En jaksa miesten vinoilua,vittuilua ja irvailua
Koko elämän ajan vain sen takia että on nainen monet miehet kuvitelleet olevansa hauskoja kun vinoilevat ja vittuilevat ihan avoimesti mm työpaikoilla, ovat olevinaan hauskoja laukoessaan veemäisiä kommentteja samalla kiroilen. Moni näistä kiusaamisista olleet piilovaraista ilman että tajuaa heti kuin vasta jälkikäteen tai sitten jää sanattomaksi eikä keksi sanottavaa kun äimistyy. Yläasteelta lähtien pojat,miesopettajat laukovat tytöille välillä aika asiattomia kommentteja mm kehosta ja ulkonäöstä. Isäni on mm koko ikäni harrastanut tuota "pistä nainen asialle mene itse perässä/ naiset hoitaa nyt sitä ja tätä/naiset on sellaisia marisijoita yms" Siis ei ollenkaan koskaan ollut hetkeä etteikö olisi tehnyt selväksi miten huonompi olen kun satuin syntymään tyttönä.
Joo ei mulla muuta kuin se että vieläkin monessa paikassa miehet harrastaa tälläistä asiatonta piilokäytöstä joka verhotaan vitsien taakse🤬🤬🤬😡😡😡😡😤😤😤😤
Kommentit (82)
Olisiko jokaisen naisen syy, joka ei sano mitään? Vihellä peli poikki. Mieti valmiiksi mitä sanot. Seuraavalla kerralla sitten sanot.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin törmännyt tuollaiseen käytökseen ja jälkikäteen tajuaa että se oli piilowittuilua. Tätä harrastaa nimenomaan Keski ikäiset miehet ja jotkut naisetkin.
En usko. Me keski-ikäiset olemme syntyneet 1970-1980-luvulla ja eläneet koko elämämme tasa-arvon aikana. Meidän vanhempamme olivat hippejä. Heidän vanhemmistaan, jotka ovat jo pitkään olleet kuolleita, saattaisi löytää noita, jotka miellät "keski-ikäisiksi".
Mul on sama juttu, ainakin täällä. Eräs tietty PIERU täällä jauhaa samaa pjaskoooooo viikosta viikkoon ! NY sit pjaskoooooo ei oo näkynynnä, onkohan se vihdoin tajunnut, et sen jankutuksia EI KUKAAN JAKSA LUKEA ENÄÄ IKINÄ ? Toivoa sopii. Mut tääl melkein hullujen huoneel (ainoo ero on vaan Puh. nro........) on muutama mölyapina. Se kuuluu kauuuuuuuaaaas ! Varmaan ulos asti, vaik ovet o kiinni............myös, ku muut syövät. Edes silloin ei saa rauhaaaaaaaa !!!!!!!!!! Ja yks jos toinenkin NARSISITInen hullu tääl on todellisia hulluja. Niitä saa todella HÄVETÄ ! Onko muualla samanlaista ?
Tuttua. Opiskeluajat ja niidenaikainen työ ihan helvvvv tuon takia. Olin pitkään sinkku kun tuo ääliöasenne paljastui monesta miehestä tavalla tai toisella.
Sittemmin työllistänyt itse itseni ja vältellyt ihan sukupuolesta riippumatta kaikenmaailman seksistisiä pellejä.
Ja nykyään on älykäs, oikeasti miehekäs mies, jota ei kiinnostele tuollainen käytös, eikä kohtele ketään muitakaan naisia sukupuolen perusteella kummallisesti. Lähinnä halveksii kaikkia äijäilijöitä ja apinaksi heittäytyjiä ja muiden rajojen rikkojia. Ihanan rauhallista elämää, mutta lapsena ja nuorena ei tosiaan voinut itse valita seuraansa. Hajoaisi pää tietynlaiseen työympäristöön esim.
"Jotain tuttua vuosien takaa ja yleensä miesporukassa. Pieni kysymys pään aukojalle, "sinä et siis pidä naisista" saa vinoilut vähenemään."
Tuo on hyvä! Olen itse asiassa itsekin usein miettinyt että aika moni mies ei tosiaan oikeasti vaikuta edes pitävän naisista, siis ihan ihmisinä. Se pipari kyllä kelpaa mutta sen jälkeen se muu seura ei niinkään. Mielummin ollaan poikaporukalla autoja rassaamassa tai jotain muuta.
No onneksi löysin sitten sen miehen joka ihan aidosti oli kiinnostunut siitä kuka minä olen, mitä minä ajattelen ja mitä minä haluan. Jä hänestä tuli paitsi aviomieheni niin myös paras kaverini.
"En usko. Me keski-ikäiset olemme syntyneet 1970-1980-luvulla ja eläneet koko elämämme tasa-arvon aikana. Meidän vanhempamme olivat hippejä. "
Ehkä jossain Helsingissä. Mutta ei jossain Jämijärvellä tai Kälviällä.
Vierailija kirjoitti:
"Jotain tuttua vuosien takaa ja yleensä miesporukassa. Pieni kysymys pään aukojalle, "sinä et siis pidä naisista" saa vinoilut vähenemään."
Tuo on hyvä! Olen itse asiassa itsekin usein miettinyt että aika moni mies ei tosiaan oikeasti vaikuta edes pitävän naisista, siis ihan ihmisinä. Se pipari kyllä kelpaa mutta sen jälkeen se muu seura ei niinkään. Mielummin ollaan poikaporukalla autoja rassaamassa tai jotain muuta.
No onneksi löysin sitten sen miehen joka ihan aidosti oli kiinnostunut siitä kuka minä olen, mitä minä ajattelen ja mitä minä haluan. Jä hänestä tuli paitsi aviomieheni niin myös paras kaverini.
Sääli, että tuollaisia miehiä on niin vähän. Kelpaisi meille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on paha tapa joillakin työpaikoilla. Ei ollenkaan kaikilla.
Onneksi meidän työyhteisö koostuu vain miehistä.
Tulisipa sota. Miehet rintamalle sotimaan keskenään itse aloittamiaan sotia, naiset luovat keskenään itselleen paratiisin.
Vierailija kirjoitti:
"En usko. Me keski-ikäiset olemme syntyneet 1970-1980-luvulla ja eläneet koko elämämme tasa-arvon aikana. Meidän vanhempamme olivat hippejä. "
Ehkä jossain Helsingissä. Mutta ei jossain Jämijärvellä tai Kälviällä.
Ei edes Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. 70-luvulla syntyneenä sitä on kasvanut tuon kanssa ja jo vähän väsynyt. Pahimmillaan vähättelyyn yhtyivät myös naiset, eihän me voida osata eikä ymmärtää, hoivata vaan pitäisi.
Ei oikein herätä haluja olla ihmisten kanssa tekemisissä, kun niin moni on joko ottamassa tai sörkkimässä. Toisaalta altavastaajuus opettaa aivan saatanallista sitkeyttä, ja siitä on ollut paljon iloa elämässä.
Olen sinua kymmenisen vuotta nuorempi ja allekirjoitan viestisi täysin. Hyvin sanottu altavastaajuudesta. Lisäisin vielä, että se opettaa myös nauttimaan elämästä ihan eri tasolla, kun elämänsisältöä ja mielekkyyttä ei pysty rakentamaan ihmissuhteiden varaan. Silloin avautuu niille kuuluisille pienille iloille ja oppii havaitsemaan, mitä kaikkea mielenkiintoista ympärillä oikein tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli, että tuollaisia miehiä on niin vähän. Kelpaisi meille muillekin.
Jaa. Kyllä minun kokemukseni mukaan meitä on paljon enemmän kuin niitä autonrassaajia (ja autonrassaajistakin varmaan suurin osa on ihan fiksuja). Mutta niin kai se on, että ihmiset elävät omissa kuplissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on paha tapa joillakin työpaikoilla. Ei ollenkaan kaikilla.
Varsinkin miesvaltaisilla paikoilla esim raksa,metallipaja tms vähätellään naista sen takia että ajatellaan et ei toi pysty tai kykene samaan kuin me miehet.
Riippuu miehistä siellä miesvaltaisella paikalla.
Yksi kohteliaimmista työpaikoista oli mulla puolustusvoimien yksi osasto. Toimistotyössä. Naisen ei tarvi esikunnassa koskaan ovea avata itse. Vähättelyä / juoruilua voi olla, joidenkin mukaan oli, mutta ei sentään päin naamaa ja noin törkeästi kuin ap sanoo.
Toisin kuin eräässä asentajaporukassa sen sijaan. Pistettiin halvalla mennen tullen, ja ilman syytä. Ehkä siksi että olin uusin työntekjä, tai siksi että olin nainen, sitäpä en saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa sota. Miehet rintamalle sotimaan keskenään itse aloittamiaan sotia, naiset luovat keskenään itselleen paratiisin.
Meinaat, että ne miehet siellä rintamalla ovat samat miehet, jotka aloittavat sotia?
Mä itse olen alkanut pelkäänään miehiä/teinipoikia kosk moni niistä on arvaamaton tosin kyl naisista ja tytöiståkin löytyy,toki harvemmin mutta miesten ja poikien kanssa aina saanut olla varovainen, moni poika oppii sovinistiset ja naisvihamieliset jutut isältään.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jokaisen naisen syy, joka ei sano mitään? Vihellä peli poikki. Mieti valmiiksi mitä sanot. Seuraavalla kerralla sitten sanot.
Millä logiikalla katsot sen naisen syyksi? Eikö se ole sen syy, joka kohtelee huonosti?
Miksi miehiä ei vastuuteta käytöksestään?
Pieni vittuilu virkistää ja pitää veren kiertämässä! Jos katsot että sinulle vittuillaan ilman syytä (näinhän ei aina ole) niin vittuilet takaisin. Jos syy taas on niin eihän siinä auta kuin yrittää toimia niin ettei vittuilua tule. Näin tämä homma toimii.
Mielestäni nainen tekee asiat aivan yhtä hyvin kuin mieskin ja usein paremminkin, mutta sängyssä nainen antaa ja mies saa. Olen analysoinnut olevani edistyksellinen seksisti.