Miksi niin harva suomalainen nainen osaa olla naisellinen?
Johtuuko koulusta vai naisellisen esimerkin puutteesta?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Rumat suomiakat voisivat ottaa mallia japanilaisista naisista ja laihduttaa ja hymyillä. M28
Tämä.
Japanilaiset naiset ovat myös oikeistolaisia. Suominaiset vihaa ICE:ä ja ihannoi muslimeita.
Ei kuulu täällä oikein kulttuuriin. Täällä on naiset aina joutuneet tekemään raskaat työt siinä missä miehetkin. Ei siinä ole jäänyt naisellisuudelle sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ranskattaret osaa.
Eri ilmasto.Kyllä se tekee paljon ryömiä lumihangessa kuin juosta sievissä piikkareissa sulalla tiellä.
Naisellisuus on epäkäytännöllistä ja epämukavaa. Perinteinen naisellinen look on tarkoitettu kiihottamaan miessilmää ja pitämään naisen passiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä suomimiehet sitte on? Ylipainoisia, sovinistisia ölleröitä joilla kehnot käytöstavat. Elikkäs ei maksa vaivaa.
Älä muuta puheenaihetta.Aloita uusi ketju jos sinua kiinnostaa puhua tästä.
Nainenhan on nainen ja siten naisellinen.
Jokainen nainen määrittää oman naisellisuutensa itse, eli on nainen omalla tavallaan.
Korkkareilla, meikillä tai hameen käyttämisellä ei ole mitään tekemistä naisellisuuden kanssa.
Itse kyllä meikkaan ja pukeudun hameeseen, mutta muut naiselliseksi katsotut sulot puuttuvat; en ole hymyileväinen tai helposti lähestyttävä.
En jaksa miellyttää miehiä millään tasolla ja välttelen miehiä niin paljon kuin voin.
Töissä olen kaikille kohtelias, mutta miehille viileällä ja etäisellä tavalla. Elämä
on opettanut, että näin pärjää parhaiten.
Tätähän tässä haettiin, pitäisi pukeutua epäkäytännöllisesti (hame voi olla ihan arkinen, mukava ja käytännöllinen vastekappale), kunhan miellyttää miehen silmää ja ennenkaikkea pitäisi olla kikatteleva, miehiä ylöspäin katsova ja mielellään ei kovin älykäs saati suorapuheinen.
Minä pukeudun niin minä haluan. Elän omaa elämääni kuten haluan ja miesten mielipiteet ei kiinnosta. Tyhmät heteromiehet keksittykööt omaan elämäänsä. Sinä heteromies et ole maailman napa jota pitäisi miellyttää. Täällä eletään vaan kerran ja jokaisella on oikeus elää niin kuin itse haluaa. Kuulostaa ihan narsistisen ihmisen aloitukselta. Aina pitäisi olla miellyttämässä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vääntää rautalangasta miksi naisen olisi tärkeä näyttää naiselliselta. Minkä takia? Valistakaa nyt tyhmää.
Odotan edelleen vastausta.
Vaihda itäeurooppalaiseen, ne on tosi naisillisia (Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Valko-Venäjä, Ukraina, Puola).
Jotta naiset voivat olla naisellisia niin miesten täytyy ensin olla miehekkäitä.
Minä olen naisellinen nainen. Pukeudun ainoastaan mekkoihin ja käytän korkkareita, maltillisia siis. Meikkaan ja huolehdin itsestäni.
Silti juuri kukaan koskaan ei huomioi eikä kehu. Mitään lähestymisiä ja katseita ei ole koskaan ja täysin näkymättömänä tässä saa hiihdelllä. Uskokaa huviksenne.
Mitä hemmettiä on olla naisellinen? Olen nainen, joten olen naisellinen. En meikkaa, käytä mekkoja tai korkkareita mutta olen silti ihan nainen joten siis naisellinen tavallani. Mikään miesten nukke en ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä on olla naisellinen? Olen nainen, joten olen naisellinen. En meikkaa, käytä mekkoja tai korkkareita mutta olen silti ihan nainen joten siis naisellinen tavallani. Mikään miesten nukke en ole.
Tässä tuli vastaus kysymykseen. Ei ne edes tiedä mitä naisellinen nainen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisuus on epäkäytännöllistä ja epämukavaa. Perinteinen naisellinen look on tarkoitettu kiihottamaan miessilmää ja pitämään naisen passiivisena.
Ei mikään pakota sinua passiivisuuteen vaikka näyttäisit miltä. Omituinen ajatus.
Oliko joku Debbie Harry passiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Jotta naiset voivat olla naisellisia niin miesten täytyy ensin olla miehekkäitä.
Kumpi aloittaa aseistariisunnan?
Miksi nainen päläpäläpälä ja miksi nainen läpäläpäläpä. Ad infinitum.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään pakota sinua passiivisuuteen vaikka näyttäisit miltä. Omituinen ajatus.
Oliko joku Debbie Harry passiivinen?
Tekikö meikit ja blondattu tukka siitä siis naisellisen? Siitäkö tää nyt on kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vääntää rautalangasta miksi naisen olisi tärkeä näyttää naiselliselta. Minkä takia? Valistakaa nyt tyhmää.
Koska tyyli on osa sivistystä, itsearvostusta, luovuuden alue, itseilmaisun alue ja voi erottua eduksesi panostamalla hitusen ulkoiseen olemukseen pelkällä pukeutumisella. Hyvä tyyli sopii itselle eikä tunnu pakotetulta millään tavalla, eli valitset itse oletko hienostunut tai rouhea tai jotain muuta.
Eihän naisellisuus ole mikään kapea käsite. Loppuviimeksi sitä ei kannatakaan laskelmoiden rakentaa. Muistuttaa ehkä vähän huumoria, varsinkin kun tarkoitusperät ovat harmittomat/myönteiset.
Vierailija kirjoitti:
Ranskattaret osaa.
Virottaret ja italiattaretkin osaa. Tasakärsä talleroinen maatiainen statista toppatakissaan ja villamyssyssään ei osaa. Ei tuu kauppoja!