Kaikkien aikojen parhaat roolisuoritukset elokuvissa/tv-sarjoissa đđ»/đđ»
Minun ehdotukseni:
Kate Winslet ja Leonardo DiCaprio Titanicissa
Kommentit (27)
Tom Hanks Forrest Gump
Kun katsoo Hanksin ilmeitÀ ja eleitÀ, niin suoritus on uskomaton.
Frazierissa kaikki pÀÀhenkilöt on aivan loistavia.
Daniel Day-Lewis Christy Brownina elokuvassa Minun elÀmÀni
Rowan Atkinson kaikkien aikakausien Mustana KyynÀ.
Tietysti Johnny Depp Kapteeni Jack Sparrow'na
đđ
Zlatko buriÄ elokuvassa Triangle of sadness
De Niro Cape Fearissa ja KummisetÀ kakkosessa, Jack Nicholson Hohdossa ja KÀenpesÀssÀ, Cate Blanchett Carolissa ja Tarissa, Sam Huber Ripa ruostuu-elokuvassa, Paul Newman Suurkaupungin haissa, Laura Birn Munkkivuoressa, Larry Hagman J.R. Ewingina.
Keanu Reeves Point Breakissa Johnny Utahina, vaikka muutenkin Keanun töistÀ pidÀn ja miehestÀ persoonana, niin tÀmÀ on jÀÀnyt mieleen. Ei silti samasta elokuvasta Patrick Swayze Bodhina on ihan seuraavaksi paras. Muuten Swayzea melkein inhoan, mutta tuossa leffassa toimii.
Ja joo, eihĂ€n Keanu mikÀÀn ihmeellinen nĂ€yttelijĂ€ yleensĂ€ ottaen ole, mutta tuossa leffassa toimii kuin junan vessa. Anteeksi ehkĂ€ epĂ€miellyttĂ€viĂ€kin mielikuvia aiheuttava vertaus. đđ
Oikeastaan jokaisen roolisuoritus sarjoissa Pahan vÀri ja Munkkivuori 1. kausi.
Itselle tulee mieleen Alan Ritchson Jack ReacherinÀ, Reacher tv-sarjassa.
Paljon uskottavampi Jack Reacher, kuin Tom Cruisen tulkitsemana niisÀ kahdessa elokuvassa.
Lasketaanko animesarjat ja anime-elokuvat mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti Johnny Depp Kapteeni Jack Sparrow'na
đđ
Feministit alapeukuttaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Al Pacino Naisen tuoksussa
Itse koen ettÀ tuo oli se leffa jonka kohdalla Al tajusi ettei tarvitse panostaa nÀyttelemiseen koska yleisö tykkÀÀ ihan vaan siitÀ ettÀ hÀn huutaa kovaa ja ilmeilee.
Sama jannu (Leonardo DiCaprio), mutta junnuna Gilberts CapessÀ kehitysvammaisen pojan roolissa.