen tileille ja luonnollisesti oma pankkitili ja kortit. Mun ei tarvitsisi tehdä muuta kuin hoitaa lapset ja näyttää upealta. Samaan tapaan kuin jenkkien eliittirouvat.
Kuin Sirpa Selänne. Ah, la dolce vita ja otetaas taas. Hyi, mä en ikinä tyytyisi olemaan tyhmä koriste joka vaihdetaan nuorempaan kun Botox ja rasvaimut ja kiristykset ei enää riitä.
Elämässä on kiinnostavaa tehtävää vaikka kuinka.
Hyvin surullista ettei ap ole itselleen mitään tervettä, henkisesti palkitsevaa ja parantavaa tekemistä löytänyt.
Huolimatta kikkelinsä tuomasta ylivertaisuudesta 😂
Mitä luonnollisuuteen tulee, suomalaistytöt oli maailman huippuja matematiikassa ja luonnontieteussä (PISA 2024) poikien jäädessä kauas kärjestä. 2025 tulokset saadaan tulevana syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Harmi vaan, kun miehet eivät halua tehdä velvollisuuttaan. Noin toimimalla moni nainen jäisi mielellään kotiäidiksi, minäkin. Olen kaiken lisäksi hyvä raha-asioissa, joten voisin hoitaa perheen sijoitukset.
Ap on maaninen. Varmaan pili melko nahaton ja tulehtunut, käsissä känsät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai miehille sopii, että nainen on kouluttamaton ja rahaton. Silloinhan naisia on hyvä käyttää hyväkseen ja kohdella ihan miten vain. Voi vaikka saada vaimokseen palvelemaan, kun ei naisella muuta elatusvaihtoehtoa olisi.
Muka luonnollisuus, ja pah! Kyllä näissä on aina miesten oma itsekkyys se perimmäinen syy.
Sun käytöksestä esim. Kyse ei ole vihasta vaan kyllästymisestä kaltaisiisi, jotka ette osaa edes äidinkieltänne.
Se, että sinun tunne-elämäsi on latteaa ja koet vain häpeää ja vihaa, on omaa mielen sairauttasi, jota pystyttäisiin hoitamaan. Mutta koska olet mies, hoidat itsesi mieluummin viinalla ja heität elämäsi roskikseen ja olet täysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Harmi vaan, kun miehet eivät halua tehdä velvollisuuttaan. Noin toimimalla moni nainen jäisi mielellään kotiäidiksi, minäkin. Olen kaiken lisäksi hyvä raha-asioissa, joten voisin hoitaa perheen sijoitukset.
Niinpä. Kyllä tuossakin jäisi aikaa opiskella, tehdä omia juttuja, ym. Jos nainen halutaan kotiin niin naisen siitä pitää myös hyötyä.
Ap:lle olisi luonnollista tulla sidotujsi vetokoukkuun ha hinatuksi HKI-Utsjoki. Pää irtoaisi noin Hyvinkään kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan kaltaistesi ulien yritelmät aivopesuksi saa aikaan loogisen vastareaktion.
90% miehistä on kyvyttömiä parisuhteeseen, esim just sinä.
Ap:
Pieni muna
Hintelä ego täynnä pierua
Runkkukänsät
Huono koulussa
Työtön
Elää tt-tuella
Ei yhtään ystävää, vain internet-manosfääri
Mt-lähete psykoterapiaan vanhentunut
Psyykenlääkeresepti vanhentunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi.
Maailmassa on kuitenkin edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia.
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt sinkkunaiset leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
Etkö tiedä, että naiset joutuvat miettimään turvallisuuttaan jatkuvasti miesten takia?
Ei se siltä vaikuta.
Ap suoltaa yhtenään toksista naisvihaa. Se lienee hänen roolinsa.
Tekeekö ap koskaan mitään järkevää tai hyödyllistä?
Huoriksen pipipääketjut poistettiin viikonlopulta ja "luonnolliset roolit" ulina alkoi heti sen jälkeen.
Ap, missä lähteet väitteillesi?
A. Taten, J. Petersonin ja Laasasen ja muiden pikku meninistien epätieteellisiä vikinöitä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha? Siis sekö on heti miesvihaa kun vähän kritisoi teidän alistusfantasioitanne? Ollaanpa sitä nyt herkillä, miten se johtaminen onnistuis, jos näin pieni vastalause otetaan vihana?
No tässäpä se taas nähtiin, että naisella ei saisi olla edes mielipiteitä. Ja mies päättää senkin, mitä nainen tuntee. En mä nyt niin vihaa miehiä, mutta vastustan sitä viimeiseen asti, että olisin miehen alamainen.
"Lmaoooo, Bro kirjoittaa jotain vauva.fi esseitä ja heti kun call outtataan niin duuni yhtäkkiä alkaakin. Et usko tota itkekään 💀😭 Aamun huumoripläjäys tässä kyllä. "
Ei sun työttömyytesi kaikista työttömiä tee...
Vierailija kirjoitti:
Ap:
Pieni muna
Hintelä ego täynnä pierua
Runkkukänsät
Huono koulussa
Työtön
Elää tt-tuella
Ei yhtään ystävää, vain internet-manosfääri
Mt-lähete psykoterapiaan vanhentunut
Psyykenlääkeresepti vanhentunut
Sinä: yh
ruskeita lapsia
Feministilesbo
Siiderivalas