Tuli ostettua taas liikaa herkkuja ksupasta
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Siis en kyllä voi ymmärtää miten joku voi tuhota hampaansa ja kroppansa herkuilla vielä kun tiedetään kuinka kallita hammaslääkärikäynnit on nykyään. Herkuttelu on typerää, tulee kalliiksi ja tekee narsistiseksi ja läskiksi.
Ei hammaslääkärissä käynti välttämätöntä ole. Minä kävin viimeksi keväällä 2004. Vielä on sen verran hampaan nysiä jäljellä, että syöminen onnistuu kohtalaisesti. Herkuttelen joka päivä niin kauan kuin rahaa on. Läskiä minusta ei ole silti tullut vieläkään.
Miehen työauto hajosi? Työvälineet menivät rikki tai joku varasti ne?
Ehkä ukko rysäytti autonsa ruttuun? Itse selvisi suht ehjin nahoin mutta uutta autoa varten pitää tehdä velkaa.
Dramaattiset tapahtumat saavat jotkut ahmimaan. Tai tylsyys.
Vierailija kirjoitti:
Dramaattiset tapahtumat saavat jotkut ahmimaan. Tai tylsyys.
Totta. Mulla on tämä vika.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ukko rysäytti autonsa ruttuun? Itse selvisi suht ehjin nahoin mutta uutta autoa varten pitää tehdä velkaa.
Tämä tuli mieleen.
Huvittavia nämä valiksen ketjut, kun ne alkavat aina jollain ihan eri diibadaaba aiheella kuin mitä päädytään käsittelemään.
Jos nyt myisi vaikkapa sen paljun tai toisen auton, tai molemmat? Eikö niistä sais rahaa? Mies ei kyllä luultavasti suostu, tyypilliseen tapaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt myisi vaikkapa sen paljun tai toisen auton, tai molemmat? Eikö niistä sais rahaa? Mies ei kyllä luultavasti suostu, tyypilliseen tapaansa.
Oi voi. Ei niistä niin paljoa saa.
Miten kellään edes on varaa mitään herkutella? Mulla menee kaikki rahat terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Herkuttelu on oikeesti rikkaille.
Vierailija kirjoitti:
Miten kellään edes on varaa mitään herkutella? Mulla menee kaikki rahat terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Herkuttelu on oikeesti rikkaille.
Terveelliset ja monipuoliset ruuat ne vasta maksavatkin. Toki herkutkin, riippuen mitä ja minkälaatuisia herkkuja tarkoitetaan. En ole itse mikään pienituloinen, mutta en ihmettele mikseivät kaikki pysty ostamaan parempilaatuista ruokaa. Eikä se auta, että säästäisi kun kaikki vaan maksaa ihan liikaa. Ja sitten vielä syyllistetään ihmisiä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Ei niistä niin paljoa saa.
Eikä tietenkään kannata myydä, että edes hieman saisi. Eikö olis edes tyhjää parempi? Auto taisi mennäkin ihan rusinaksi.
Herkuttelu on typerää, tulee kalliiksi ja tekee narsistiseksi ja läskiksi.
Eikö ole mitään vakuutuksiakaan? Kuinka paljon yksi tuollainen auto maksaa? On siinä tietysti sekin, jos joutuu korvaamaan jollekin onnettomuuteen liittyvälle tahollekin🤔
Miten ihmeessä tulee tuommoisessa tilanteessa edes mieleen ostaa jotain ylimääräistä? Tai kyllähän mieleen tulee, mutta että sitten ei yhtään pysty hillitsemään itseään.
Teidän kova uteliaisuus osoittaa sen, että jos saisin tube kanavan tehtyä, niin se olisi menestys.
Mikset ihmeessä perusta sitä tubekanavaa, hyvänen aika! Voihan olla, että joku jopa tilaisi sen ja saisit jokusen sentin.
Täällä kohtalotoveri. Tehtiin sama mutta yhdessä puolison kanssa. Harmittaa ja kaikki syöty. Nyt tuli vielä paha olo. Kauheasti kaikkea ja kissan broileri unohtui.
Pystyy hän töihinsä. Voi sitä muitakin rahallisia menetyksiä olla kuin työkyky.