Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa miesten vinoilua,vittuilua ja irvailua

Vierailija
23.01.2026 |

Koko elämän ajan vain sen takia että on nainen monet miehet kuvitelleet olevansa hauskoja kun vinoilevat ja vittuilevat ihan avoimesti mm työpaikoilla, ovat olevinaan hauskoja laukoessaan veemäisiä kommentteja samalla kiroilen. Moni näistä kiusaamisista olleet piilovaraista ilman että tajuaa heti kuin vasta jälkikäteen tai sitten jää sanattomaksi eikä keksi sanottavaa kun äimistyy. Yläasteelta lähtien pojat,miesopettajat laukovat tytöille välillä aika asiattomia kommentteja mm kehosta ja ulkonäöstä. Isäni on mm koko ikäni harrastanut tuota "pistä nainen asialle mene itse perässä/ naiset hoitaa nyt sitä ja tätä/naiset on sellaisia marisijoita yms" Siis ei ollenkaan koskaan ollut hetkeä etteikö olisi tehnyt selväksi miten huonompi olen kun satuin syntymään tyttönä.

Joo ei mulla muuta kuin se että vieläkin monessa paikassa miehet harrastaa tälläistä asiatonta piilokäytöstä joka verhotaan vitsien taakse🤬🤬🤬😡😡😡😡😤😤😤😤

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä misogyynit pois elämästäsi. Yksikin misogyniakommentti niin blokki eikä mitään pääsyä. Elelkööt sitten miesten kesken jos eivät kerran naisia arvosta.

Vierailija
82/82 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa ja väärin, mutta yleisesti ottaen miesten parissa mukavampaa ja rennompaa. Naiset ilkeitä, takanapuhujia, turhan neuvojia, kiltimpien alistajia.

Riippuu miehestä, se luonne ratkaisee jotkut on oikein herttaisia ja mukavia toiset ilkeitä,häijyjä sovinisteja, sama naisista toiset on oikein herttaisia,mukavia,toiset ilkeitä ja häijyjä. Eli ei voi laittaa lokerikkoon että kaikki miehet/kaikki naiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi