Mitä ikääntymisen merkkejä sulla on 40-45-vuotias?
Mulla on muutama harmaa hius, ikänäköä, kuivat silmät, kämmenselkiä saa rasvata ihan koko ajan ja kasvojen iho on muuttunut superöljyisestä normaaliksi.
Kommentit (70)
Riipparit. Ehkä tuo poimu on väärä termi mutta ihan varmasti e-kupit roikkuu niin että lyijykynä pysyy alla.
Kiinteissä rinnoissa ei ole mitää missä kynä pysy
Alapeukuttajille kuva jos eivät muuten ymmärrä eroa.
Mun rinnat ovat olleet kuin nuo oikeanpuoleiset (ilman silikonia)
https://www.parasklinikka.com/blog/rintojen-kohotus-dubai-hinta/
Ymmärrättekö nyt eron ja tuon rinnan slle jäävän osan joka kiinteä-/pystyrintaisilta puuttuu??
Unet hävinneet kankkulan kaivoon tai sitten herään aamuyöstä enkä saa enää unta. Iho on kuivempi ja ohentunut, etenkin käsistä (toki tähän saattaa olla syynä pitkään jatkunut kortisonikuurikin). Kuukautiskierron häiriöistä en tiedä mitään kun kierukka käytössä. Ei vielä harmaita eikä kuumia aaltoja. Satunnaisesti nivelkipuja ja nesteen kertymistä kehoon. Ikää 50 vuotta.
Ikänäkö, kuukautiset sekaisin, yöunet katkeilee. Joka vuosi tulee myös joku uusi vaiva. On ollut vatsakipuja, rannekanavavaivaa, ihottumaa, yksi paise ja plantaarifaskiitti. Jotain unohtui.. lonkan bursiitti.
Olen liikunnallinen ja hoikka 45v. Eli en tiedä miten näitä vaivoja olisin voinut välttää. Mikään himourheilija en siis ole, mutta liikunta on elämäntapa. Joka päivä edes jotain, vaikka kävelylenkki tai uimahallikäynti.
Olin. 40-49 v elämäni parhaimmassa kunnossa fyysisesti, urheilin 4-5 krt salilla ja kroppa oli timmi ja tissit kiinteät, iho rypytön, rasvaprosentti 23% ja hiukset kiiltävät ja pitkät. Ihan kaikkialla miehet huomioi, mm ollessani kaupassa tuntematon mies lähestyi ja kehui sporttista vartaloa ja kauniiksi, pyysi treffeille jos oon vapaa,
Mutta kun täytin 50 v niin alkoi krooniset polvikivut ja yht äkkiä lihoin 20 kg vuoden aikana vaikka söin samoin kuin ennenkin. Hiukset muuttuivat ohuiksi ja hauraaksi. Jotenkin muutuin väsyneen näköiseksi vaikka ryppyjä ei sinänsä ole. Vitut**taa tää ylipaino ja keskivartalolihavuus ja uniapnea
Vierailija kirjoitti:
Unet hävinneet kankkulan kaivoon tai sitten herään aamuyöstä enkä saa enää unta. Iho on kuivempi ja ohentunut, etenkin käsistä (toki tähän saattaa olla syynä pitkään jatkunut kortisonikuurikin). Kuukautiskierron häiriöistä en tiedä mitään kun kierukka käytössä. Ei vielä harmaita eikä kuumia aaltoja. Satunnaisesti nivelkipuja ja nesteen kertymistä kehoon. Ikää 50 vuotta.
Ps. Sori, olinkin jo liian vanha tänne, anteeksi.
Olen 46v, vähän harmaita, ja jotenkin väsynyt, elähtänyt ja roikkuva naama, varsinkin jos olen nukkunut ja syönyt huonosti. Varsinaisia ryppyjä ei pahemmin ole, mutta kyllä sellainen löysä, veltto ja tätimäinen yleisilme on.
Itsevarmuus. Ei enää jaksa mitään bullshittia, esittämistä tms. Vaikka muutoksia on niin hyväksyn ne ja kannan ylpeydellä!
"Mä oon mikä oon mä en muutu tästä ja siis iloitsen elämästä"
Nukun todella hyvin. Vähän liiankin hyvin ja pelkään että jossain kohtaa se aamuyö heräily ja valvominen alkaa
50 vuotiaana naama valahti, takapuoli ja rinnat roikkuvat, niveliä särkee. Kuukautiset kuitenkin vielä tulee.
No siis ihminenhän ikääntyy koko ajan ihan vauvasta, joten en tiedä mitä tuolla tarkoitettiin.