Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En omista mitään, en edes sohvaa tai tv:tä, ei ole "mitään" mutta silti minulla on kaikki hyvin.

Vierailija
22.01.2026 |

Ei ole omaisuutta tai omistuksia, asunnossani on vain joitakin tarpeellisia huonekaluja ja välineitä. Minulla ei ole omaa perhettä enkä lapsuuden perheeseenkään ole liioin tekemisissä. Minulla ei ole ystäviä juurikaan arjessani läsnä. Työpaikka on, määräaikainen sopimus mutta en stressaa siitä. Velkaa on rutkasti menneisyyden asioista, siitäkään en stressaa juurikaan enää. 

Minulla on kuitenkin asiat silti hyvin. Nautin itsestäni. On erilaisia hetkiä ja päiviä, on varjoja ja valoa mutta silti asiat on hyvin. En oikein enää samaistu siihen, että pitäisi haalia niin paljon kaikenlaista elämäänsä jotta se olisi täydempää. Minulle yhteys ennenkaikkea itseeni, luontoon ja olemiseen, ihmisiin ja eläimiin on nykyään se kaikista rikkain kokemus. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää elämää.

Vierailija
2/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kiva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni myös rikkaaksi. En materian tasolla vaan sisäisesti. Saan kaiken tarvittavan ja minulla ei ole kärsimystä taloudellisestikaan vaikka jonkun toisen näkökulmasta se kuulostaisi oudolta. - ap

Vierailija
4/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole "mitään", on kaikki. 

Vierailija
5/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä kartanossa perheen ympäröimänä. Kun oikein tunnelmoidaan, lennetään joilkekin huviloista. Ei tämä materia mitään sinällään merkitse, se on vain väline itseni toteuttamiseen ja perheeni hyvinvoinnin takaamiseen. 

Vierailija
6/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you.

- WEF

Vierailija
7/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpähän ainakaan koskaan putoa korkealta.

Vierailija
8/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa perhettä, et ole sukuusi yhetydessä, ei ole ystäviä arjessa, silti mainitset yhtenä, että yhteys ihmisiin on rikkain kokemuksesi? MItä ihmisiä sitten tarkoitat, määräaikaisen työsi työkavereita vai? Vai tarkoitatko jotain henkisisä yhteyksiä, niin, keneen? 

Ja sulla on varmaan terveyttä? Terveys on perusta, jos sitä on, on paljon. 

Vierailija
9/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on niin köyhiä että niillä on vaan rahaa.

Vierailija
10/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sinä kirjoitat palstalle, jos sinulla ei ole mitään? 

Vierailija
11/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

weffin lammas.

Vierailija
14/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omaa perhettä, et ole sukuusi yhetydessä, ei ole ystäviä arjessa, silti mainitset yhtenä, että yhteys ihmisiin on rikkain kokemuksesi? MItä ihmisiä sitten tarkoitat, määräaikaisen työsi työkavereita vai? Vai tarkoitatko jotain henkisisä yhteyksiä, niin, keneen? 

Ja sulla on varmaan terveyttä? Terveys on perusta, jos sitä on, on paljon. 

Välillä koen yhteyden tunnetta toisiin ihmisiin, eläimiin, luontoon. Ne ovat ohimeneviä hetkiä enkä takerru niihin mutta ne ovat merkityksellisiä ja tuovat iloa. Terveys on kunnossa nykyään ja se on hieno asia. - ap

Vierailija
15/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on kuin WEF eliitin käsikirjasta tavallisille ihmisille, "et omista mitään ja olet onnellinen eliitin orjana"... ja saat jatkossa syödä matoja ja toukkia ja koppakuoriaisia WEF eliitin luvalla tosin vain

Vierailija
16/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä kartanossa perheen ympäröimänä. Kun oikein tunnelmoidaan, lennetään joilkekin huviloista. Ei tämä materia mitään sinällään merkitse, se on vain väline itseni toteuttamiseen ja perheeni hyvinvoinnin takaamiseen. 

Pitäiskö tän jaksaa ärsyttää?

Vierailija
17/17 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämähän on kuin WEF eliitin käsikirjasta tavallisille ihmisille, "et omista mitään ja olet onnellinen eliitin orjana"... ja saat jatkossa syödä matoja ja toukkia ja koppakuoriaisia WEF eliitin luvalla tosin vain

En seuraa uutisia enkä ole kiinnostunut noista asioista enää. Pelollakin voi hallita ihmisiä. 

Minun pointti ei ole se, että pitäisi tyytyä vähempään vaan, että löytää iloa ja rauhaa omasta elämästään, rakastaa itseään. Todennäköisesti vielä hankin materiaa, kaikenlaista tai sitten en mutta minä voin hyvin näinkin. - ap