Tsekki laillisti sitten kannabiksen kotikasvatuksen. Milloin suomen vuoro?
Olen jo vähän odotellut ja toivonut että pääsisin käyttämään kannabista. Laittomuuksiin en halua alkaa. Löytyy kuitenkin aikaisempaa kokemusta ja ihan hyviä muistoja on. Iloa, naurua, henkisyyttä ja diippeja keloja.
Kommentit (45)
Miksi kannabiksen pitäisi olla laillinen aine? Pillereinä ihan ok, mutta poltettaessa asiat päätyvät toistenkin ihmisten hengitysilmaan. Siksihän tupakointiakin on rajoitettu. Ei me tarvita uutta poltettavaa ainetta nyt, kun tupakoinnistakin yritetään päästä eroon.
Ei tää valtio uskalla tehä mitää poikkeavaa missään asiassa. Yksikään johtsja ei täällä uskalla sanoa mihinkään mitään, ei ajaa mitää asioita, eikä itse oikeasti muuttaa jotain. Jos te katotte tarkkaa ni kaikki mitä ne sanoo on aina ensin tullu jonkun toisen isomman tahon suusta. Ne on ku pikku lapsia oikeasti. Varoo ettei joku olematon maine mene. Laillistaminen on minulle se ja sama en edes polta, mutta turhaan oottelette
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuta Tsekkeihin? Sinulle turhakkeelle ei täällä ole mitään tonttia.
Maksetaanko kaikki tuet vaikka muutan Tsekkeihin?
Ap
Juu juu maksetaan maksetaan, ala mennä jo.
Vierailija kirjoitti:
Onko lähdettä tälle?
Juu kannabislähde löydetty Somaliasta, ehtymätön, joten nyt kaikki tukihipit äkkiä meno lippu tuonne!
Polttakaa kannabista....ja syökää sieniä.....!!!