Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Voice of Finland 2026 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2026 |

The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.

Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011745636.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2630)

Vierailija
2621/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen Arthurista Stubb.On jopa hieman sen näköinenkin. Se varmuus ja huumori. Siellä on muitakin hyviä. Se Onni joka japaniksi lauloi on hyväja tietysti se Ruokolahden aasialaistaustainen kaveri. Naisista paras on mielestäni Viivi Artun tiimistä.

Vierailija
2622/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pudotuksia. Arttu pudotti Tonin. Mies olisi pärjännyt hyvin veikkaisin.  Samoin oli tumma nainen joka oli Jennin joukkueessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Arttu pudotti sen mieslaulajan. Olisi tiputtanut sen suomenkieltä osaamattoman tumman naisen. 

Minä en ainakaan äänestä yhtään ulkomaalaistaustaista ihmistä silloin kun katsojien vuoro on äänestää.

Vierailija
2624/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen voittaa aina.

Vierailija
2625/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merette 35v mutta näyttää 55v

Täh...35???  😳

Näkee että on viina, kepappi ja tupakki selkeästi maistunut.... 

Elastinenhan totesi Meretestä "röökiä, rähinää ja..." En muista mikä oli kolmas R, mutta Merette hyväksyi määritelmän.

Iriksellä oli mielestäni hyvä Katri Helena -ikivihreän modernisointi. Ehkä olisi vaikea saada jatkajiin mukaan kuitenkin.

Mereten "yleisönsuosio" täällä sitten 'ylitti' Jennin Eheankin. Itse käsitin tulossa olevan AC/DC:n Back IN Blackin kunnes biisi alkoi. Ääni ratkaisee -vaiheen kaltaisempia heavy/rock -esityksiä hän kaipaakin suoriin lähetyksiin omatakseen mitään mahdollisuuksia

Annan nousuista ei jäänyt mitään mieleen, en edes muista mikä tietämistäni tuonnimisistä oli biisi, jonka esitti. Näin käy kun ei erotu pahassakaan

Marian kantria Arttu on kehunut muttei päästänyt juuri esille, duetto oli peruspoppia ja tämä kuullaan kisassa joka kaudella. Lauluvalinta maksoi livepaikan?

Tony oli porukan vahvimpia ääniä ja ihmettelen tiputusta. Tämä kisa ei näytä suosivan uusijoita. Linja pahasti iskelmöitynyt ensikoetuksensa Jussi Herranen -duetosta

Dorcas myös puhkikulutetulla biisillä, jolla ihan blonditkin ovat kyenneet lähestymään alkuperäissoundia. Suoriin lähetyksiin toivon omaperäisempää

Idaliian ohikiitävästä tuli ajoittain mieleen Martina Aitolehti ko. biisin kimpussa, ei hyvä merkki? Nimien väärinkirjoitusta pelkäävälle putoamisensa helpotus

Viivi-Maria - kuka olikaan jonkun lauluohjelman valmentajana tai tuomarina maininnut säännön "älä laula Adelea"? Vai oliko tämä alkuperäisesittäjän laihtumisen jälkeisiä hittejä = ei ihan niin vaikeita. Riitti jatkoon, mutten helposti näe hänelle asemaa Artun nelikon sen koommin yleisönsuosikkina kuin valmentajan valintana

Arthur meni mielestäni ilmeilyt ihan ilveilyksi. Tähän olisi riittänyt laulaa kyvyillään tosissaan machona, ja antaa muistikuvien aiemmista esityksistään hoitaa vastakohtaisuudellaan loput. Tästä tulee mieleen Idolsin kakkoskauden Ilkka Jääskeläinen, hänestä tosin ope vasta oman kisansa jälkeen...

No niin, päsmäri on langettanut tuomionsa ja löysi tietenkin sieltä taas Martina Aitolehdenkin, kuten yleensä melkeinpä joka ketjussa hänet on ihan pakko vetää jostain syystä mukaan. 

Sai ainakin aikoinaan levytyssopimuksen, eli ei se ihan nuotin vierestä vedä kuitenkaan. Mutta solvaamaan on päästävä, kun "eihän se ole pt, ei se osaa laulaa, eikä se voita koskaan sitä ironman-kisaa, tuskin juokseekaan mitään maratoneja, ja kun sillä on niitä miesystäviäkin ollut, ja seiskakin on siitä tehnyt juttuja" jne.

Toinen sanonta on muuten "Sexiä, huumeita ja rokkenrollia", eikä sitäkään tarvitse alkaa tulkita niin, että asianomainen on nisti tai seksiaddikti. Jätä hei valkuille nuo arviot...

Vierailija
2626/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee edelleen se Mereten ääni. Sanoivat, että tulee jotenkin voimakkaasti. Minusta se kuulostaa, että vähän karjumalla läpi raspikohdat ja muu ääni taas on melko tavanomainen, ei mitään erityistä. Vähän kuin mummovainaalla oli tuollainen ääni, ja hän veti askin tupakkaa päivässä. Aamuisin köhii puoli tuntia, että saa äänen taas kulkemaan. Ei tuossa monta vuotta mene, että Meretellå tulee äänen kanssa isompia hankaluuksia. Tämä siis oma veikkaus.

Vierailija
2627/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en Arthurin showsta niin välittänyt, ei hän huono ole. Mun suosikki on ollut alusta asti Viivi-Maria. Ja oli harmi, että Anna tippui.

Sama. Arthurin show meni sketsin puolelle. 

Vierailija
2628/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonyn pudottaminen harmittaa. Nyt kisassa ei ole montakaan kunnon miesääntä jäljellä.

Samat fiilikset. Tosin Kirje on biisinä liian kulunut, oikea karaoken puhki kulutetuin kappale.

Vierailija
2629/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun tiimiläisillä oli kautta linjan outoja biisivalintoja. Esim. Jolle oli täysin väärä valinta, satoja tuhansia kertoja laulettu. Hyvällä laulajallakin voi olla vaikeaa tuoda siihen mitään uutta. Hurmeen Kirje oli aikoinaan liian iso hitti, se on kulutettu loppuun karaokessa ympäri maan. Arthurin ns. maskuliinisrmpi veto oli outo, ei siinä paljon laulusuoritukset paina ja alkuperäinen on oikeasti vaan parempi. Natural woman taas edustaa ainakin minulle yhtä maailman tunnetuimmista covereista. Kun on etelän lomalla turistikohteessa, se on joka toisessa baarissa/yökerhossa iltaohjelmassa. Vaikka ne osallistujat saa valita biisin itse, voisi kai niille jonkin vinkin antaa biisivalintoihin.

Vierailija
2630/2630 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aukesi kyynelkanavat Viivi-Marian kohdalla vaikkei biisilään ollut favorite  , äänessään ehkä jotain 

Siis se When we vere young? Minusta se oli tosi arka esitys, vähän kuin menisi pyytelemään anteeksi, että täällä nyt lauleskelen ja minulla on sisällä isot tunteet. Liikehdintä oli jotenkin päälle liimattua, kuin miettisi, ettei olisi tikkusuorassa, ja siksi siitä puuttui rentous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi