Voiko paskaa pidätellä kuukauden?
Olen menossa jouluna kuukaudeksi mökille enkä halua käydä ulosteella vieraassa vessassa. Mitä tapahtuu jos on kuukauden käymättä paskalla?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Elvis kuoli tuohon.
? Eiks viinaan ja aineisiin
Mahakipu, tiedän yhden joka ei käynyt 13 vrk ja 14 kävi junassa, oltiin lapin metsässä sotaharjoituksissa ja pakkasta oli -25-32C ja häntä ei huvittanut käydä riulla, itse kävin päivittäin.
Eikö sinulla ole mitään kokemusta omasta suolesi toiminnasta?
Mistä meistä kukaan voi sitä tietää?
Kyllä aivan hyvin mutta ei sen pidempään.
toki voit mutta saat laajentuneen paksusuolen siitä, lue mitä se tarkoittaa...ja kannattaako
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis kuoli tuohon.
? Eiks viinaan ja aineisiin
Barbituraattien aiheuttamaan ummetukseen kuoli
Et ainakaan sinä voi, nytkin sitä tuli tuutista tälle palstalle oikein urakalla.
Itse asiassa maailmassa on paljonkin ihmisiä jotka vuosikymmeniä ulostavat 1-2 kertaa kuussa ilman siihen liittyviä komplikaatioita. Törmäsin tähän tietoon erään toisen tutkimuksen yhteydessä.
On tosin täysin toinen kysymys voiko ihminen jonka elimistö on tottunut (oletan, keskiarvoihin perustuen) ulostamaan noin 10 kertaa viikossa terveellisesti pudottaa tahtinsa kertaan kuussa. Sitä ei varmaan kukaan oikein suosittele ilman pitkää sopeutumisjaksoa, ruokavalion muutoksia, yms.
Mutta jos oikeasti olet kiinnostunut, eikä kyse ollut vain trollista, niin aiheesta löytyy kyllä tietoa.
Elvis kuoli tuohon.