Hyi hemmetti! Kamppis ei kayta minkaanlaisia kuukautissuojia, koska nin niukkaa vuotoa. Vessassa silla on pyykkikorina kanneton rottinkikori, joka tursuaa ylikin niita tuhruisia
kalsareita. Luulin eka, et sillä on siteet tai tampoonit loppu ja kysyin tarviiko. Ei kuulemma tarvii eik käytä suojia lainkaan, kun ei tule alkkareiden läpi päälivaatteisiin asti.
YÄÄÄK! Onko tämmönen yleistäkin?
Kommentit (6)
Tosi kivaa kutsuu kavereita kyläänkään, kun jos niille tulee asiaa vessaan ja kämppiksen pyykkikori tursuaa... Mä jotenkin häpeän koko tilannetta.
ylimääräistä pyykättävää tule enemmän kun joutuu jatkuvasti vaihtaa pikkuhousuja..
Enkä ole apn kämppis.
Ei tämä varmaan kovin yleistä ole, mutta näinkin voi elää. Mulla on hormonikierukka ja sen vuoksi vuoto tosi niukkaa. Yleensä ihan vessakäynnin yhteydessä pyyhkimällä pärjää, parit pikkarit voi kuukaudessa likaantua. Normaali muovisista siteistä ja pikkuhousunsuojista saan tosi äkkiä pahan hiivan. Lisäksi ne reunat hirtää haavoja nivusiin. Tamponit ei näin niukkaan vuotoon sovi ja kestositeiden kanssa en ole jaksanut alkaa harrastaa.
Mun pyykkikorissa on kyllä kansi.
enkä tavallisesti käytä mitään suojaa ihan samoista syistä kuin yllä. Miksi käyttäisin edes kestosuojia? Turhaa pyykkiä tulee vaan lisää ja lopputulos on ihan yhtä hygieninen/epähygieninen, kuin jos en käytä suojaa lainkaan. Päälivaatteisiin ei minullakaan vuoto yllä, vaikka olisi montakin tuntia vessassakäyntien välillä, ei edes yöllä.
Varmaan olisi mukavampaa käyttää vaikka pikkuhousunsuojia.