Mitä mieltä olette Titanicin Jackin ja Rosen rakkaustarinasta?
Siinähän heidän toimintansa voi kyllä nähdä myös pettämisenä.
Rose oli kihloissa toisen miehen kanssa, mutta hullaantui Jackista.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopussa Rose kostaa aivan kaikille heittämällä arvokorun haaskuuseen.
Oman korunsa. Sulle ei nyt avaudu, että hän pudotti sen Jackin, elämänsä rakkauden hautaan.
Elämänsä rakkauden!🤭 kerran nusasivat!🤭
Sinäpä et nusase kertaakaan 😚
Miksi Rose nakkasi arvokkaan timanttikorun mereen? Olisi voinut myös lahjoittaa sen hyväntekeväisyyteen, lahjoittaa tyttärentyttärelleen hänen tulevaisuuttaan ajatellen - tai, olisi voinut lahjoittaa sen tutkimusryhmälle joiden arvokkaita resursseja hän tuhlasi viikkokaupalla, sen lisäksi että antoi kuunnella elämäntarinansa. Kaikki heidän työ meni täysin hukkaan, kun akka päätti hetken mielijohteesta nakata korun mereen :D
Niin, tosiaan se Calin antama arvokas koru kelpasi kyllä hänelle vaikka ei ollut mitään aikomustakaan päätyä hänen vaimokseen, koska juuri hänen tapaamansa jännämies kiinnosti enemmän.
Entä Rosen toiminta Titanicilla? Kun hän viimein sai paikan pelastusveneestä nro 6, niin impulssiensa velvoittamana hän lähti takaisin uppoavaan laivaan ollakseen Jackin kanssa. Olisi ehkä joku toinen voinut arvostaa sitä paikkaa pelastusveneessä enemmän joka lopulta kuoli?
Impulsiivinen, läpeensä hemmoteltu ja itsekäs akka. Ei minun sankarini.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illuusio, joka oli ihana, kun nuorena katsoin elokuvan. Nykyään näen asiat realistisemmin.
Miksei Rose taistellut vallitsevia normeja vastaan niiden sisällä? Hänellä olisi ollut kihlattunsa kumppanina valtaa ja rahaa.
Hän olisi voinut toimia mesenaattina. Tukea myös radikaaleja aatteita, feminismiä.
Sen sijaan valitsi kohtalon, joka oli epäviisas.
Hän ei rakastanut tuota miestä. Menisitkö itse naimisiin miehen kanssa, jota et rakasta?
miehen rahat kyllä kelpasivat roselle. se pölli siltä arvokkaan timantin.
Mutta ei myynyt sitä, eli ei se mitään toisen miehen rahoja käyttänyt. Sitäpaitsi se oli miehen lahja Roselle. Lahja.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko linkkejä aikuisviihde versioihin?
Titadick
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hieno leffa.
Ap ilmeisen kovissa tunnetiloissa ja yrittää psykoottisena, muna sojossa inttää, ettei naisella ole EDES LEFFASSA MÄÄRÄYSVALTAA OMAAN RUUMIISEENSA.
Ja että nainen on vain miehen omaisuutta ja kauppatavaraa.
Harvoin näkee edes täällä yhtä limaisia ajatuksia.
Mä en ole ap, olen nainen, ja mun mielestäni Rose kyllä nimenomaan on kauppatavaraa tuossa leffassa. Eihän se jalokivikorukaan ole muuta kuin yritys ostaa häneltä seksiä. Käy ilmi dialogista.
Ja se mieskin haluaa Rosen, koska tarvitsee vaimon saadakseen perintönsä, ei rakkauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rose nakkasi arvokkaan timanttikorun mereen? Olisi voinut myös lahjoittaa sen hyväntekeväisyyteen, lahjoittaa tyttärentyttärelleen hänen tulevaisuuttaan ajatellen - tai, olisi voinut lahjoittaa sen tutkimusryhmälle joiden arvokkaita resursseja hän tuhlasi viikkokaupalla, sen lisäksi että antoi kuunnella elämäntarinansa. Kaikki heidän työ meni täysin hukkaan, kun akka päätti hetken mielijohteesta nakata korun mereen :D
Niin, tosiaan se Calin antama arvokas koru kelpasi kyllä hänelle vaikka ei ollut mitään aikomustakaan päätyä hänen vaimokseen, koska juuri hänen tapaamansa jännämies kiinnosti enemmän.
Entä Rosen toiminta Titanicilla? Kun hän viimein sai paikan pelastusveneestä nro 6, niin impulssiensa velvoittamana hän lähti takaisin uppoavaan laivaan ollakseen Jackin kanssa. Olisi ehkä joku toinen voinut arvostaa sitä paikkaa pelastusveneessä enemmän joka lopulta kuoli?
Impulsiivinen, läpeensä hemmoteltu ja
Ymmärrrätkö että kyse on elokuvasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illuusio, joka oli ihana, kun nuorena katsoin elokuvan. Nykyään näen asiat realistisemmin.
Miksei Rose taistellut vallitsevia normeja vastaan niiden sisällä? Hänellä olisi ollut kihlattunsa kumppanina valtaa ja rahaa.
Hän olisi voinut toimia mesenaattina. Tukea myös radikaaleja aatteita, feminismiä.
Hän ei rakastanut tuota miestä. Menisitkö itse naimisiin miehen kanssa, jota et rakasta?
Mutta ei myynyt sitä, eli ei se mitään toisen miehen rahoja käyttänyt. Sitäpaitsi se oli miehen lahja Roselle. Lahja.
eipä tiennyt lahjan antaja, että rose panee heti alakannen jännämiehiä, kun ehtii.
olisi jäänyt lahja antamatta, jos olisi tiennyt rosen todellisen luonteen.
Vierailija kirjoitti:
rose on tyypillinen nainen. pettää miljonäärimiestään jännä-jackin kanssa ja lopuksi jäädyttää ja hukuttaa hyväksikäyttämänsä miehen mereen.
Homo sää oot. Tuu jo kaapista. Raamattuvyöhyke tuottaa näköjään paljon mielisairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lahja Roselle, jonka hän sitten melkein sata vuotta hillottuaan lahjoittaa Jackille. Tuo on niin kumma kuvio, että päähän alkaa sattua kun yritän kuvitella helyn tunnearvon laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopussa Rose kostaa aivan kaikille heittämällä arvokorun haaskuuseen.
Oman korunsa. Sulle ei nyt avaudu, että hän pudotti sen Jackin, elämänsä rakkauden hautaan.
Elämänsä rakkauden!🤭 kerran nusasivat!🤭
Ei rakkaus edellytä nusasemista ollenkaan. Mutta sulle kyrväkkäälle rakkaus onkin tuntematon käsite. Kukaan ei rakasta sinua.
Kihlattuni kyllä rakastaa. Toki me tunsimme aika kauan ennen kuin sekstailimme. Halusimme ensin tutustua.
T. Neitsytmies, 15v.
Olen kyllä nainen.😅
Et edelleenkään ole, Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eroa mitenkään joka keväisestä seksuaalisesti vapaamielisten risteilystä.
Tai ylipäätään ihan perus Ruotsinristeilystä.
Tai arki-illasta kotona. Muut panee, ap ei pane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Jack kuoli eikä pelastunut Titanicilta, oli mielestäni ainoa "oikea" loppuratkaisu leffalle. Kai muistatte, että pelastusveneet oli tarkoitettu naisille ja lapsille, sitä hoettiin pitkin matkaa, että naiset ja lapset kyytiin. Ja tämä oli tietenkin myös ajan henki: rikkaiden naisten ja heidän lastensa elämä oli tärkeämpi kuin miesten, ja köyhien oli kaikista arvottomin.
Jos Jack olisi pelastunut köyhänä miehenä Titanicilta, mitä ihmiset olisivat hänestä jälkeenpäin ajatelleet? Tämä Rosen kihlattuhan hyppäsi veneeseen nappaamalla jonkun pikkulapsen mukaansa ja piileskeli jossain takin alla. Hän oli ns. rotta, kun vei venepaikan joltain naiselta.
Yli 100 köyhää miestä pelastui titanikilta.
niillä ei ollutkaan rosen kaltaista hyväksikäyttäjää taakkanaan
Eihän minkään elokuvan juonesta voi keskustella, jos ilonpilaaja paukahtaa paikalle kertomaan, että etkö tiennyt että se oli vain elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi vain Rose kelluu puupalan päällä? Molemmat sinne tai sitten vuorotellen.
Jack ei suostunut siihen.
voittaja kirjoittaa historian.
tietenkin rose sanoo näin jälkeenpäin.
Noin se tarinassa kerrottiin. Äläpä nyt keksi omiasi, kun tästä fiktiivisestä elokuvasta puhuttiin. Ammattiloukkaantuvan toksisen miespellen tunteesi on sairaalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei saanut myytyä, kun timantti oli niin suuri ja tunnettu, että olisi jäänyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjaksi sai. Mies laittoi sen hänen kaulaansa. Lahja on saajan omaisuutta täydellä määräämisoikeudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs poikaystäväni samaistui siihen rikkaaseen ja väkivaltaiseen Rosen kihlattuun.
Hän alkoi mua sättimään, että sä olet kuin tuo Rose. Taatusti petät mua muiden miesten kanssa tuolla tavoin. Sain kokea myös väkivaltaa. Hän ei voinut sietää Rosea eikä leffaa. Ja mua epäili tosiaan koko ajan pettämisestä. Leffa triggeröi häntä suunnattomasti.
Montako pullaa pullautit sille uunista enenkuin jätit?
Nolla. En ikinä edes suostunut muuttamaan yhteen.
ei se mitään köyhää valinnut. varasti rikkaalta arvokkaan timantin ja jäädytti ja hukutti köyhän miehen.