Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli ostettua taas liikaa herkkuja ksupasta

Vierailija
25.01.2026 |

Olen super huono kaupassa kävijä.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei nyt kykene töihin, jos pitää ottaa velkaakin. Aika selvä juttu. Ikävää tottakai, jos on totta. Siinä on nyt ryhdistäytymisen paikka ja luulisi, ettei herkkuihinkaan tuhlailla.

Ei mene noin. Kaikkea te aina luulette 

Mies on ollut sairaalassa ja lisävelkaa tulee, tämän olet kertonut. Mitä muuta tästä voi päätellä kuin että hän ei heti pysty töihinsä?

Pystyy hän töihinsä.  Voi sitä muitakin rahallisia menetyksiä olla kuin työkyky.

Vierailija
62/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en kyllä voi ymmärtää miten joku voi tuhota hampaansa ja kroppansa herkuilla vielä kun tiedetään kuinka kallita hammaslääkärikäynnit on nykyään. Herkuttelu on typerää, tulee kalliiksi ja tekee narsistiseksi ja läskiksi.

Ei hammaslääkärissä käynti välttämätöntä ole. Minä kävin viimeksi keväällä 2004. Vielä on sen verran hampaan nysiä jäljellä, että syöminen onnistuu kohtalaisesti. Herkuttelen joka päivä niin kauan kuin rahaa on. Läskiä minusta ei ole silti tullut vieläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työauto hajosi? Työvälineet menivät rikki tai joku varasti ne?

Vierailija
64/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ukko rysäytti autonsa ruttuun? Itse selvisi suht ehjin nahoin mutta uutta autoa varten pitää tehdä velkaa.

Vierailija
65/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dramaattiset tapahtumat saavat jotkut ahmimaan. Tai tylsyys.

Vierailija
66/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dramaattiset tapahtumat saavat jotkut ahmimaan. Tai tylsyys.

Totta. Mulla on tämä vika.

Vierailija
67/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ukko rysäytti autonsa ruttuun? Itse selvisi suht ehjin nahoin mutta uutta autoa varten pitää tehdä velkaa.

Tämä tuli mieleen.

Vierailija
68/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä valiksen ketjut, kun ne alkavat aina jollain ihan eri diibadaaba aiheella kuin mitä päädytään käsittelemään.

Vierailija
69/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt myisi vaikkapa sen paljun tai toisen auton, tai molemmat? Eikö niistä sais rahaa? Mies ei kyllä luultavasti suostu, tyypilliseen tapaansa.

Vierailija
70/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt myisi vaikkapa sen paljun tai toisen auton, tai molemmat? Eikö niistä sais rahaa? Mies ei kyllä luultavasti suostu, tyypilliseen tapaansa.

Oi voi. Ei niistä niin paljoa saa.

Vierailija
71/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kellään edes on varaa mitään herkutella? Mulla menee kaikki rahat terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Herkuttelu on oikeesti rikkaille.

Vierailija
72/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten paljon ja mitä ostit? 

Vierailija
73/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kellään edes on varaa mitään herkutella? Mulla menee kaikki rahat terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Herkuttelu on oikeesti rikkaille.

Terveelliset ja monipuoliset ruuat ne vasta maksavatkin. Toki herkutkin, riippuen mitä ja minkälaatuisia herkkuja tarkoitetaan. En ole itse mikään pienituloinen, mutta en ihmettele mikseivät kaikki pysty ostamaan parempilaatuista ruokaa. Eikä se auta, että säästäisi kun kaikki vaan maksaa ihan liikaa. Ja sitten vielä syyllistetään ihmisiä asiasta.

Vierailija
74/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. Ei niistä niin paljoa saa.

Eikä tietenkään kannata myydä, että edes hieman saisi. Eikö olis edes tyhjää parempi? Auto taisi mennäkin ihan rusinaksi.

Vierailija
75/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelu on typerää, tulee kalliiksi ja tekee narsistiseksi ja läskiksi.

Vierailija
76/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitään vakuutuksiakaan? Kuinka paljon yksi tuollainen auto maksaa? On siinä tietysti sekin, jos joutuu korvaamaan jollekin onnettomuuteen liittyvälle tahollekin🤔

Vierailija
77/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tulee tuommoisessa tilanteessa edes mieleen ostaa jotain ylimääräistä? Tai kyllähän mieleen tulee, mutta että sitten ei yhtään pysty hillitsemään itseään. 

Vierailija
78/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kova uteliaisuus osoittaa sen, että jos saisin tube kanavan tehtyä, niin se olisi menestys.

Vierailija
79/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ihmeessä perusta sitä tubekanavaa, hyvänen aika! Voihan olla, että joku jopa tilaisi sen ja saisit jokusen sentin.

Vierailija
80/104 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Tehtiin sama mutta yhdessä puolison kanssa.  Harmittaa ja kaikki syöty. Nyt tuli vielä paha olo. Kauheasti kaikkea ja kissan broileri unohtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän