ICE -ratsioiden johtaja 1930-luvun saksan tyyliin pukeutunut
Gregory Bovinov perustelee käyttäneensä tyyliä jo vuodesta -99. Historia alkaa toistaa itseään...
Natiiveja amerikan intiaaneja on myös napattu kiinni. Kuka tunkee ja minne?
Kommentit (72)
Jaaha, Silakkaliikeen mahanmuuttokiihkoilijat taas vauhdissa.
Kauanko menee ennen kuin meillä joku pukeutuu samoin ja sitten Petteri saa taas selittää miten on niin hyvä hallitusohjelma?
Kaikkea sitä keksitäänkin. Voin sanoa että vaimoni näyttää enemmän Gestapon väeltä koska kun hänellä on pitkä nahkatakki niin sehän jo riittää. Parabellum puuttuu.
On sillä upee gestapo nahkarotsikin 🤗
Heh, no, tiesittekö sen, et hilteri aikoinaan ihannoi Italian "härkäsammakkoa". Ja siitä hän "keksi" sitten SA:n.
.....
Yleltä tuli dokkari, jossa kerrottin, et Italian fasset meni "käännyttämään" maalle - siellä tulikin vastaan anarkisteja, maalaispoikia ja -tyttöjä. Fasset saivat sitten motoon. Eivät uskaltaneet enää mennä maaseudulle, koska "y'hyy, taas tulee turpiin" :)))
En sano, et se oli se oikea tapa, se on vaan historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bovino grew up in an Italian American family in North Carolina. His great-grandparents emigrated from Calabria to Pennsylvania in 1909, becoming naturalized citizens in 1927.
Ja nyt vainoaa itse maahan muuttajia...
Ei vainoa vaan ottaa kiinni laittomasti maahan tunkeutuneita.
Täähän on ihan soopaa, joka selviää seuraamalla muitakin kanavia kuin pelkästään Suomen uutisia.
Unelmaa ei saa estää, kaikkien pitää saada muuttaa länsimaihin nauttimaan länsimaisten kustantamasta sosiaaliturvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bovino grew up in an Italian American family in North Carolina. His great-grandparents emigrated from Calabria to Pennsylvania in 1909, becoming naturalized citizens in 1927.
Täähän on ihan soopaa, joka selviää seuraamalla muitakin kanavia kuin pelkästään Suomen uutisia.
Eihän ole. ICE ottaa kiinni la ittom asti ma assa ole skel evia.
Suomessa Jussi Niinistön "Herr Flick" -lookki oli hillitympi, mutta jenkkien pitää tietenkin ruveta suoraan sarjakuvahahmoiksi.
Vierailija kirjoitti:
1. Esivanhempansa tulivat laillisesti maahan, toisin kuin laittomat siirtolaiset, joita nyt passitetaan takaisin. Tämä on kuitenkin ilmeisesti sinulle haastavaa ymmärtää.
2. Tiesitkö että vuoteen 1965 asti melkein vain valkoisia ihmisiä päästiin muuttamaan Yhdysvaltoihin? Tämä oli ihan laissa säädetty melkein 200 vuoden ajan. Suuri alamäki alkoi siitä, kun ei-valkoisia alettiin päästämään maahan
Vierailija kirjoitti:
Heh, no, tiesittekö sen, et hilteri aikoinaan ihannoi Italian "härkäsammakkoa". Ja siitä hän "keksi" sitten SA:n.
.....
Yleltä tuli dokkari, jossa kerrottin, et Italian fasset meni "käännyttämään" maalle - siellä tulikin vastaan anarkisteja, maalaispoikia ja -tyttöjä. Fasset saivat sitten motoon. Eivät uskaltaneet enää mennä maaseudulle, koska "y'hyy, taas tulee turpiin" :)))
En sano, et se oli se oikea tapa, se on vaan historiaa.
Mistä historiankirjasta löysit nämä tarinat?
Aloittajan ja tovereiden mielestä myöskään Milan Jaffia ei olisi saanut poistaa Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Trump itse on maahantulleen jälkeläinem ensimmäisessä polvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Esivanhempansa tulivat laillisesti maahan, toisin kuin laittomat siirtolaiset, joita nyt passitetaan takaisin. Tämä on kuitenkin ilmeisesti sinulle haastavaa ymmärtää.
2. Tiesitkö että vuoteen 1965 asti melkein vain valkoisia ihmisiä päästiin muuttamaan Yhdysvaltoihin? Tämä oli ihan laissa säädetty melkein 200 vuoden ajan. Suuri alamäki alkoi siitä, kun ei-valkoisia alettiin päästämään maahan
Mmm tiedätkö mitään orjuuden historiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump itse on maahantulleen jälkeläinem ensimmäisessä polvessa.
LAILLISESTI. TAJUATTEKO? LAILLISESTI.