Naiset, älkää todellakaan ottako yhtäkään miestä
Tähän on tultu. Naisten ja miesten on paras asua ja elää ihan omissa oloissaan. Yhteiselosta ei tule kuin pelkkää itkua ja parkua.
Miehet kaipaa naisista ainoastaan huushollin pitäjää, elämän järjestäjää ja sängyn lämmittäjää. Ja vaikka kaiken tämän saisivatkin, siitä huolimatta vielä kuolaavat ja juoksevat muiden naisten perässä.
Toinen vaihtoehto sitten on, että kaiken tämän saavat ja silti huutavat, syyttävät, hakkaavat, pahoinpitelevät ja tekevät muuta vielä pahempaa, mistä saamme joka päivä lehdistä lukea.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Pitää valita miehensä hyvin. Niitä hyviä miehiä on olemassa vaikka kuinka paljon, mutta tarkkana pitää olla eikä ottaa ensimmäistä vastaantulevaa hidalgoa.
Ole huoleti, en tosiaan valitsisi sua vaikka olisitkin jonossa ekana.
Ja tiedoksi: miehet on luonnoltaan valehtelijoita, narsisteja ja rikollisia. Siksi niihin ei voi eikä pidä koskaan luottaa. ne eivät tiedä, mitä tarkoittaa lojaalisuus, luotettavuus, uskollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no siksipä olen ollutkin yli 20 vuotta yksin
Hehhee, oletkohan nyt ihan rehellinen :D
Miksei hän olisi? Minäkin olen vuodesta 1998 eikä pienintäkään halua löytää uusi hakkaaja.
Voi kunpa miehet ymmärtäisivät, ettei naisista ole heille kuin haittaa. Pilaavat hyväuskoisuuttaan oman elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Huono trollaus.
olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.
Heteronaiset ovat yököttäviä sekä tyhmiä, mutta sitä se sperman lutkuttaminen tuottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää valita miehensä hyvin. Niitä hyviä miehiä on olemassa vaikka kuinka paljon, mutta tarkkana pitää olla eikä ottaa ensimmäistä vastaantulevaa hidalgoa.
Ja tiedoksi: miehet on luonnoltaan valehtelijoita, narsisteja ja rikollisia. Siksi niihin ei voi eikä pidä koskaan luottaa. ne eivät tiedä, mitä tarkoittaa lojaalisuus, luotettavuus, uskollisuus.
Terveisin katkeroitunut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Mun mies on hyvä tyyppi, mun ystävä, rakastaja ja lapsieni isä, joka tekee vähintään oman osuuden kaikesta. Suurimmalla osalla ystävistänikin on mukavat ja tasaveroiset siipat.
Oma isänikin oli rakastava, ja omat pojat hienoja ihmsiä, eli vaikeaa ymmärrä vihaasi.
Kylläpä on niin autuasta ja ihanaa. Et kuitenkaan tiedä mitä toisten suljettujen ovien takana tapahtuu. Tuskin sinulle kukaan kertoisi jos jotain ikävää sattuisi. Toisaalta joku on voinut yrittää jo kertoakin mutta ei uskalla sanoa sitä suoraan vaan vihjailee koska muuten saisi selkäänsä jos mies siitä kuulisi. En usko että tuntisit narsistista miestä vaikka itse tämän tunnustaisi. Ne on niitä kaikkein ihanimpia ja "en olisi ikinä uskonut"-miehiä, jotka julkisesti suukottaa ja halaa kaikkien muidenkin vauvat, hymyilevät kaikille ja kyselevät kuulumisia. Kotona on sitten piru irti jos lusikka on väärin päin lautasella.
Jotenkin tuo aikaisemman kommentoijan viesti triggeröi sinua valtavasti. Mitä se sinua haittaa jos on ihmisiä joilla on hyvät ja rakastavat puolisot ja perhe-elämä + parisuhde toimii ja se on terve?
Kyllä, se on surullista kun on ihmisiä jotka käyttävät toista hyväkseen, ovat manipuloijia, naristisia ja pahimmillaan vielä hakkaajia ja jos sinulle on tapahtunut jotain vastaavaa, se ei ole oikein ja et ansainnut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monia miehiä kavereina ja ovat oikein kivoja. Välillä kyllä joidenkin kohdalla mietin, miten tämä yhtälö onkin hyvä juuri tällaisena, että jos oisin hänen puolison roolissa ei ois enää kivaa ainakaan mulla. Kavereina ovat oikein ihania!
T. sinkkunainen
Tietysti ovat kivoja kun odottavat josko jossain vaiheessa jonkun kelpuutat. Eivät ne kaveruutta sinusta hae, vaan sänkyyn haluavat. Eivät vaan painosta vaan odottavat ja olettavat että "annat periksi" kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono trollaus.
olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.
Heteronaiset ovat yököttäviä sekä tyhmiä, mutta sitä se sperman lutkuttaminen tuottaa
Sano vain rohkeasti että vihaat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa katkeroituu kun tarpeeksi huonosti kohdellaan. Tiedät ja ymmärrät kun itse koet.
Minulla on ainakin ihana mies. Pussaa, halaa, puhuu kauniisti. Tottakai olen tavannut myös vääränlaisia miehiä, ei kivoja, mutta niiden luota kuuluu kävellä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no siksipä olen ollutkin yli 20 vuotta yksin
Ja tulet olemaan koko loppu elämän yksin.
Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa katkeroituu kun tarpeeksi huonosti kohdellaan. Tiedät ja ymmärrät kun itse koet.
Ihmiset ei katkeroidu, ne tietää että huonot valinnat elämässä on omaa syytä ja omaa vastuuta. Eri juttu sitten jos kilpailee älynlahjoissa kastemadon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono trollaus.
Jos miehet ovat sikoja ja sinä panet heitä, minkä se tekee sinusta? :)
No ei se kyllä noin mene. Paitsi muutenkin vaikeilla ihmisillä ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono trollaus.
Jos miehet ovat sikoja ja sinä panet heitä, minkä se tekee sinusta? :)
En ole koskaan väittänyt mitään tuollaista miehistä, vaikka olen kohdannut joitakin miehiä jotka ovet kohdelleet minua väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Mun mies on hyvä tyyppi, mun ystävä, rakastaja ja lapsieni isä, joka tekee vähintään oman osuuden kaikesta. Suurimmalla osalla ystävistänikin on mukavat ja tasaveroiset siipat.
Oma isänikin oli rakastava, ja omat pojat hienoja ihmsiä, eli vaikeaa ymmärrä vihaasi.
Kylläpä on niin autuasta ja ihanaa. Et kuitenkaan tiedä mitä toisten suljettujen ovien takana tapahtuu. Tuskin sinulle kukaan kertoisi jos jotain ikävää sattuisi. Toisaalta joku on voinut yrittää jo kertoakin mutta ei uskalla sanoa sitä suoraan vaan vihjailee koska muuten saisi selkäänsä jos mies siitä kuulisi. En usko että tuntisit narsistista miestä vaikka itse tämän tunnustaisi. Ne on niitä kaikkein ihanimpia ja "en olisi ikinä uskonut"-miehiä, jotka julkisesti suukottaa ja halaa kaikkien muidenkin vauvat, hymyilevät kaikille ja kyselevät kuulumisia. Kotona on sitten piru
Nyt on jo väsynyttä settiä🥱🥱 Ei edes kuulosta omilta kokemuksiltasi, vaan naistenlehdistä kopioiduilta shokkitarinoilta. Menehän takaisin hiekkalaatikolle kasvamaan.
- eri
Lapsuuden kodissa näin, että ei kannata valita huonoa miestä, joten otin isäni vastakohdan.
Ja meillä on kyllä ollut ihanaa ja rakastan häntä tosi paljon edelleenkin vaikka aikaa on kyllä vierähtänyt tosi paljon.
Se kannattaa muistaa, että se olet sinä itse, joka päättää kenen kanssa vietät elämäsi.
Ero ei taida nykyaikana olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monia miehiä kavereina ja ovat oikein kivoja. Välillä kyllä joidenkin kohdalla mietin, miten tämä yhtälö onkin hyvä juuri tällaisena, että jos oisin hänen puolison roolissa ei ois enää kivaa ainakaan mulla. Kavereina ovat oikein ihania!
T. sinkkunainen
Tietysti ovat kivoja kun odottavat josko jossain vaiheessa jonkun kelpuutat. Eivät ne kaveruutta sinusta hae, vaan sänkyyn haluavat. Eivät vaan painosta vaan odottavat ja olettavat että "annat periksi" kuitenkin.
Enpä menis vannomaan. Oon joidenkin heistä kans ihan avoimesti puhunut tuostakin, ja mielestäni ollaan kivasti saatu käsiteltyä tuota osittain paikkansa pitävää stereotypiaa, että miehet haluais kuitenkin aina naisen sänkyyn. Siitä ollaan samaa mieltä, että miehet haluaa enemmän seksiä kuin naiset. Tykkään että tällaisistakin aiheista voi heidän kans jutella. Ja täytyy kyllä todeta, että heidän kans jutut pyörii paljon enemmän seksin ympärillä kuin naisten. Siis tosi paljon enemmän.
Edellinen
Kylläpä on niin autuasta ja ihanaa. Et kuitenkaan tiedä mitä toisten suljettujen ovien takana tapahtuu. Tuskin sinulle kukaan kertoisi jos jotain ikävää sattuisi. Toisaalta joku on voinut yrittää jo kertoakin mutta ei uskalla sanoa sitä suoraan vaan vihjailee koska muuten saisi selkäänsä jos mies siitä kuulisi. En usko että tuntisit narsistista miestä vaikka itse tämän tunnustaisi. Ne on niitä kaikkein ihanimpia ja "en olisi ikinä uskonut"-miehiä, jotka julkisesti suukottaa ja halaa kaikkien muidenkin vauvat, hymyilevät kaikille ja kyselevät kuulumisia. Kotona on sitten piru irti jos lusikka on väärin päin lautasella.