Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Voice of Finland 2026 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2026 |

The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.

Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011745636.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3236)

Vierailija
2661/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthut vaikuttaa olevan mukavaluonteinen, aito ja hauska. Hän osaa heittäytyä ja hän panostaa esirykseensä täysillä. 10 pistettä siitä.

MUTTA jokin minua häiritsee todella kovasti hänen ulkoisessa olemuksessaan. Jonkinlainen neitimäisyys, siis ettei ole minulle tarpeeksi miehekäs. Muita, joita häiritsee? 

Vierailija
2662/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän homo? Oletko homofobinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se Merette on vasta 35v !???

Luulin yli viisikymppiseksi!

Vierailija
2664/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin sitä Tuulia ainakin 30v. Ihmiset on habitukseltaan erilaisia. Meretessä hieman ne tatskat ehkä ei niin kivat. On kuitenkinmelko tylyä sanoa jotain bupiruusuksi. Miettikää joskus mitä kirjoitatte.

Vierailija
2665/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pubiruusu? Minusta Merette on ihan hyvä laulaja. Arttu halusivarmaan erilaisia laulajia jengiinsä.

Vierailija
2666/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arthut vaikuttaa olevan mukavaluonteinen, aito ja hauska. Hän osaa heittäytyä ja hän panostaa esirykseensä täysillä. 10 pistettä siitä.

MUTTA jokin minua häiritsee todella kovasti hänen ulkoisessa olemuksessaan. Jonkinlainen neitimäisyys, siis ettei ole minulle tarpeeksi miehekäs. Muita, joita häiritsee? 

Siitä puuttuu särmä. On liian söpö, liian fiksu ja tietäväinen, liian kohtelias, liian hyvin käyttäytyvä, laulaa juuri oikein, on esiintymiskykyä, huumorintajuinen, hauska, jotkut voisi kehua komeaksikin, pitkäkin taitaa olla ja hyväkroppainen, varmaan hyvin täydellinen opettajanakin. Onko sillä mitään huonoja puolia :D No, mä tykkään, eipä siinä mitään. Mutta sellainen silotellun oloinenhan se nyt vaan on...voisin kuvitella sen Haluatko miljonääriksi -ohjelmaan Holmaa naurattamaan. 

Vierailija
2667/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen teennäinen opeteltu puhetyyli. 

Vierailija
2668/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla Arthur-tyypeillä on usein joku pimeä puoli. Mun naapurin mies oli kuin hän, "täydellinen ja komea insinööri ja isä", jota vaimonsa kehui joka käänteessä, kunnes sitten paljastui kerran, kuinka ei osaa käyttää alkoholia "oikein", eli riehui, huusi ja vaimonsa pakeni autoon. Oli muutakin, ei se yhteen kertaan jäänyt.

Vierailija
2669/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Arttur ole sikakomee mut ihan kiitettävän näkönen. Jotain epäsuomalaista hänessä on mikä kai häiritsee kun kundi uskaltaa pyyhältää kuin joku maailman tähti. Eikös hän ollut vasta 28v. Vaikutti vanhemmalta. Ihan hyvä mutta se Rauli Baddiggin näkönen oli parempi.Ja se Ruokolahden leijona kans hyvä. Äiti tieskertoo jostain leijonasta. Onni vois voittaa mutta noi Rauli hiukset tuo mieleen 70 luvun.

Vierailija
2670/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saw Shane oli mielenkiintonen, mut enpä tiedä, näyttää olevan uskovainen, ainakin youtuben perusteella.

Vierailija
2671/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ei tunnu ymmärtävän, että artistin on oltava muutakin kuin teknisesti taitava laulaja. Ymmärrän, että Arttu halusi kaikesta päätellen pitää mahdollisimman monipuolisen tiimin, jonka kilpailijoissa on jotain särmää ja hiomatonta.

Jokainen näistä valmentajista laittaa jatkoon kaksi hyvää voittajakandidaattia ja kaksi sellaista, jotka voi vielä surutta pudottaa. Tylsää ja arvattavaa.

-winner-

Vierailija
2672/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Arttur ole sikakomee mut ihan kiitettävän näkönen. Jotain epäsuomalaista hänessä on mikä kai häiritsee kun kundi uskaltaa pyyhältää kuin joku maailman tähti. Eikös hän ollut vasta 28v. Vaikutti vanhemmalta. Ihan hyvä mutta se Rauli Baddiggin näkönen oli parempi.Ja se Ruokolahden leijona kans hyvä. Äiti tieskertoo jostain leijonasta. Onni vois voittaa mutta noi Rauli hiukset tuo mieleen 70 luvun.

Pelaa kuule siinä toisessa tiimissä 😆

Vierailija
2673/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55-v ja näyttää ihan samalta kuin entiset luokkakaverit 🤷🏻‍

Vierailija
2674/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen 56 ja jotkut entiset koulukaverit

(matalapalkkaiset) näyttää juuri tuolta. Toiset ovat paremmin säilyneitä (akateemiset).

Vierailija
2675/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa kuule siinä toisessa tiimissä 😆

Missä tiimissä ja ketä tarkoitat?

Vierailija
2676/3236 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole raavas heteromies, kuten Tony Romeo. Harmi että Tony putosi, oli paras.

Vierailija
2677/3236 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä biisivalinnoilla mennään aina metsään:
- Natural Woman
- Amazing Grace
- Feeling Good
- mikä tahansa Whitney Houstonin kappale
- mikä tahansa Mariah Careyn kappale

Puhkikuluneita, laiskanpulskeita ja siirappisia kappaleita, joissa teknisesti taitavat laulajat uikuttavat ärsyttävissä määrin jokaista tavua.

Lisäisin listaan vielä Céline Dionin kappaleet.

Mikäli mukana on joku oopperataustainen, niin Nessun dorma ja My way (osaavat kyllä laulaa nämä, mutta ne on kuultu NIIN monta kertaa jo että ei kiitos enää).

Vierailija
2678/3236 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saw Shane oli mielenkiintonen, mut enpä tiedä, näyttää olevan uskovainen, ainakin youtuben perusteella.

En usko että haittaa, ellei ryhdy laulamaan jotain gospelia

Vierailija
2679/3236 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen 56 ja jotkut entiset koulukaverit

(matalapalkkaiset) näyttää juuri tuolta. Toiset ovat paremmin säilyneitä (akateemiset).

Entä jos on matalapalkkainen akateeminen?

Vierailija
2680/3236 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä laulajaa aina nää, kun biisejä kuunnellaan radioista ym .

En minä ainakaan mieti Artun tai kenenkään ulkonäköä ja miehekkyyttä/naisellisuutta, kun kuuntelen heidän biisejään. 

Mihin sinä sen Arthurin miehekkyyttä tarvitset jos kuuntelet miehen biisejä?

Ei kyllä ole Samuli Putrokaan erityisen miehekäs. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän