Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluat, että miehesi on akateemisesti koulutettu?

Vierailija
23.01.2026 |

Miten se vaikuttaa parisuhteeseen?

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mutta lukemisharrastus on kyllä pakollinen. Mitä uteliaampi maailman suhteen niin sen parempi. Ja tuo usein edellyttää kohtuuhyvää älyllistä itseluottamusta. Älykköyden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, älyköistä en ole kiinnostunut.

Akateemisia opintoja itsellä mutten tee sitä työtä.

Jännää että treffeillä hellä, herkkä, kirjahiiri -mies hylätään armotta. 

Vierailija
62/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei riitä pelkkä seksi vaan he haluavat jutella miestensä kanssa. Opin tämän muutama vuosi sitten.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei riitä pelkkä seksi vaan he haluavat jutella miestensä kanssa. Opin tämän muutama vuosi sitten.

M33

Minusta on hätkähdyttävää ettei tämä ole itsestäänselvyys. Ei sitä parisuhdetta seksiin kuitenkin tarvits eikä parisuhde edes ole seksistä tae.

Vierailija
64/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisia miehiä ei riitä kaikille akateemisille naiselle. Osa jää auttamatta ilman. 

Vierailija
65/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisia miehiä ei riitä kaikille akateemisille naiselle. Osa jää auttamatta ilman. 

Ja osa akateemisistä miehistä on vielä amk- tai ak-koulutettujen kanssa yhdessä.

Vierailija
66/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osa akateemisistä miehistä on vielä amk- tai ak-koulutettujen kanssa yhdessä.

Niin on, koska miehille naisen koulutuksella ei ole väliä. Joillekin akateemisille miehille yhteiskunnalliset keskustelut punkkulasillisen ääressä ovat turn off. 

Vierailija
67/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh teiän akateemisuus me ollaan mun miehen kanssa ja mä onnellisia vaikka mulla on tohtorin tutkinto ja oon akateeminen, väitös kirja myös tekeillä. Makkaraa syödään molemmat ihan mieluusti, teatterissa on käyty, seksi upeeta. Amiksen käyneet yleensä nyt vaan on fiksumpia ja mä oon oppinut hyväksyy tämän.

Vierailija
68/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pöh teiän akateemisuus me ollaan mun miehen kanssa ja mä onnellisia vaikka mulla on tohtorin tutkinto ja oon akateeminen, väitös kirja myös tekeillä. Makkaraa syödään molemmat ihan mieluusti, teatterissa on käyty, seksi upeeta. Amiksen käyneet yleensä nyt vaan on fiksumpia ja mä oon oppinut hyväksyy tämän.

Teiän, oon, väitös kirja, upeeta, hyväksyy ja muutenkin lauseenrakenteet huonoja. Vaikea usko, että sä olisit akateeminen. Nyt sä tietysti tulet selittämään, että täällä palstalla et kiinnitä huomiota kirjoittamiseen. No fakta on se, että jos on yhtään kouluja käynyt ja kirjoittaa tekstejä, niin se asiallinen teksti tulee luonnostaan. Kirjoitusvirheet on erikseen ja niitä tekee kaikki, mutta tuo sun teksti on muutakin kuin kirjoitusvirheitä eikä anna kuvaa korkeasti koulutetusta ihmisestä. Kunnolla kirjoitettu teksti antaisi huomattavasti vakuuttavamman kuvan. Lisäksi tuo seksin mainitseminen on noloa ja amistasoa.

Vierailija
69/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, koska miehille naisen koulutuksella ei ole väliä. Joillekin akateemisille miehille yhteiskunnalliset keskustelut punkkulasillisen ääressä ovat turn off. 

Jos kaikille naisille olisi merkitystä miesten koulutuksella, niin yksikään kouluttamaton tai matalasti koulutettu mies ei olisi parisuhteessa.

70/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, mutta se ny vaan sattuu olemaan 😄

Vierailija
71/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan vähimmäisvaatimus. Paperit saa myös olla hyvät, ei mitään ykkösen miehiä kiitos. Alallakin on väliä. 

Vierailija
72/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyhjäpäinen junttimooses ei kiihota minua. Eikä sillä tee mitään muutakaan. 

Vierailija
73/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mutta lukemisharrastus on kyllä pakollinen. Mitä uteliaampi maailman suhteen niin sen parempi. Ja tuo usein edellyttää kohtuuhyvää älyllistä itseluottamusta. Älykköyden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, älyköistä en ole kiinnostunut.

Akateemisia opintoja itsellä mutten tee sitä työtä.

Jännää että treffeillä hellä, herkkä, kirjahiiri -mies hylätään armotta. 

Niin, kun sun paskat puolet on hallitsevia.

Vierailija
74/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Kylläpä nyt muserrun :D

(Miehiä on maailmassa enemmän kuin naisia. Sinähän nytkin ilman olet enkä minä)

N

Vierailija
75/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan miettiä miten Stephen Miller pyörittää eurooppaa, miten Kavafiksen runo barbaareista liittyy nykypäivään ja miten eksistentiaalinen kriisi on tuomittavaa, enkä vain kuulla mattinykäsvitsejä, niin valintani ei ole painajaismainen apukoululainen

Apukoululaisia ei ole ollut vuoden 1985 jälkeen.

Vierailija
76/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla. Snadisti rentut käy myös ;D Mut siis rakastan hyvispahiksia. Eli oikeasti sydämeltään pehmoisia ja rakastavia ja kunnollisia hyviksiä jotka vaan esittää coolia kovanaamaa. Mut jonka kuoren pystyn sulattamaan <3 

Vierailija
77/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kumppanin koulutustaustalla ei ole merkitystä, mutta olen kyllä huomannut, että itseäni viehättävät ihmiset ovat usein akateemisesti lahjakkaita. Älykkyys on mielestäni viehättävää ja älykkäät ihmiset usein hakeutuvat korkeakouluihin.

Ihmiset myös usein löytävät seurustelukumppaneita nimenomaan opiskeluaikoina, joten käy ihan järkeen, että kaksi korkeakoulussa opiskelevaa pariutuvat todennäköisesti keskenään. Ja Suomessa naisista yli 50% suorittaa korkeakoulututkinnon.

Vierailija
78/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo onnistui, kerro se meille. Siis tohtorin tutkinto ilman väitöskirjaa, joka on nyt vasta tekeillä.

Vierailija
79/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, koulutus ei oo se juttu parisuhteessa, vaan se miten tullaan toimeen keskenään. Olen seurustellut yhden akateemisen kanssa ja hänen ajattelunsa oli loppujen lopuksi erittäin sovinistista ja ylimielistä. Otantani ei ole suuri, mutta en usko, että koulutus kertoo ihmisestä itsestään juurikaan.

Vierailija
80/127 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo onnistui, kerro se meille. Siis tohtorin tutkinto ilman väitöskirjaa, joka on nyt vasta tekeillä.

Katos muuten. :D Mä keskityin vain noihin typerästi muodostettuihin lauseisiin ja sanoihin, että en hoksannut tuota. Epäilin jo entuudestaan, että on joku kouluttamaton esittämässä akateemista ja nyt kun luin sun kommentin niin asia vahvistui. En ole itse akateeminen vaan korkein koulutus on AMK, mutta kyllä mäkin sen verran tiedän, että tohtoriksi päästäkseen pitää tehdä väitöskirja. Tiesin tämän jo nuorena joskus yläasteella kai. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi