Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vaimo ottaa UV-lupauksen laihdutuksesta aivan liian tosissaan. On laihtunut valehtelematta 4-5kg kolmessa viikossa.
25.01.2026 |
Alkupaino oli n.80kg ja nyt lähemmäs 75kg. Jos hän jatkaa tätä, saavuttaa muutamassa kuukaudessa ideaalipainon 60kg. Joka päivä kerännyt 15 000 askelta ja syönyt terveellisesti. Olen muutamaan otteeseen jo esim. prismassa huomannut, että monen miehen katse on viipynyt hänessä pidempään kuin on säädyllistä varatun naisen kohdalla. Miten hidastan tuota laihtumisprosessia? Olen koittanut ostaa keksejä kaappiin, jäätelöä pakastimeen jne. mutta toistaiseksi vain erittäin harvoin saanut hänet syömään näitä. Pelkään että menetän hänet. Onko vinkkejä?
M37
Kommentit (2)
Turvotus poistunut kuten aina dieetin alussa.
Sen jälkeen hyytyy vauti jonnekkin 500g viikko tahtiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tarjoudu tekemään ruokaa ja käytä huomattavasti enemmän voita, öljyä jne. kuin tavallisesti. Tuo on hyvä tapa saada nainen syömään useampi sata kilokaloria päivässä hänen huomaamattaan. Niin ja salaatinkastikkeet tietysti. Itse tein emännälle proteiinismoothieita, ja laitoin ruokalusikallisen maapähkinävoita sekaan. Tuosta tulee ainakin 200 kaloria ja emäntä tyytyväisenä ryysti sitä eikä ottanut kalorilaskelmiin mukaan.