Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli ostettua taas liikaa herkkuja ksupasta

Vierailija
25.01.2026 |

Olen super huono kaupassa kävijä.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vie ne takaisin ksuppaan . Sillähän niistä pääsee eroon. Tai kutsu joku toveri mussuttamaan ne herkut sun puolesta.

Vierailija
82/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ihmeessä perusta sitä tubekanavaa, hyvänen aika! Voihan olla, että joku jopa tilaisi sen ja saisit jokusen sentin.

Miehen takia en ole sitä perustanut. Mua itseeni ei haittaisi jos mulle naureskeltaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä ostit?

Vierailija
84/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuuksiin voi saada apua. 

Vierailija
85/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vie ne takaisin ksuppaan . Sillähän niistä pääsee eroon. Tai kutsu joku toveri mussuttamaan ne herkut sun puolesta.

Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Vierailija
86/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan tekee niitä älyvapaita ahmimisvideoita, taisi olla ihan joku ilmiö Aasiassa tms. Jotkut siis jopa maksavat tällaistenkin katsomisesta. Tämä tuli vastaan jossain tv- ohjelmassa ja ilmiöllä on joku nimikin? Ihan vikapäistä.

Vierailija
87/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu, mieshän rajoittaa lähes kaikkea sun tekemistä. Eikö sitten ole näitä herkkuja myös kieltänyt? 

Vierailija
88/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai juu, mieshän rajoittaa lähes kaikkea sun tekemistä. Eikö sitten ole näitä herkkuja myös kieltänyt? 

Ei se mun syömisiini puutu.

Vierailija
89/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti et aio tehdä asialle mitään? Rahat loppuu, mutta jostain niitä sentään liiallisiin herkkuihin riittää. 

Vierailija
90/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies joskus valittanut sun lääkkeisiin menevistä rahoista? Mutta herkkuihin menevistä rahoista ei sitten valita? Kyllä on tässä taas jotain outoa ja ristiriitaista. 

Vierailija
91/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti et aio tehdä asialle mitään? Rahat loppuu, mutta jostain niitä sentään liiallisiin herkkuihin riittää. 

Kyllä mä psykologilla voisin alkaa käymään.

Vierailija
92/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mies joskus valittanut sun lääkkeisiin menevistä rahoista? Mutta herkkuihin menevistä rahoista ei sitten valita? Kyllä on tässä taas jotain outoa ja ristiriitaista. 

Niin, tuosta mun suugeelistä. Kun sitä menee niin paljon, kun mulla ei ole sylkeä ja öisin sitä joutuu laittelemaan. 

Vierailija
93/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei selvinnyt, että mitä ostit ja kuinka paljon. Että oliko paljon vai tosi paljon.

Vierailija
94/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään ei selvinnyt, että mitä ostit ja kuinka paljon. Että oliko paljon vai tosi paljon.

Gluteeniton porkkanakakku, Gluteeniton mansikkapitko, 2 suklaapatukka.

Vierailija
95/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne kaikki herkut edes ns. "mahtuu"? Joskus tulee ihmeteltyä yhtä tuttua, joka mättää heti ruuan päälle kakkua tai muuta. Että miten edes pystyy? Kyllä sen sitten näkeekin, että herkkuja on vedetty. Kävely hänelläkin hidasta ja hankalaa. Ehkä se vatsa vaan venyy ja venyy, joillekin tulee huono olo pelkästä ajatuksesta. Ei vaan voi mieliteoilleen mitään, itsekuri puuttuu. 

Vierailija
96/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenittomathan maksaakin enemmän. Itselläni ei vaivaa ole, mutta minusta tuo on jotenkin väärin. Tai siis siinä mielessä, ettei noista ilmeisesti saa mitään korvauksia? 

Vierailija
97/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gluteenittomathan maksaakin enemmän. Itselläni ei vaivaa ole, mutta minusta tuo on jotenkin väärin. Tai siis siinä mielessä, ettei noista ilmeisesti saa mitään korvauksia? 

Niin maksaa. Mulla on keliakia.  Ihan lääkäri on sen todennut. Ollut jo vuodesta 2007 alkaen.

Vierailija
98/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin maksaa. Mulla on keliakia.  Ihan lääkäri on sen todennut. Ollut jo vuodesta 2007 alkaen.

Ja ei saa enää mitään keliakiakorvausta.

Vierailija
99/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä nyt, oliko tuo määrällisestä ihan hirveän paljon herkkuja🤔 Tuli mieleen enemmänkin. Toki se gluteenittomuus lisää hintaa eli rahaa menee tavallisia herkkuja enemmän. Ja miten äkkiä ne herkut ahmii tai milloin taas "täytyy" ostaa lisää.

Vierailija
100/109 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein herkuttelet, kerran viikossa, kerran päivässä, kerran kuussa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä