Mitä mieltä miehestä: Olette treffeillä. Kadulla tulee vastaan tuntematon aggressiiviselta vaikuttava mies. Deitti sanoo: Olet omillasi jos
jotain tapahtuu. Aggressiivinen mies ohittaa teidät, mitään ei tapahdu. Jälkeenpäin mies selittää että tilanne pelotti häntä. Miten suhtautuisitte? Ja nyt en tarvitse kommenttia ettei suominaista kannata puolustaa, koska totuus on ettei tällaisen kommentoijat uskaltaisi puolustaa minkäänmaalaista naista.
Kommentit (170)
"Harva suominainen haluaa puolustaa miestä ja saada puukosta kaulaan. Varsinkin, jos mies on oikeistolainen.
Nämä suominaiset luulevat, että heillä on varaa asettaa kriteerejä miehille, jossa miehen täytyy olla valmis kuolemaan naisen puolesta."
Tämähän on se tavallinen tilanne siellä ryyppyjengeissä, joita sinä harrastat. Jos viina on loppumassa/ loppunut, niin siitä te juopot tappelette. Ja sitten otetaan se puukko esille ja sillä vedellään. Ainoa, joka noihin väliin tulee ja ja kannattaa tulla on poliisi. Eikä siinä tilanteessa auta kuin pippurisunure, sähkö tai ase, ja paikalla pitää olla useita poliisin yksiköitä Ja ensihoito.
Tuo on Suomessa tyypillisin kuolemaan johtava väkivallan tyyppi. Typerää edes ehdottaa, että kukaan muu menisi noihin väliin,kuin poliisi.
Terveisin poliisi
Vierailija kirjoitti:
Juu, suojelija-elättäjä on nykyään pelkkä myytti.
Nykynaiset ovat muuttuneet, niitä ei kannata suojella tuntemattomilta eikä elättää.
Suomessa naiset ovat aina joutuneet sekä suojelemaan, että elättämään itsensä. Mikään ei ole muuttunut. Syy on miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aikakaudella on yhtä tärkeää kysyä, että puolustaisiko se nainen miestä.
Suomessa naiset joutuvat tekemään kaiken, jopa tämän homman, ei nykymiehwt enää kykene mihinkään. Kuten aikaisemmin sanoin, niin testit ei enää riitä ja psyyke ei kestä. Miehet on tisdiåoskia ja herkkiä kukkasia nykyään. Syykin on selvä: elämäntavat, ylipaino , huono ruokavalio, liikkumattomuus, ja se, että miehet on pikkuprinssejä.
Vierailija kirjoitti:
"Harva suominainen haluaa puolustaa miestä ja saada puukosta kaulaan. Varsinkin, jos mies on oikeistolainen.
Nämä suominaiset luulevat, että heillä on varaa asettaa kriteerejä miehille, jossa miehen täytyy olla valmis kuolemaan naisen puolesta."
Tämähän on se tavallinen tilanne siellä ryyppyjengeissä, joita sinä harrastat. Jos viina on loppumassa/ loppunut, niin siitä te juopot tappelette. Ja sitten otetaan se puukko esille ja sillä vedellään. Ainoa, joka noihin väliin tulee ja ja kannattaa tulla on poliisi. Eikä siinä tilanteessa auta kuin pippurisunure, sähkö tai ase, ja paikalla pitää olla useita poliisin yksiköitä Ja ensihoito.
Tuo on Suomessa tyypillisin kuolemaan johtava väkivallan tyyppi. Typerää edes ehdottaa, että kukaan muu menisi noihin väliin,kuin poliisi.
Terveisin poliisi
Eipä se ole oikeastaan kenenkään harkinnassa mitä tekee, jos omaa lemmikkiä, lasta tai rakasta ihmistä uhataan. Siinä voi demoni iskeä naiseen/äitiin ihan ilman tarkoitusta. Tilanne on nopea ja hätäinen. Siinä osa toimii vaiston varassa ja osa jäätyy. Se hätä toisen puolesta on niin kova, ettei järki toimi. Olen tosi hiljainen ja sävyisä normielämässä, mutta pari kertaa olen joutunut yllättävään tilanteeseen. En edes tiennyt, että osaan rähistä. Jälkeen päin olen säikähtänyt itsekin. Jos olen yksin ja minua uhataan, niin jäädyn. Jos minulla on pieni/rakas mukana, niin olen demoni.
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö nykynaiset ollenkaan miksi heidän olemus ja käytös ei aiheuta miehissä suojelureaktiota. Ennen se oli ihan luontainen vakio.
Ahaa, eli saman logiikan mukaan mies ei myöskään puolusta lasta tai vanhusta tai toista miestä, eikä sitä naista, koska olemus ja käytös ei aiheuta miehissä suojelureaktiota. Selvä. Tuolle on myös olemassa nimi- ihmisellä ei ole empatiakykyä, eli hlö on psykopaatti.
Ja saman logiikan mukaan, miksi naisten sitten pitäisi hoivata miehiä, koska nykymiesten olemus ja käytös ei aiheuta naisissa houvaamisviettiä. Ennen se oli ihan luontainen vakio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, suojelija-elättäjä on nykyään pelkkä myytti.
Nykynaiset ovat muuttuneet, niitä ei kannata suojella tuntemattomilta eikä elättää.
Suomessa naiset ovat aina joutuneet sekä suojelemaan, että elättämään itsensä. Mikään ei ole muuttunut. Syy on miehet.
Juu juu, älä sit vingu mistään myytistä
Miksi siis aloitus, se on arkea ja kaikki miehet tekee noin. :)
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aikakaudella on yhtä tärkeää kysyä, että puolustaisiko se nainen miestä.
Suomessa naiset joutuvat tekemään kaiken, jopa tämän homman, ei nykymiehwt enää kykene mihinkään. Kuten aikaisemmin sanoin, niin testit ei enää riitä ja psyyke ei kestä. Miehet on tisdiåoskia ja herkkiä kukkasia nykyään. Syykin on selvä: elämäntavat, ylipaino , huono ruokavalio, liikkumattomuus, ja se, että miehet on pikkuprinssejä.
Miehillä on oikeus olla just mitä ne haluavat, jopa pikkuprinssejä.
Naisilla ei ole mitään sanomista asiaan. Eläkää omaa elämäänne ja jättäkää miehet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan uhraisi henkeäni tapailunaisen takia. Turha yrittää muijien painostaa miehiä palvelemaan naisia henkensä uhalla!
Ei se ole vain tapailunainen, vaan ihminen, mieti sitä!
Tuo jolle vastasit jättäisi kyllä miehet ja lapsetkin vaaraan. Tuskin auttaisi edes äitiään.