Naiset itkevät, että miehet ottavat nuorempia naisia, mutta itse ovat usein liian nirsoja
Näin 35-vuotiaana miehenä olen huomannut, että esimerkiksi deittisovelluksissa noin 25-30 v naiset ovat keskimäärin nirsompia kuin 18-22-vuotiaat naiset. Tämä nirsous on toki ihan ymmärrettävää otettaessa huomioon, että nuo hieman vanhemmat naiset ovat usein jo tukevasti kiireisen työelämän pyörteissä ja katselevat jo aktiivisesti itselleen miestä avioliittoon ja perheen perustamiseen. Heillä on varmaan myös vakiintuneemmat rutiinit ja piirit verrattuna nuorempiin naisiin.
Silti huvittaa, että samalla saatetaan valittaa, että mies ottaakin nuoremman näissä olosuhteissa. En toki valita lainkaan, että vientini on huomattavasti parempi etenkin 18-19-vuotiaiden nuorten naisten keskuudessa, mutta silti asia huvittaa.
Muilla miehillä vastaavia kokemuksia? Entä muita mielipiteitä myös naisilta?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. 40v tädit raivoaa naama punaisena kun joku 50v pertti huvittelee thaimaassa 18-28v naisten kanssa. Nämä samat tädit eivät muutama hassu vuosi sitten olisi katsoneet perttiä päinkään.
Toi raivoaminen on kyllä ihan oma keksintösi. Ketään naista ei kiinnosta Pertti Thaimaassa pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä naiset? Ai nyt onkin miehillä vientiä deittimarkkinoilla? Aina on valitettu kun ei saada naista puolisoksi. 😃
Ja ny ton vieläpä vientiä nuorten naisten keskuudessa!!!
Nojoo, onhan tinderissäkin botteja miehiä huijaamassa.
Virtuaalitodellisuus siinä tapauksessa jo aika kehittynyttä, kun nämä naiset kerran näyttävät ja tuntuvat ihan todellisilta kun tavataan kasvotusten sovellusten ulkopuolella. Jännä juttu. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä pihisevät kiukusta. :D
Millä logiikalla? Aloituksen mukaan vähän vanhemmat naiset ovat nirsoja eikä ap kelpaa heille. Miksi ihmeessä palstan naiset olisi siis kiukkuisia?
Selvennyksenä, noin 25-30-vuotiaat naiset ovat nirsompia, vaikka toki monelle heistäkin "kelpaan". Tuota vanhempia naisia en katselekaan. Itse suosin nuorempia, noin 18-24-vuotiaita naisia, joten asia sopii minulle hyvin. On kuitenkin kiinnostavaa huomata, että omasta mielestäni viehättävimmät naiset ovat juuri "helpompia", kun taas jo vähän vanhemmat naiset saattavat yliarvioida haluttavuutensa. Toisaalta monessa suhteessa heidän nirsoutensa on ymmärrettävä esim. perheen perustamista ajatellen, ja se heille suotakoon. -ap
Sinulla on tuossa logiikkavirhe. Se että vanhemmat naiset ei huoli sinua ei tarkoita että he yliarvioivat oman haluttavuutensa. Se tarkoittaa vaan sitä etteivät vanhemmat naiset halua juuri sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuori voi olla nirso, kun ei vielä tiedä, mitä parisuhdelta voi vaatia.
Mitä enemmän on takana kokemusta, sitä paremmin tietää, mitä ei tahdo.
Niinpä. Seksiä tekee mieli mutta sinkkuna on niin paljon helpompaa. Ehkä joskus jos tapaan sopivan naisen.
M.54
Niin eli apinan pipuli nousee koska elukan sukuvietti.
Opittu kuitenkin jo se kypsässä 50v iässä, että nainen ja mies eivät sovi elämänkumppaneiksi. Onnea itse opin tuon 25v:nä
T nainen
Mulla on elämänkumppanina mies ja hän on ihan sopiva. Ikäiseni, fiksu ja mukava, ja voin olla oma itseni hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarjottavaa lähemmäs 40 vuotiaalla vauva.fi trollilla voi mahdollisesti edes olla?
Anna kun mä arvaan!!!! Se mystinen PRINSESSAkohtelu, joka sisältää mm sen, että hän on naiselle ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v. Mies metsästämässä 18-vuotiaita treffisovelluksista oman ikäisten sijaan? Jos se kertoo sinusta itsestäsi melkoisen paljon. Mitä yhteistä sulla keski-ikäisellä on teini-ikäisen kanssa?
Ei ap sanonut metsästävänsä nimenomaan nuoria, vaan ettei saa omanikäisiään (koska ne on niin nirsoja) ja vaan vain nuoremmat kiinnostuu.
Ei kuulosta yhtään uskottavalta.
En sanonut noin. Lopeta sanojeni vääntely. Sanoin että hieman vanhemmat ovat suhteellisesti katsoen nirsompia, ei että heitä en myös saisi tai että suosisin edes heitä. Kunhan teen huomioita. -ap
Nirsous ei tarkoita sitä että yliarvioi oman haluttavuutensa. Se tarkoittaa vaan sitä että on varaa olla nirso eli että elämä on ihan riittävän hyvää ilmankin miestä tai että ei ole pakko ottaa ketä tahansa.
Viesti 125/128, voi toki olla jotain totuutta siinä, että juuri minä en sovi monelle hieman vanhemmalle naiselle, ja tämä varmaan johtuisi lähinnä siitä, että vaikutan liian nuorelta, ulkonäöltäni ja kenties muutenkin, tai jostain muusta minulle tuntemattomasta syystä. Toisaalta en voi asiaa tietää, jos en tiedä, miten samat naiset suhtautuvat muihin miehiin. Ei ole mitään vertailukohdetta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Viesti 125/128, voi toki olla jotain totuutta siinä, että juuri minä en sovi monelle hieman vanhemmalle naiselle, ja tämä varmaan johtuisi lähinnä siitä, että vaikutan liian nuorelta, ulkonäöltäni ja kenties muutenkin, tai jostain muusta minulle tuntemattomasta syystä. Toisaalta en voi asiaa tietää, jos en tiedä, miten samat naiset suhtautuvat muihin miehiin. Ei ole mitään vertailukohdetta. -ap
Olet oikeassa. Vaikutat todellakin lapselliselta keski-ikäiseksi mieheksi.
En itkisi, vaikka kaikki miehet katoaisi maailmasta. Olisi parempi paikka. Miehet haluavat kuvitella että itkemme ja tarvitsemme heitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Huvittavaa projisointia. :) -ap
Vierailija kirjoitti:
En itkisi, vaikka kaikki miehet katoaisi maailmasta. Olisi parempi paikka. Miehet haluavat kuvitella että itkemme ja tarvitsemme heitä
No, olisit varmasti kuollut vuoden sisällä, jos maailmassa ei olisi miehiä pitämässä sinut hengissä.
Minä en ikimaailmassa ottaisi miestä joka ei ole nirso. Nirsous kielii terveestä itsetunnosta ja yleensä huono itsetunto myös heijastuu parisuhteeseen negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Huvittavaa projisointia. :) -ap
Ei vaan kyseinen kirjoittaja kertoi vain tosiasian susta. Sä vaikutat lapsellisuuden lisäksi myös yksinkertaiselta ja luulet itsestäsi liikoja. Ketään normaalia naista ei iästä riippumatta kiinnosta tuollaiset miehet. Saat niitä tyhjäpäitä.
Inceli narsistit/psykot taas vauhdissa aloittamassa järjettömiä postauksiaan.
Professori Sam Vakninin mukaan incelit ovat narsisteja sekä psykopaatteja.
Ovat mieleltään sairaita sekä sadistisia. Kukaan henkisesti terve nainen ei sellaisen kanssa suostu elinikäiseen avioliittoon.
Älkää vastailko heidän trolli aloituksiin, viesteihin.
Kylläpä mummelit on kiukkusia näin sunnuntai-iltapäivänä. Huomenna sitten töihin potemaan alemmuutta ja katkeruutta nuorempia kollegoita kohtaan. Ehkä ostatte tv-shopista jonkun höpöpö kuntoilulaitteen ja sadalla eurolla kasvarasvoja, mutta eise teitä kyllä yhtään nuorenna :).
Ruma kalju kääpiöinceli taas palstalla provoilemassa. Älkää turhaan vastatko sille, se on mielisairas äijä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mummelit on kiukkusia näin sunnuntai-iltapäivänä. Huomenna sitten töihin potemaan alemmuutta ja katkeruutta nuorempia kollegoita kohtaan. Ehkä ostatte tv-shopista jonkun höpöpö kuntoilulaitteen ja sadalla eurolla kasvarasvoja, mutta eise teitä kyllä yhtään nuorenna :).
Sä jatkat noita harhojesi levittämistä. Ei tässä kukaan kiukuttele vaan huvittaa ap:n ja sun kaltaiset säälittävyydet. Mummeli-sana käyttäminen haukkumasana on lapsellista ja naurettavaa ja sulle on monesti tuosta mainittu.
Miksi mun pitäisi tuntea alemmuutta ja katkeruutta nuorempia kollegoita kohtaan? Me ollaan töissä tekemässä töitä eikä omaa egoa pöngittämässä kuten te miehet ilmeisesti teette ja luulette naistenkin tekevän. Tv-shop on täysin mennyttä maailmaa, että sä voisit tulla jo uudelle vuosituhannelle.
Monelle miehelle muuten tekisi hyvää laittaa rasvaa naamaan ja vartaloon. Sen verran huonolta näyttää monien iho.
N46
Olet AP niin hönö kuin olla ja voi. Muututhan sinä itsekkin iän myötä. Ainakin pitäisi. Eihän 20v tajua elämästä vielä mitään ja on näin epäkypsä mihinkään. Minäkin olin 20v miehenä tyhmä, säälittävä 30v yh äitien pano, mutta näin nelikymppisenä vaikka naisia olis tarjolla jonoksi asti niin harva täyttää enää kriteerin. Pienetkin asiat Saavat ajattelemaan että ei jatkoon tuollaista.
Selvennyksenä, noin 25-30-vuotiaat naiset ovat nirsompia, vaikka toki monelle heistäkin "kelpaan". Tuota vanhempia naisia en katselekaan. Itse suosin nuorempia, noin 18-24-vuotiaita naisia, joten asia sopii minulle hyvin. On kuitenkin kiinnostavaa huomata, että omasta mielestäni viehättävimmät naiset ovat juuri "helpompia", kun taas jo vähän vanhemmat naiset saattavat yliarvioida haluttavuutensa. Toisaalta monessa suhteessa heidän nirsoutensa on ymmärrettävä esim. perheen perustamista ajatellen, ja se heille suotakoon. -ap