Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ICE -ratsioiden johtaja 1930-luvun saksan tyyliin pukeutunut

Vierailija
24.01.2026 |

Gregory Bovinov perustelee käyttäneensä tyyliä jo vuodesta -99. Historia alkaa toistaa itseään...

Natiiveja amerikan intiaaneja on myös napattu kiinni. Kuka tunkee ja minne?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmaa ei saa estää, kaikkien pitää saada muuttaa länsimaihin nauttimaan länsimaisten kustantamasta sosiaaliturvasta.

Onneksi suurin osa suomalaisista ei ole niin kuin videon sekopäät. Jos olisivat, sanoisin että aisankannattaja-kansa olisi väestönvaihtonsa ja tuhonsa ansainnut. 

Vierailija
42/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bovino grew up in an Italian American family in North Carolina. His great-grandparents emigrated from Calabria to Pennsylvania in 1909, becoming naturalized citizens in 1927.  

Ja nyt vainoaa itse maahan muuttajia...

Ei vainoa vaan ottaa kiinni laittomasti maahan tunkeutuneita.

Hommaa silmät ja aivot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan ja tovereiden mielestä  myöskään Milan Jaffia ei olisi saanut poistaa Suomesta.

näin juuri comrad kerho taas Trumpin kimpussa

kiinalaisten kommunistien maksamia trolleja pääosin

loput EU kommunistien maksamia

Vierailija
44/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, no, tiesittekö sen, et hilteri aikoinaan ihannoi Italian "härkäsammakkoa". Ja siitä hän "keksi" sitten SA:n.

.....

Yleltä tuli dokkari, jossa kerrottin, et Italian fasset meni "käännyttämään" maalle - siellä tulikin vastaan anarkisteja, maalaispoikia ja -tyttöjä. Fasset saivat sitten motoon. Eivät uskaltaneet enää mennä maaseudulle, koska "y'hyy, taas tulee turpiin" :)))

En sano, et se oli se oikea tapa, se on vaan historiaa.

Mistä historiankirjasta löysit nämä tarinat?

Jostain piripäiden suullisen historian manifestista varmasti. 

Vierailija
45/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bovino grew up in an Italian American family in North Carolina. His great-grandparents emigrated from Calabria to Pennsylvania in 1909, becoming naturalized citizens in 1927.  

Hommaa silmät ja aivot. 

Minulla on molemmat.

Vierailija
46/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nats-eja, kaikkialla nats-eja. 

Palstamammalla ja Anolla on sittenkin jotain yhteistä 😅

Vierailija
47/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump itse on maahantulleen jälkeläinem ensimmäisessä polvessa.

LAILLISESTI. TAJUATTEKO? LAILLISESTI.

ICE on pidättänyt myös Amerikan alkuperäisväestön kuuluvia ja Amerikan kansalaisia. Ainoa kriteeri heille on ihonväri.

Vierailija
48/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICE on pidättänyt myös Amerikan alkuperäisväestön kuuluvia ja Amerikan kansalaisia. Ainoa kriteeri heille on ihonväri.

He pääsevät tietenkin vapaaksi koska heillä on kansalaisuus. Ihan selvä asia ja sinä tiedät tämän itsekin.

Vierailija
49/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ole laiton eikä varsinkaan Amerikka-vastainen. 

Vierailija
50/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Esivanhempansa tulivat laillisesti maahan, toisin kuin laittomat siirtolaiset, joita nyt passitetaan takaisin. Tämä on kuitenkin ilmeisesti sinulle haastavaa ymmärtää. 

2. Tiesitkö että vuoteen 1965 asti melkein vain valkoisia ihmisiä päästiin muuttamaan Yhdysvaltoihin? Tämä oli ihan laissa säädetty melkein 200 vuoden ajan. Suuri alamäki alkoi siitä, kun ei-valkoisia alettiin päästämään maahan

Alkuperäiset amerikkalaiset on ei-valkoisia. Kaikki valkoiset amerikkalaiset on saapuneet laivalla Euroopasta joitakin satoja vuosia sitten. Ensimmäiset mustat on saapuneet maahan jo 1600-1700-luvulla.

Vierailija
51/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä historiankirjoista"? - Ihan vaan netistä, kuuklaamatta.

Sulle: lukutaito olisi plussaa - Y-le-n dok-ka-ris-ta.

Vierailija
52/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ole laiton eikä varsinkaan Amerikka-vastainen. 

Melaniasta ei voi ainakaan sanoa samaa, eli pitäisi karkoittaa.

Vierailija
53/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun kommareita nyt harmittaa. Valkoisten maiden tuhoaminen on heille ihmisoikeuskysymys. 

Vierailija
54/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Esivanhempansa tulivat laillisesti maahan, toisin kuin laittomat siirtolaiset, joita nyt passitetaan takaisin. Tämä on kuitenkin ilmeisesti sinulle haastavaa ymmärtää. 

2. Tiesitkö että vuoteen 1965 asti melkein vain valkoisia ihmisiä päästiin muuttamaan Yhdysvaltoihin? Tämä oli ihan laissa säädetty melkein 200 vuoden ajan. Suuri alamäki alkoi siitä, kun ei-valkoisia alettiin päästämään maahan

Alkuperäiset amerikkalaiset on ei-valkoisia. Kaikki valkoiset amerikkalaiset on saapuneet laivalla Euroopasta joitakin satoja vuosia

Mitään amerikkaa valtiona ei ollutkaan tuolloin. Nyt eletään nykypäivää ja siellä on valtio ja lait jotka rajoittavat sitä kuka saa siellä oleskella. Intiaanit saavat olla ihan jokainen, koska ovat sen maan kansalaisia. Lainvastaisesti tunkeutuneet eivät saa. Mikä tässä on aikuisille niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
55/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäiset amerikkalaiset on ei-valkoisia. Kaikki valkoiset amerikkalaiset on saapuneet laivalla Euroopasta joitakin satoja vuosia

Niin, oliko tässä jokin pointtikin? Valkoiset loivat nykyisen Yhdysvaltojen valtion eikä millään muulla ole väliä. 

Vierailija
56/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun kommareita nyt harmittaa. Valkoisten maiden tuhoaminen on heille ihmisoikeuskysymys. 

Loppuiko vasta-argumentit, voi rassua.

Vierailija
57/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He pääsevät tietenkin vapaaksi koska heillä on kansalaisuus. Ihan selvä asia ja sinä tiedät tämän itsekin.

Sen jälkeen kun heitä on kohdeltu ala-arvoisesti. 

Vierailija
58/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuiko vasta-argumentit, voi rassua.

Sinullahan ne loppuivat kun tuon töräyksen päästit palstalle.

T: Eri

Vierailija
59/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun heitä on kohdeltu ala-arvoisesti. 

No voi sun hellanduudelis sentään.

Vierailija
60/72 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa silmät ja aivot. 

Minulla on molemmat.

Mutta ei kuitenkaan toimi.