Lue keskustelun säännöt.
Onko CAPSI palannut??? Siis CAPS LOCK! ov
06.04.2007 |
Tossa Mä oon syvästi ihastunut perheellinen nainen-ketjussa oli vastaus, joka isojen kirjaimien lisäksi oli muutenkin kuin suoraan capsin näppäimistä. Ihanaa jos näin on käynyt.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla