Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 63-vuotias mies liian vanha saamaan lapsen?

Vierailija
25.01.2026 |

Mitä mieltä olette?  Nyt  olisi hyvä tilaisuus. On hyvä puoliso, terveys  ja talous tosi hyvässä kunnossa. Puoliso paljon nuorempi (32v)? 

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mä sain 37-vuotiaana enkä jaksanu hoitaa sitä

Vierailija
2/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vanha, mutta esim. Esim julkisuudesta tutulla elokuvaohjaajalla Rennyllä kolme pikkulasta kohta ja on 67v. Johanna taitaa olla 32-33-vuotias. Parempi vanha hyvä isä kuin huono ja köyhä nuori isä. Monilla ei ole isää ollenkaan. Tai sitten on isä, mutta ei ikinä läsnä joko fyysisesti tai henkisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten 37-vuotias voi tuommoinen romu olla?

Vierailija
4/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko vanha, mutta esim. Esim julkisuudesta tutulla elokuvaohjaajalla Rennyllä kolme pikkulasta kohta ja on 67v. Johanna taitaa olla 32-33-vuotias. Parempi vanha hyvä isä kuin huono ja köyhä nuori isä. Monilla ei ole isää ollenkaan. Tai sitten on isä, mutta ei ikinä läsnä joko fyysisesti tai henkisesti. 

Nii nuo vanhat isät ei oo läsnä ku ne on jo väsyneitä

Vierailija
5/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanopa muuta. Lapset kannattaa tehä 27-vuotiaana. Yli nelikymppisenä ei kannata enää 

Vierailija
6/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä kunnon ryypiskelyllä jo tuossa iässä alkaa olla valmiina ukkokotiin.

Vierailija
7/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on liian vanha isäksi. Isoisäksi sen sijaan aivan loistavan ikäinen, jos on hyvässä kunnossa henkisesti ja fyysisesti. 

Vierailija
8/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvä, että noin 50-vuoden jälkeen ei  enää lisäännyttäisi, mutta aina on poikkeustilanteita. Puoliso voi olla paljon nuorempi, itse hyväkuntoinen ja paljon annettavaa jne. Nykyään ja ennenkin naisetkin saivat joskus jopa luomusti vauvan noin 50-vuotiaana. Toki äärimmäisen harvinaista. Mutta hyvin pienellä osalla kuukautiset loppuu vasta noin 60-vuotiaana.

Vierailija
9/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole liian vanha, jos on kiinnostusta olla läsnä , rakastava ja hoitava isä. 

Vierailija
10/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi. Itse hankin ensimmäisen lapseni vasta 60-vuotiaana. Vaimoni oli tuolloin 27-vuotias. Toisen sitten sain pari vuotta myöhemmin 62-vuotiaana. Nyt olen 65-vuotias, enkä usko, että enempää hankin. Mutta ihan hyvin tässä jakselen. Olen aina ollut hyväkuntoinen ja nuorekas ihminen. Kunhan selviän hengissä lasten täysi-ikäisyyteen asti, koen hoitaneeni tehtäväni. 

Vierailija
11/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on liian vanha isäksi. Isoisäksi sen sijaan aivan loistavan ikäinen, jos on hyvässä kunnossa henkisesti ja fyysisesti. 

Hassusti sanottu ku ei isoisällä oo mitään vastuita eikä ne osallistu lapsenhoitoon vaan niillä käydään vaan kyläs joskus viikonloppusin 

Vierailija
12/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noinvanha isä jaksa hoitaa lasta yövalvomisineen.

Lisäksi todennäköisyys (ennen syntymää)  lapsen terveysongelmiin kasvaa kun isä on vanha.

Vierailija
13/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset nussimaan paljaalla,ja nainen pamahtaa paksuksi,niin muista,että kersastasi tulee puoliorpo muutaman vuoden kuluttua...ihmetyttää mikä tuo 32v on,kun katselee vanhaa,loppusuoralla olevaa kääkkää..

Vierailija
14/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan takia ainakin kannattaa, yksilön kannalta monipiippuisempi juttu.

Vierailija
15/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa iässä on ennenkin lapsia saatu. Esimerkkeinä Niinistökin oli 69v, kun sai viimeisen lapsensa. Arvo Ylppö oli jotain vähän yli 70v. Ja monet taviksetkin. Harva lapsi  on vihainen vanhemmilleen, että sai elämän lahjan. 

Vierailija
16/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä kunnon ryypiskelyllä jo tuossa iässä alkaa olla valmiina ukkokotiin.

Ukkokodeissa näkyy jo olevan näitä "nuorempia" ukkeleita

Vierailija
17/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittäminen ehkä onnistuu, mutta Down-lapsen tai muun kehitysvamman todennäköisyys on huomattavasti suurempi kuin nuoremmilla. Lisäksi tuskin näkisit hänen kasvuaan täysi-ikäiseksi. Anna vaimosi tehdä lapsi jonkun hänen ikäisensä tai nuoremman kanssa. 

Vierailija
18/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen miks nää monet julkkismiehet ees haluaa lapsia yli viiskymppisenä. Veikkaan et se kuvio menee nii et ne ei halua omanikäsiä naisia ku ne on rupsahtaneita, ne on rikkaita nii ne saa 20v nuorempia naisia ja sit ne nuoret naiset ruinaa et mä haluan lapsen. Ja sit ne viiskymppiset miehet ei ite ees hirveenä hoida niitä lapsia vaan palkkaa vaan lastenhoitajan.

Koska ite oon tosiaan kohta 40 ja ei tulis mielenkään enää tehdä yhtään lasta. Sama ku menis inttiin tämänikäsenä.

Vierailija
19/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso on luotettava, hyvässä kunnossa ja olisi hyvä äiti, niin sitten. Hän joutuu todennäköisesti opettamaan lasta pyöräilemään, uimaan, viemään treeneihin, touhuamaan ja ulkoilemaan. 

Vierailija
20/123 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi. Itse hankin ensimmäisen lapseni vasta 60-vuotiaana. Vaimoni oli tuolloin 27-vuotias. Toisen sitten sain pari vuotta myöhemmin 62-vuotiaana. Nyt olen 65-vuotias, enkä usko, että enempää hankin. Mutta ihan hyvin tässä jakselen. Olen aina ollut hyväkuntoinen ja nuorekas ihminen. Kunhan selviän hengissä lasten täysi-ikäisyyteen asti, koen hoitaneeni tehtäväni. 

Kyllä tosi monet elää nykyään 85-90-vuotiaiksi ihan ok kunnossa. Eikö se Stunin isäkin oo jo reilusti yli 90v. Päästään hyvässä kunnossa ja muutenkin fyysisesti ok. Oli linnassakin. Ja lukuisat muutkin tavalliset ihmiset. Kun keski-ikäkin joku 80v niin tosi moni täytyy elää tuon yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme