Miksi haluat, että miehesi on akateemisesti koulutettu?
Kommentit (127)
Näin pitkälle tultiin evoluutiossa ja miestyypilliset aivot eivät sitä kestä.
Ok, tyhmistykää, syrjäytykää, kadotkaa.
On se kapea älykkäiden miesten kärki, jonka spermalla päästään ohi tästä idioluutiosta. Kunhan seulotaan pois autistit.
Ei tarvitse olla akateemisesti koulutettu, vaan älykäs, sinnikäs ja reipas.
Omani ei ole akateemisesti koulutettu, mutta on älyllään, sinnikkyydellä ja reippaudellaan noussut myös merkittävään asemaan omassa työssään.
Kun haluan naureskella yksinkertaiselle ajatuksenjuoksulle ja jankkaavalle mutuilulle, tulen av-palstalle. Viihdyn hetken tämän sketsihuumorin parissa ja sitten alkaakin jo puuduttaa ja ärsyttää ja poistun palstalta.
Se, että kuuntelisin samanlaista "argumentintia", jankkaamista, öyhöttämistä ihmiseltä, jota kun kuuluu arvostaa tasaveroisena kumppanina... En pysty kuvittelemaankaan!
Sivistystä ja älykkyyttä on ilman akateemisuutta, mutta noiden ominaisuuksien korrelaatio akateemisuuteen on erittäin vahva.
PÄÄASIA ETTÄ ON JÄNNÄMIES !
t. kontulan YH-pubiruusu
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla akateemisesti koulutettu, vaan älykäs, sinnikäs ja reipas.
Omani ei ole akateemisesti koulutettu, mutta on älyllään, sinnikkyydellä ja reippaudellaan noussut myös merkittävään asemaan omassa työssään.
Kummalla puolella vankilan kaltereita????
Vierailija kirjoitti:
On se kapea älykkäiden miesten kärki, jonka spermalla päästään ohi tästä idioluutiosta. Kunhan seulotaan pois autistit.
Herra Hitleri olisi kanssasi samaaa mieltä ja hymyilee sinulle pilvihattaroiden kätköistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan ihan vain, että on sivistynyt ja keskustelutaitoinen. Tuollaiset nyt vain tuppaavat viihtymään yliopistolla.
Mitä ihmeen keskusteluja? Kun naiselle lähettää viestin tämä lähettää korkeintaan itsestään kuvan ilman tekstiä🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen koulutus ei ole tae älykkyydestä, hyvistä käytöstavoista, sydämen sivistyksestä, keskustelutaidoista, empaattisuudesta..
Ei tietenkään, mutta tiuhemnassa noita ominaisuuksia esiintyy koulutetuissa miehissä kuin pontikkapannupersuissa.
Ei kyllä kerro älykkyydestä tuo sun kommentti. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että on olemasssa paljon välillä koulutettu ja pontikkapannupersu. Säkin selvästi kuvittelet, että vain akateeminen on koulutettu.
Jotta miehellä on paljon rahaa joilla nostaa sosio ekonimista asemaani ja maksaa illallisia kalliissa ravintoloissa, matkoja minulle, omat tuloni käytän itseeni.
Akateemisuus, ihan de fakto, on usein kriteeristössä vain opiskeluaikana. Siis silloin kun itsekin opiskellaan siellä yliopistolla. Sen jälkeen varsinaisesti akateemisuus ei ole enää kriteeri, mutta sitä käytetään yleisterminä 'riittävän sivistystason' omaavalle henkilölle. Tärkeintä ei siis ole tutkintotodistus, vaan kyky käydä älyllistä debattia erilaisista aihealueista. Mutta tutkinto voi olla jäänyt kesken, se voi olla vaikka ammattikorkean puolelta tai miksei sivistys noin periaatteessa voisi olla jopa täysin itse hankittuakin. Toki hyvin usein, henkilö on ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut, eipä sillä.
Mutta tuolla on valitettavasti paljon miehiä, kenellä keskustelu ei ota sujuakseen. Mielipiteet asioita ovat hyvin pinnallisia, ne on usein kopsattu lähinnä kaverilta tai netistä ja normaali esim. deduktiivinen päättelytaito on puutteellinen.
On silti korjattava iso väärinkäsitys ja narratiivi. "Naiset" eivät mitenkään kollektiivisesti edellytä niin akateemisuutta, kuin edes sitä 'riittävää sivistystasoa'. Ei naiset ole älykkyydeltään sen erilaisempia, vaan sama normaalijakauma pätee myös heillä. Sellainen nainen, joka ei itse osaa derivoida, tiedä missä on Shanghai tai ymmärrä gravitaation singulariteetin toimintaa... no ei hän arvosta noita piirteitä miehessäkään. Tai siis miksi arvostaisi, kun ei itse ymmärrä niistä hölkäsen pöläystä. Eli mitään aivan järjetöntä ongelmaa en tästä kuitenkaan tekisi.
Vierailija kirjoitti:
PÄÄASIA ETTÄ ON JÄNNÄMIES !
t. kontulan persu-Kyösti (incel)
Korjasin.
Pitäisikö siis kaikkien naisten jolla on akateeminen mies erota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra Hitleri olisi kanssasi samaaa mieltä ja hymyilee sinulle pilvihattaroiden kätköistä.
Herra Hitler sulla on housuissas ja se ei ole ikinä saanut eikä saa.
Evoluutio toimii niin, että te älyltänne heikot syrjäydytte. Samoin minimunat. Ihmisen penis on evoluution muokkaama sangen kookkaaksi koska tarkoitus on tyydyttää nainen, jotta pääsee usein parittelemaan.
Sinä, joka jo lähtökohtaisesti karkotat naiset, et pääse sukua jatkamaan.
Ei Hitler tätä keksinyt vaan C. Darwin. Hitlerillä oli omat epätieteelliset harhaluulonsa, koska hän ei ollut akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan ihan vain, että on sivistynyt ja keskustelutaitoinen. Tuollaiset nyt vain tuppaavat viihtymään yliopistolla.
Mitä ihmeen keskusteluja? Kun naiselle lähettää viestin tämä lähettää korkeintaan itsestään kuvan ilman tekstiä🤣🤣
Mitäs läksit. Hän olettaa ettei miehet lue ja on siinä 90% oikeassa.
Mulla on riittänyt että olen käyttänyt lentäjän uniformua. Naiset tekee sitten oman päätelmän asiasta, vaikka olin menossa periaatteessa naamiaisiin, mutta väärinkäsityksiä sattuu :D
t. Laatikkoleukainen amis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaa ettet osaa lukea. Miksi vaivautua? Luultavasti haluaa vain helppoa irtomunaa. Muista ehkäisy. Elarit käy kalliiksi kun niitä 18 vuotta maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What You Do Is What You Get.
Vierailija kirjoitti:
Herra Hitler sulla on housuissas ja se ei ole ikinä saanut eikä saa.
Evoluutio toimii niin, että te älyltänne heikot syrjäydytte. Samoin minimunat. Ihmisen penis on evoluution muokkaama sangen kookkaaksi koska tarkoitus on tyydyttää nainen, jotta pääsee usein parittelemaan.
Sinä, joka jo lähtökohtaisesti karkotat naiset, et pääse sukua jatkamaan.
Ei Hitler tätä keksinyt vaan C. Darwin. Hitlerillä oli omat epätieteelliset harhaluulonsa, koska hän ei ollut akateeminen.
Sie se tykkäät arvoittaa ihmisiä eri tasoille kuten hitleri tai vapaaottelun liigassa tehdään, jossa voimakkain siivilöityy loppuun.
Nautit sellaisesta luonnoltasi ja kirjoitat sen mukaisesti. Miksi häpeilet itseäsi, kun et selvästi ole kultuurimarxilainen älykkö, vaan oikeistolainen jalostaja. Olisit ylpeä siitä mitä olet ja millaista maailmankuvaa tänne maalailet.
Akateemiset on parempia sun mielestä ja se korreloi älykkyyden kanssa ja muut on huonoja. Kenties eivät ansaitse edes elää sun maailmankuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Jotta miehellä on paljon rahaa joilla nostaa sosio ekonimista asemaani ja maksaa illallisia kalliissa ravintoloissa, matkoja minulle, omat tuloni käytän itseeni.
Asiaa! Noin miehet tekevät. Yksi Jussi elätytti mulla itseään 18 kk. Heitin loisen pihalle kun se ei enää viitsinyt tuottaa minulle orgasmia.
Parisuhteessa tärkeintä on se, mitä tapahtuu aivojen välillä.
Inceleiltä puuttuu joko aivot tai niiden käyttöliittymä.