Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ruokavaliosi muodostuu lähinnä soijarouheesta ja säilykkeistä, et todellakaan syö terveellisesti

Vierailija
24.01.2026 |

Et syö mitään tuoretta. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syöb  lihaa kananmunaa ja voita . Se on tuoretta ja terveelistä . Ei rhuille !!!

Kuinkas paljon verta paskot joka vessareissulla?

terve mies olen en lääkäriä kaipaa 

Vierailija
22/25 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veganismi on paitsi uskonto myös aikapommi, joka räjähtää myöhemmässä keski-iässä ja vanhuudessa silmille luiden haurastumisen ja lihasten surkastumisen vuoksi.

Äläpä unohda kihtiä, jonka saa runsaalla papujen syömisellä. Sekasyöjällä se on helppo lääkitä ruokavaliolla lihan takia ilman lääkitystä, mutta vege joutuu syömään lääkkeitä proteiiniensa ison puriinipitoisuuden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaali pierrettää 

Syön lihaa , rehut jätän elämelle

Tottumiskysymys. Mun vatsa kestää hyvin ja voisin syödä 400 g paketin hapankaalia päivässä, jos lompakko kestäisi. Sen sijaan vatsa järkyttyy aika, kun syön punaista lihaa. En ole kasvissyöjä, mutta en syö lihaa viikoittain.

Vierailija
24/25 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syöb  lihaa kananmunaa ja voita . Se on tuoretta ja terveelistä . Ei rhuille !!!

Kuinkas paljon verta paskot joka vessareissulla?

terve mies olen en lääkäriä kaipaa 

Hih, ette ole persuparat vielä älynneet sitä, että terveyttä ei mitata sen perusteella mikä menee alas, vaan mikä tulee ulos🤭🤭

Vierailija
25/25 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellisyydestä aina öyhöttää ne, jotka itse syö 500 g punaista lihaa päivässä ja salaatina muodollisesti ravintoköyhää jäävuorisalaattia ja tomaattiviipale.

Hampurilaisen välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän