Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ikääntymisen merkkejä sulla on 40-45-vuotias?

Vierailija
25.01.2026 |

Mulla on muutama harmaa hius, ikänäköä, kuivat silmät, kämmenselkiä saa rasvata ihan koko ajan ja kasvojen iho on muuttunut superöljyisestä normaaliksi.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ton ikäisenä pitäis olla mitään, Ihminenhän ikääntyy koko ajan mutta ei ikääntymisen oikeaat muutokset ala kuin jossain 65v jälkeen.

Enpä heti keksi mistä muusta ikänäkö ja harmaat hiukset voisivat johtua kuin ikääntymisestä. Eikö ne silloin juuri ole ikääntymisen merkkejä? Vai mitä ne oikeat muutokset mielestäsi on? En ymmärrä tätä vähättelevää sävyä tyyliin "te lapsoset ette tiedä asiasta yhtään mitään". Sydämen sivistystä ei näköjään ainakaan ikääntyminen kaikille tuo...

Ap

No siis ihminenhän ikääntyy koko ajan ihan vauvasta, joten en tiedä mitä tuolla tarkoitettiin. 

Vierailija
62/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipparit. Ehkä tuo poimu on väärä termi mutta ihan varmasti e-kupit roikkuu niin että lyijykynä pysyy alla.

Kiinteissä rinnoissa ei ole mitää missä kynä pysy

Alapeukuttajille kuva jos eivät muuten ymmärrä eroa.

Mun rinnat ovat olleet kuin nuo oikeanpuoleiset (ilman silikonia)

https://www.parasklinikka.com/blog/rintojen-kohotus-dubai-hinta/

Ymmärrättekö nyt eron ja tuon rinnan slle jäävän osan joka kiinteä-/pystyrintaisilta puuttuu??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet hävinneet kankkulan kaivoon tai sitten herään aamuyöstä enkä saa enää unta. Iho on kuivempi ja ohentunut, etenkin käsistä (toki tähän saattaa olla syynä pitkään jatkunut kortisonikuurikin). Kuukautiskierron häiriöistä en tiedä mitään kun kierukka käytössä. Ei vielä harmaita eikä kuumia aaltoja. Satunnaisesti nivelkipuja ja nesteen kertymistä kehoon. Ikää 50 vuotta.

Vierailija
64/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänäkö, kuukautiset sekaisin, yöunet katkeilee. Joka vuosi tulee myös joku uusi vaiva. On ollut vatsakipuja, rannekanavavaivaa, ihottumaa, yksi paise ja plantaarifaskiitti. Jotain unohtui.. lonkan bursiitti.

Olen liikunnallinen ja hoikka 45v. Eli en tiedä miten näitä vaivoja olisin voinut välttää. Mikään himourheilija en siis ole, mutta liikunta on elämäntapa. Joka päivä edes jotain, vaikka kävelylenkki tai uimahallikäynti.

Vierailija
65/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. 40-49 v elämäni parhaimmassa kunnossa fyysisesti, urheilin 4-5 krt salilla ja kroppa oli timmi ja tissit kiinteät, iho rypytön, rasvaprosentti 23% ja hiukset kiiltävät ja pitkät. Ihan kaikkialla miehet huomioi, mm ollessani kaupassa tuntematon mies lähestyi ja kehui sporttista vartaloa ja kauniiksi, pyysi treffeille jos oon vapaa, 

Mutta kun täytin 50 v niin alkoi krooniset polvikivut ja yht äkkiä lihoin 20 kg vuoden aikana vaikka söin samoin kuin ennenkin. Hiukset muuttuivat ohuiksi ja  hauraaksi. Jotenkin muutuin väsyneen näköiseksi vaikka ryppyjä ei sinänsä ole. Vitut**taa tää ylipaino ja keskivartalolihavuus ja uniapnea

Vierailija
66/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unet hävinneet kankkulan kaivoon tai sitten herään aamuyöstä enkä saa enää unta. Iho on kuivempi ja ohentunut, etenkin käsistä (toki tähän saattaa olla syynä pitkään jatkunut kortisonikuurikin). Kuukautiskierron häiriöistä en tiedä mitään kun kierukka käytössä. Ei vielä harmaita eikä kuumia aaltoja. Satunnaisesti nivelkipuja ja nesteen kertymistä kehoon. Ikää 50 vuotta.

Ps. Sori, olinkin jo liian vanha tänne, anteeksi.

Vierailija
67/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v, vähän harmaita, ja jotenkin väsynyt, elähtänyt ja roikkuva naama, varsinkin jos olen nukkunut ja syönyt huonosti. Varsinaisia ryppyjä ei pahemmin ole, mutta kyllä sellainen löysä, veltto ja tätimäinen yleisilme on. 

Vierailija
68/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus. Ei enää jaksa mitään bullshittia, esittämistä tms. Vaikka muutoksia on niin hyväksyn ne ja kannan ylpeydellä!

"Mä oon mikä oon mä en muutu tästä ja siis iloitsen elämästä"

Vierailija
69/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun todella hyvin. Vähän liiankin hyvin ja pelkään että jossain kohtaa se aamuyö heräily ja valvominen alkaa

Vierailija
70/70 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotiaana naama valahti, takapuoli ja rinnat roikkuvat, niveliä särkee. Kuukautiset kuitenkin vielä tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi