Meinaa tulla kolmannen kerran flunssa
Jouluna alkoi tämä flunssakierre.
Kommentit (55)
Viisitoista on mennyt, ja vihdoin Ammattivalittaja kysyi olennaisen kysymyksen. Siis pitääkö sun tosiaan kertoa täällä ihan kaikki?
Legionella (voi saada uimahalleista tai kylpylöistä) alkaa aluksi flunssana ja muuttuu keuhkokuumeeksi. Harvinaisempi muoto on ns pontiac kuume. Toinen voidaan todeta virtsanäytteestä. Molemmat iskevät pahemmin miehiin kuin naisiin.
Kotona voi tavallisen flunssa tai norovirus kierteen ehkäistä puhelimien, kaukosäätimien ja ovenkahvojen desinfioinneilla päivittäin. Käsidesiä unohtamatta käsien desinfioinneissa.
Vierailija
Pitääkö mun kaikki täällä kertoa?ap
Siis häh? Kyllähän sä olet kertonut täällä vaikka ja mitä. Nyt tehty joku suunnanmuutos.
Eiköhän kyseessä ole mies. Miksi muuten kauppareissu olisi peruuntunut? Ja jos se olisi lapsi, niin ap olisi miehensä kanssa käynyt sairaalassa.
Tästä ei kyllä ikinä voi tietää, onko oikeasti edes tapahtunut yhtään mitään. Joko on tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Pitää.
Palstailithan sä kerran silloinkin, kun kerroit joutuneesi sairaalaan niin suoraan sieltä sairaalasta. Niin kova hinku oli päästä kertomaan asiasta, ettei siinä sairaalareissukaan haitannut!
Pitääkö? Pitäisikö sun kysyä sitä ihan itseltäsi? Olethan tosiaan kertonut asioita, joita aika moni ei kertoisi. Mutta itse päätät, mikäs siinä.
Asiat ovat siis miljoona kertaa paremmin kuin ne voisivat olla. Hyvä valituksen aihe.
Valis on nyt kovin kiireinen. Hän aikoo ryhtyä selvittämään asioita. Heti ensi viikolla.