The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5216)
Toi Arthur sopis teatteriin johonkin musikaaliin, hyvännäköinen, symppis ja osaa laulaa. Haloo Svenska Teatern ja Hgin Kaupunginteatteri, tässä olis teille helmi!
Olen mummeli ja tangomarkkinafani.
Mutta tämä ulkomaalainen räppäri on hyvä, vaikka en musiikkilajista paljon ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Kyllähän tää Jose on ainoa joka saa kuuntelemaan vaikkei olekaan oma tyylilaji.
En tykkää Josen äänestä. Räpätähän hän osaa enkunkielisenä.
Josen ääni on hyvä, mutta Saw Shanen äänen tukkoisuus vähän häiritsee.
Mistä tuo Artun karmea tukka tulee? Tämän kauden perusteella voicen voisi lopettaa
Arttur pääsi finaaleihin teatraalisilla esityksillään. Finaalissa epävireinen kappale toi hieman paskan tunteen,
Ei sillä, Arttur osaa ihan laulaakin, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Arthurin valkoinen puku tekee hänestä arkkienkelin ja kun hän laulaa uuuh korkealta se on kuin enkelikuoron johtajan ainesta!
AAAAHHHH ARTHUR ON IHANA.😍😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Huhuu. Ketä te äänestätte/äänestätte? Olisi kiva kuulla positiivistakin ja fanitusta, vaikka kritiittikin tervetullutta toki.
No en itseasiassa äänestä mutta kyllä noista tuo Jose on paras sillä tavoin että on jotenkin eniten aito ja pysähdyttävä kuuntelemaan. Ja ilmiselvästi osaa hommansa.
Laittakaa finalistit järjestykseen.
Minun:
1. Jose
2. Arthur
3. Kreeta
4. Shae
Miten teillä?
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa finalistit järjestykseen.
Minun:
1. Jose
2. Arthur
3. Kreeta
4. Shae
Miten teillä?
Samat täällä.
Arthur oli tosi hyvä lavalla, mut ällöttävän päälleliimattua kun ei ole lavalla.
Kreeta on järkyttävän teennäinen, katse kattoon ja sit "mä lauloin sille 6 vuotiaalle Kreetalle" 😀😀😀😀.