The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (920)
Blaaahhh, ja sitten vielä tuo "oon laulanu jo ennen kuin opin puhumaan" - kukapa ei olisi, ystäväiseni...
Ai että, jazzia! Mä rakastan jazzia. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Sesilia mannesukua?
Heimolaisia ainakin riittää...
Ei ole mitään heimolaisia. Ei hän ole romaani jos nyt sitä mietitte.
Romaani? Kannattaisiko opetella romanin ja romaanin ero. Noloja mokia!
nii, onhan se vaikeaa erehtyä kun on kokonaista 1 kirjain eri.
Jo yksi kirjain riittää siihen, että pääsee pätemään :D Jotkut on.
Huomasin kirjoitusvirheeni heti kun painoin lähetä. Ei voinut enää korjata. Todellakin tuohon pätemiseen ja öyhötykseen heimoista halusin puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Koppava thaikku
Thaikku?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on ollut poikkeavan rankka elämä, kun on jo joutunut kokemaan isovanhemman menetyksenkin. Osanottoni, mutta oikeesti!!! Aivan varmasti on tuotannon vaatimia itkupaljastuksia, mutta miksi niihin suostutaan!
Mä ymmärsin, että isovanhempi JA paras ystävä. Eli menettänyt 2 läheistä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on ollut poikkeavan rankka elämä, kun on jo joutunut kokemaan isovanhemman menetyksenkin. Osanottoni, mutta oikeesti!!! Aivan varmasti on tuotannon vaatimia itkupaljastuksia, mutta miksi niihin suostutaan!
Mä ymmärsin, että isovanhempi JA paras ystävä. Eli menettänyt 2 läheistä ihmistä.
Juuri näin hän sanoi.
Jakke Aho
Hyvä alku. Komea mies. Tykkään
Jakke on komee mies ja ihana karkea ääni.
Vierailija kirjoitti:
Karaokekailotusta.
Samaa sanoin itsekseni ääneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se sanoi, mutta silti. Ei nyt vieläkään mikään erityisen epätavallinen kohtalo..
Ihana Jenni aivan mahtava duetto 😍
Moni karakolaulaja on parempi kuin nuo iänikkuiset ulisijat, vinkujat ja vonkujat. Kunnon laulua tällä miehellä.
Ai kauheeta nyt jäi koko nuottiviivasto kotiin 🙉
Nojaa ei kovinkaan kummoinen laulaja ollu tämä tatuoitu nainen.