Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ikääntymisen merkkejä sulla on 40-45-vuotias?

Vierailija
25.01.2026 |

Mulla on muutama harmaa hius, ikänäköä, kuivat silmät, kämmenselkiä saa rasvata ihan koko ajan ja kasvojen iho on muuttunut superöljyisestä normaaliksi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe asioita enää niin voimakkaasti kuin nuorempana. Eli elämä tietyllä tapaa väritöntä. 

Vierailija
42/43 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä ei ollut mitään mitään liittyviä oireita. Olin lihaskuntoni huipulla, vauvan/taaperon äiti. Bmi 23.

1. harmaa hius tuli 53v:nä enkä ole vieläkään harmaahiuksinen.

Vv oli 48-53v:nä, helpot eikä muuttaneet elämää kuin parempaan suuntaan.

59v tuli muutama lisäkilo lääkkeistä, 60+v kasvojen iho pehmeni muttei valahtanut. 63v tuli ns ikävatsa eli pieni poimu 4 raskauden venyttämän vatsan alle. Nyt 65v:nä rinnat pehmenivät ja tuli poimu alle, tähän asti hyvin kiinteät. Bmi 26

Tulit tänne kertomaan kuinka olet 65v läski. Aloituksessa ei kysytty sitä.

Vastasin milloin minulle tuli ikääntymisen merkkejä, siitä aloituksessa oli kyse Ja kyllä olen 4,8kg ylipainoinen, sekin monella kuuluu ikääntymisen merkkeihin.

Minoriteettia silti tämän päivän kehopositiivisessa Suomessa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä ei ollut mitään mitään liittyviä oireita. Olin lihaskuntoni huipulla, vauvan/taaperon äiti. Bmi 23.

1. harmaa hius tuli 53v:nä enkä ole vieläkään harmaahiuksinen.

Vv oli 48-53v:nä, helpot eikä muuttaneet elämää kuin parempaan suuntaan.

59v tuli muutama lisäkilo lääkkeistä, 60+v kasvojen iho pehmeni muttei valahtanut. 63v tuli ns ikävatsa eli pieni poimu 4 raskauden venyttämän vatsan alle. Nyt 65v:nä rinnat pehmenivät ja tuli poimu alle, tähän asti hyvin kiinteät. Bmi 26

En ymmärrä. Miten niin ei ollut poimua rinnan alla? Onko sinulla a-kuppi?

Oli 38v saakka (3lapsen jälkeenkin) ja B sen jälkeen. Mulla on ollut mastopaattiset erittäin kiinteät pyöreät rinnat, ei tosiaan poimua rinnan alla. Nyt pieni poimu eli nyt rinnat ovat yhä täyteläiset mutta riippuvat aavistuksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän