Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä blogille nimeksi?

Vierailija
27.04.2007 |

Auttakaas nyt rakkaan AV:läiset mielikuvituksetonta! Olen perustamassa blogia, mutta en keksi mitään hauskaa, mutta kuitenkin fiksua nimeä blogilleni. Irtoaisko täältä mitään kivaa nimeä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yleisesti kuulumisia ja ajatuksiani..



ap

Vierailija
2/4 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole hyviä ideoita?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mut jos mielikuvitus ei riitä edes nimeen, niin mites jutut ja ajatukset? Kelle niitä kirjoitat ja keitä kuvittelet lukijoiksi?

Vierailija:


ihan yleisesti kuulumisia ja ajatuksiani..

ap

Vierailija
4/4 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


No kyllä mulla juttua riittää, mutta haluaisin tuosta nimestä osuvan, eikä tule mitään mieleen, kun kaikki osuvat on jo kavereilla käytössä..



ap







Ei millään pahalla, mut jos mielikuvitus ei riitä edes nimeen, niin mites jutut ja ajatukset? Kelle niitä kirjoitat ja keitä kuvittelet lukijoiksi?