The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Arttur ole sikakomee mut ihan kiitettävän näkönen. Jotain epäsuomalaista hänessä on mikä kai häiritsee kun kundi uskaltaa pyyhältää kuin joku maailman tähti. Eikös hän ollut vasta 28v. Vaikutti vanhemmalta. Ihan hyvä mutta se Rauli Baddiggin näkönen oli parempi.Ja se Ruokolahden leijona kans hyvä. Äiti tieskertoo jostain leijonasta. Onni vois voittaa mutta noi Rauli hiukset tuo mieleen 70 luvun.
Pelaa kuule siinä toisessa tiimissä 😆
Missä tiimissä ja ketä tarkoitat?
Kuten ylläkin sanottu, oisko se tiimi missä ei olla (raavaita) heteromiehiä? Ettei paljon kiinnosta pitääkö naiset sikakomeena tai kiitettävänä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arthut vaikuttaa olevan mukavaluonteinen, aito ja hauska. Hän osaa heittäytyä ja hän panostaa esirykseensä täysillä. 10 pistettä siitä.
MUTTA jokin minua häiritsee todella kovasti hänen ulkoisessa olemuksessaan. Jonkinlainen neitimäisyys, siis ettei ole minulle tarpeeksi miehekäs. Muita, joita häiritsee?
No eihän sitä laulajaa aina nää, kun biisejä kuunnellaan radioista ym .
En minä ainakaan mieti Artun tai kenenkään ulkonäköä ja miehekkyyttä/naisellisuutta, kun kuuntelen heidän biisejään.
Mihin sinä sen Arthurin miehekkyyttä tarvitset jos kuuntelet miehen biisejä?
Ei kyllä ole Samuli Putrokaan erityisen miehekäs.
No kyllä Samulista kuitenkin näkee, että on mies, eikä neiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arthut vaikuttaa olevan mukavaluonteinen, aito ja hauska. Hän osaa heittäytyä ja hän panostaa esirykseensä täysillä. 10 pistettä siitä.
MUTTA jokin minua häiritsee todella kovasti hänen ulkoisessa olemuksessaan. Jonkinlainen neitimäisyys, siis ettei ole minulle tarpeeksi miehekäs. Muita, joita häiritsee?
No eihän sitä laulajaa aina nää, kun biisejä kuunnellaan radioista ym .
En minä ainakaan mieti Artun tai kenenkään ulkonäköä ja miehekkyyttä/naisellisuutta, kun kuuntelen heidän biisejään.
Mihin sinä sen Arthurin miehekkyyttä tarvitset jos kuuntelet miehen biisejä?
Ei kyllä ole Samuli Putrokaan erityisen miehekäs.
No kyllä Samulista kuitenkin näkee, että on mies, eikä neiti.
Minusta se oli kaljuna ilman partaa ihan tyylikäs Zen Cafén keulilla. Se oli hyvä rockbändi.
Mutta jostain syystä nyt kun sillä on partaa niin se näyttää ihan liikaa joltain epäilyttävältä hyypiöltä.
Kaikille ei parta sovi. Ei ainakaan tommoinen mikä sillä on nyt. Pelkät viikset voisi olla jännä.
Miksihän Voicessa on niin paljon itkuisia uilotuksia, joiden on tarkoitus herkistää (= masentaa.) Todella virkistävä poikkeus tuo Arthurin esitys, sai hyvälle tuulelle!
Vilkkumaa!!! Mitä hemmettiä sitä vieläkin raahataan tänne mukaan??!!
Vierailija kirjoitti:
Vilkkumaa!!! Mitä hemmettiä sitä vieläkin raahataan tänne mukaan??!!
Totta!! Sama ku Pimiä rahattais tanssimaan TTKhon
Melkonen kokoero bäkkärin juontajilla. Jaana pikkuruinen tikku-ukko romuluisen tinnin rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Melkonen kokoero bäkkärin juontajilla. Jaana pikkuruinen tikku-ukko romuluisen tinnin rinnalla.
Samaa katoin. Tinni on vissiin laihtunut, mutta iso silti.
Hyi ku kuulostaa kauhealta Haloo Helsinki
Nyt ei oikein suju ikäväkseni :/
Kamala esitys. Tuskin pääsee jatkoon
Nenäkoru Flora
Karmean kuulosta kiljumista/huutoa.
999
Puheosuus aiheuttaa myötähäpeää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa katoin. Tinni on vissiin laihtunut, mutta iso silti.
On kyllä niin päin et jp on rää päle.
Miten tää rääkyjä on tässä vaiheessa mukana?
Mikäs epävireinen sielä nyt yrittää haloo helsinkiä.
Tuskimpa näitä hirveästi tulen kuuntelemaan. Kyse on Voice - ohjelman esiintymisistä, jolloin katsoja katsoo laulajaaja esiintymistä. Habituksella ja esiintymisellä voi tuolloin olla jopa suurempi painoarvo, kuin itse lauluäänellä.