Meinaa tulla kolmannen kerran flunssa
Jouluna alkoi tämä flunssakierre.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko lämmin rommitoti, vanha lääke flunssan ollessa tulollaan.
Viinasukat jalkaan!
Millaset oireet sinulla on? Itse olen nyt ollut 2 viikkoa kipeänä ja edelleen tosi kova yskä ja tukkoisuus ja ihan poikki olen.
Pari pv olin S-lomalla, mutta nyt yrittänyt etänä saada rästitöitä tehtyä ja kahlattua s-posteja.
Vierailija kirjoitti:
Millaset oireet sinulla on? Itse olen nyt ollut 2 viikkoa kipeänä ja edelleen tosi kova yskä ja tukkoisuus ja ihan poikki olen.
Pari pv olin S-lomalla, mutta nyt yrittänyt etänä saada rästitöitä tehtyä ja kahlattua s-posteja.
Mulle meinaa aina tulla uudestaan yskä ja nuha. Kaksi kertaa se on jo ollut ja taas meinaa kolmannen kerran tulla. Keuhkoissa on jotain sitkeää limaa.
Monisairais on alttiimpi flunssille, kannattaisi ottaa flunssarokote. Ainakin voisi lieventää oireita. Mutta ihan itse jokainen päättää, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Monisairais on alttiimpi flunssille, kannattaisi ottaa flunssarokote. Ainakin voisi lieventää oireita. Mutta ihan itse jokainen päättää, ei siinä mitään.
Ei mulla ennen tätä jouluista episodia ollut flunssaa vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ennen tätä jouluista episodia ollut flunssaa vuosiin.
Silti on suositeltavaa, että alentuneen vastustuskyvyn omaavat ottaisivat ne rokotteet. Joka syksy tms. näitä suosituksia kerrataan uutisissa ja lehdissä yms. Mutta jokainen sitten tavallaan, ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Syömättömyys nyt ei ainakaan ole hyvä. Appelsiinit yms. vitamiinin lähteet käyttöön.
Joo,kohta 3 tuntia ollu syömättä,verensokerit laskee ...
Vierailija kirjoitti:
Onko joku syy, miksi et syö vitamiineja tai ota rokotteita?
Syön mä vitamiinejä.
Syö nyt sitten edes jotain tai olo ei todellakaan muuta, kuin huononee.
Joo on soitettu. Tilanne on olosuhteisiin nähden Ok. Voisi olla miljoona kertaa huonompikin.ap
Vai isä?