Tuli ostettua taas liikaa herkkuja ksupasta
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miten sä aiot nyt ensi viikolla selvittää teidän parisuhteen tilan? Sähän haluat sen olevan kumppanuus-/työ-/kaverisuhde.
Se nyt on pienin ongelma sen jälkeen mitä tapahtui. Tässä on monta taloudellista asiaa plus teinin asioita mietittävänä ensiksi. Se muuttui silloin perjantaina. Silloin muuttui aika moni asia.
Tippuiko ukko katolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miten sä aiot nyt ensi viikolla selvittää teidän parisuhteen tilan? Sähän haluat sen olevan kumppanuus-/työ-/kaverisuhde.
Se nyt on pienin ongelma sen jälkeen mitä tapahtui. Tässä on monta taloudellista asiaa plus teinin asioita mietittävänä ensiksi. Se muuttui silloin perjantaina. Silloin muuttui aika moni asia.
SINÄ mietit tuota sen jälkeen, kun ukolle oli sattunut jotain ja odotit puhelua sairaalasta.
Onko se nyt sitten omaishoitajuus edessä? Taas, vaikka et siihenkään enää ikinä aikonut ryhtyväsi...
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt sitten omaishoitajuus edessä? Taas, vaikka et siihenkään enää ikinä aikonut ryhtyväsi...
Ei tosiaankaan ole mitään omaishoitajuutta edessä.
Vierailija
Tottakai olen.
Ovatko sitten kyläilleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SINÄ mietit tuota sen jälkeen, kun ukolle oli sattunut jotain ja odotit puhelua sairaalasta.
Niin odotin puhelua sairaalasta. En mä nyt vaan laita tänne kaikkia syitä ja tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Tottakai olen.
Ovatko sitten kyläilleet?
Kyllä ovat
Kyllähän se ukko nyt jotain hoivaa tarvitsee, ei se muuten olisi asioita niin paljon muuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nk. "herkkuja" ostit? Ovatko "herkut" vain makeita syömisiä? Minulle olisi nk. herkku esim. matjesfilee tai hyvää maustesilliä, myös oikein hyvä luomukarjapihvi ja itse leivottu ruisleipä juureen. Se vanhanaikainen ranskanleipä oli myös "herkkua".
Olen eri, mutta itse taas ostin jotain "listan ulkopuolelta" ja söin kaiken kahdessa päivässä. Siis niinkin poikkeuksellista, kun jauhelihaa ja pastaa. Tein niistä ns nistipadan. Hienosti pakastin annoksina, ja sitten vaan kävin vähän väliä lämmittämässä annoksen ja hups - 500 g pastaa ja 400 g jauhelihaa meni viikonlopussa. Nyt on kamala morkkis ja vatsassa kiertää.
Yritän oppia tästä, etten voi poiketa listaltani yhtään, koska minulta katoaa kontrolli.
Ovat kyläilleet ja silti väitit/ valitit, ettei teillä käy ketään? Miten tuollainen on mahdollista?
Mies ei nyt kykene töihin, jos pitää ottaa velkaakin. Aika selvä juttu. Ikävää tottakai, jos on totta. Siinä on nyt ryhdistäytymisen paikka ja luulisi, ettei herkkuihinkaan tuhlailla.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei nyt kykene töihin, jos pitää ottaa velkaakin. Aika selvä juttu. Ikävää tottakai, jos on totta. Siinä on nyt ryhdistäytymisen paikka ja luulisi, ettei herkkuihinkaan tuhlailla.
Ei mene noin. Kaikkea te aina luulette
Jospa tästä alkaa positiivinen muutos pariskunnan elämässä. Loppuu se passiivis-aggressiivinen olosuhteiden ja toisen sietäminen. Elämä on lyhyt, sitä ei kannata tuhlata kärvistelyyn.
Siis en kyllä voi ymmärtää miten joku voi tuhota hampaansa ja kroppansa herkuilla vielä kun tiedetään kuinka kallita hammaslääkärikäynnit on nykyään. Herkuttelu on typerää, tulee kalliiksi ja tekee narsistiseksi ja läskiksi.
Eli jotain pahaa sattui, muttei liity miehen sairaalareissuun mitenkään...Jahas.
Liikaa? Ovatko koskaan jääneet syömättä? Ei ainakaan minulla.
Vierailija kirjoitti:
Eli jotain pahaa sattui, muttei liity miehen sairaalareissuun mitenkään...Jahas.
Kyllä ne liittyy toisiinsa ja sitten on muitakin asioita.
No älä mene sinne kauppaan, jos et kerran kykene hillitsemään itseäsi! Voi hyvän tähden nyt taaaas!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene noin. Kaikkea te aina luulette
Mies on ollut sairaalassa ja lisävelkaa tulee, tämän olet kertonut. Mitä muuta tästä voi päätellä kuin että hän ei heti pysty töihinsä?
Tottakai olen.