Vihaako joku muu noita op pohjolan mainoksia?
On muuten ärsyttäviä. Kuinka joku voi tehdä tuollaisia ja sitten miettiä että hehe, tämä on kyllä hauska ja hyvä mainos.
Kommentit (59)
"big seleksön. lidl praisiis" on tän hetken nerokkain ja paras mainos :D
Miksi sä vihaat niitä? Ne on vain ärsyttäviä, mutta viha on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahinta on, että ne tulee joka kanavalla vartin välein.
Ei tule yleltä
Miksi pitää olla valkoinen valtaväestöön kuuluva perhe? Se ärsyttää minua eniten! Tunkkaista rasismia ja suosimista.
N 27
Hyi ne mimmit 🤮
Esittävät jotain teinejä, ei mene täydestä. Olisivat edes hankkineet oikeat teinit tuohon. Silti mainos olisi kamala mutta nyt totaalinen pohjanoteeraus. Nolo.
Olen ihastunut Prisma-mainosten Jarkko Pajuseen. Ei ärsytä, vaan odotan niitä oikein.
OP-mainos ärsytti alussa ja nyt olen alkanut pitää niitä niin kamalina, että ne on jo suorastaan viihdyttäviä :D
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtään näistä mainoksista.
Onnittelut! Kunpa en minäkään olisi nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla valkoinen valtaväestöön kuuluva perhe? Se ärsyttää minua eniten! Tunkkaista rasismia ja suosimista.
N 27
Tässä näkee miten syvälle rakenteisiin on rasismi pesiytynyt Suomalaisiin. Hävettää!
Vierailija kirjoitti:
Hyi ne mimmit 🤮
Esittävät jotain teinejä, ei mene täydestä. Olisivat edes hankkineet oikeat teinit tuohon. Silti mainos olisi kamala mutta nyt totaalinen pohjanoteeraus. Nolo.
Juuri tuo on kaikista häiritsevin asia noissa mainoksissa. En tiedä, mikä idea on ollut yli-ikäisten esittää tuollaista. Toivottavasti mainoksesta vastaava tajuaa, että tuo on noloa. Ei tosin oikeillakaan teineillä olisi hyvä tullut, mutta nyt tuli järkyttävä.
Kolmas maailmansota nyt kyllä kannattaa mennä käymään työ terveys asemassa psygolokin kanssa keskustelemassa , näistä sun pelkotiloista tai päänsisäisistä harhoista.nyt eletään modernin maailman kylmää sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas maailmansota nyt kyllä kannattaa mennä käymään työ terveys asemassa psygolokin kanssa keskustelemassa , näistä sun pelkotiloista tai päänsisäisistä harhoista.nyt eletään modernin maailman kylmää sotaa.
Kyse on rakenteellisesta rasismista ja valtaväestön ideologian aivopesemistä meitä vähemmistöjä kohtaan. Älä suhtaudu tähän kevyesti.
S-market mainokset ihkuja verrattuna näihin.