The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5216)
Joselle meni ilmainen hybridin ääni ja laitan toisenkin maksullisen. On ollut aivan maaginen.
Arthur ja Greta parhaat.. :))) molemmat todella hyviä laulajia!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen mummeli ja tangomarkkinafani.
Mutta tämä ulkomaalainen räppäri on hyvä, vaikka en musiikkilajista paljon ymmärrä.
Sama. Näistä ainut joka saa vähän eloa porukkaan.
T. N60
No eihän tässä voi olla kuin yksi voittaja: Jose Carlos. Aivan ylivoimainen näistä neljästä. Äänestin, enkä ikinä ennen ole vaivautunut niin tekemään.
Olipa törkee toi Arttu miten tiuski Heikki-juontajalle pari kertaa. Tuli oudot vibat.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa finalistit järjestykseen.
Minun:
1. Jose
2. Arthur
3. Kreeta
4. Shae
Miten teillä?
Varmaan pitää odottaa vielä viimeinenkin esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mummeli ja tangomarkkinafani.
Mutta tämä ulkomaalainen räppäri on hyvä, vaikka en musiikkilajista paljon ymmärrä.
Sama. Näistä ainut joka saa vähän eloa porukkaan.
T. N60
Ihanaa mummelit, teissä on toivoa. 💗
Tyyppinä pidän nyt näköjään tästä Josesta. Tämä Saw ( vai mikä) ihan symppis.
Arthur hiukan liian ehkä vähän epäaito.
Kreeta ehkä vähän töks.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa finalistit järjestykseen.
Minun:
1. Jose
2. Arthur
3. Kreeta
4. Shae
Miten teillä?
Tässä on virallinen järjestys
1. Jose
2. Kreetta
3. MUTE NAPPI
4. MUTE NAPPI
Vierailija kirjoitti:
Arthurin valkoinen puku tekee hänestä arkkienkelin ja kun hän laulaa uuuh korkealta se on kuin enkelikuoron johtajan ainesta!
On kuin Jim Carrey siinä "Taivaanlahja"-elokuvassa.
Yllättävän vaisu finaali. No eihän nää tietty mitkään euroviisut olekaan.
En ole kovinkaan suuri rapin ystävä, mutta kyllähän tuo Jose on ihan eri tasolla kuin muut finalistit.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tässä voi olla kuin yksi voittaja: Jose Carlos. Aivan ylivoimainen näistä neljästä. Äänestin, enkä ikinä ennen ole vaivautunut niin tekemään.
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat tippui jo. Onni ja joku nuori nainen.
Onni ainakin olisi kärkikahinoissa.
Jose, Arthur ja loput kuinka vaan. Josen esitys varmaa ja hyvää, ei tarvitse jännittää hänen puolesta, pysyykö vireessä yms.
Vierailija kirjoitti:
Arthurin toka veto parempi.
Kyllä. Arthur toimitti tekstin todella hyvin. Ekan kerran minäkin tajusin, mistä tässä laulussa lauletaan. Aiemmin luulin että laulaja oli vain vttumainen ja kyllästynyt. Nyt tajusin että sillähän oli valittava ja negatiivinen ja vetäytyvä kylmä kumppani, jota se ei enää jaksanut. Ainoa miinus siitä Arthurin korkeasta äänestä, biisi tai esitys ei tarvinnut sitä. Saksofoni oli upea!!!
Kyllä Arthu on näistä neljästä paras.
1. Kreetta
2. Jose
3. Saw Shane
4. Arthur