The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5215)
Voi ei jos tuo Saw voittaa. Kauheaa ujellusta, anteeksi kun sanon näin, mutta se on totuus
Tyhjänpäiväinen biisi Saw:lla
Vähän tyylitöntä kutsua 60 v naista mummeliksi. Just saying.
Sawlla on kaunis ääni, vaikka en äänestänyt häntä.
Joo aika ihme on jos joku muu voittaa kuin tää Jose. Vaikkei hän nyt minun mitenkään tyyliä edusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 68v, mutta tykkään hyvästä räpistä, ja tuo Jose on hyvä! Eikä Ela ole pilannut häntä, kuten nuo muut valmentajat ovat pilanneet omat tyyppinsä. Nyt annan ääneni Joselle.
Ihana sinä! Toivotaan että Suomessa tehdään nyt historiaa ja kerrankin voitetaan (ansaitusti) räpillä! :)
Saw ei kyllä ole kummoinenkaan karaokelaulaja, Onni ois ollut parempi.
Ei nyt kyllä toiminut jostain syystä. Harmi.
En tykkää räpistä. Siksi pitäisi olla todella hyvä, jos räppäri saisi minulta äänen. Jose ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tyylitöntä kutsua 60 v naista mummeliksi. Just saying.
Öö, okei? Sanoiko joku tähtivalmentajista niin, vai mitä sinä hourailet?
Sannille iski joku paniikki ku hössöttää…
No jopa tehdään Sawista jotain pyhimystä Sannin puheissa
Vierailija kirjoitti:
Sawlla on kaunis ääni, vaikka en äänestänyt häntä.
Hänestä olisi varmaan helppo ihmisenä tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei jos tuo Saw voittaa. Kauheaa ujellusta, anteeksi kun sanon näin, mutta se on totuus
Mä taas tykkään Shawnista.
Saw voittaa, kun ulkomailta tulee niin paljon ääniä. Mutta tuleeko tähti? Ei varmasti.
Jose Carlos on ainut kuka muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota Kreetaa vaivaa ku alkaa puhuu niin katsoo kattoon ja räpyttelee silmiään😀
No itkettää ja koittaa pitää meikit kuosissa, tietysti. Käyhän tuo tunteisiin.
Upeita korkeita ääniä Saw Shanella.