Vihaako joku muu noita op pohjolan mainoksia?
On muuten ärsyttäviä. Kuinka joku voi tehdä tuollaisia ja sitten miettiä että hehe, tämä on kyllä hauska ja hyvä mainos.
Kommentit (59)
op todella hyviä toisin kuin s tanelin tämä ei ole tätä heh heh heh tai lidin äppi äppi äppi . vakuutukset pysyvät opssä ..s tai lidin kauppaan en todella poikkea.
Ihan hirveää kuraa. Hävettää, v i tuttaa ja masentaa samaan aikaan. En pysty katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pirteitä ja erilaisia muihin mainoksiin verrattuna. Varsinkin se duunin saanut teini on todella ilmeikäs.
Ei ole kaikki muumit laaksossa !
Ei ole sullakaan. On alkamassa kolmas maailman sota ja sinä mukamas ärsyttelet täällä jollain veen mainoksilla...veetäkö katsot niitä. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää kuraa. Hävettää, v i tuttaa ja masentaa samaan aikaan. En pysty katsomaan.
Tuo johtuu kyllä jostakin muusta kuin mainoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapsi vai hullu???
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hauskojen ja mieleenpainuvien mainosten teko on ilmeisen vaikeaa, niin harvinaisia ne ovat. Tätä samanlaista matskua voisi tilata vaikka esikouluikäisiltä lapsilta.
Eipä sotketa lapsia tähän. On mainostoimistoja ja mainostoimistoja.
Pulla va - mainoksen kaveri on myös Valion juustomainoksessa kuin myös Telialla. Kaikki erinomaisia mainoksia. Kaverin ilmeikkyys on upea. Op naisia juoksisin karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään, koska oon saanut noita bonuksia oikeasti ihan järkyttäviä määriä. Tyyliin yli tonnin vuodessa.
Rahastosijoitukset tuottavat myös hyvin.
Hyvä pankki.
Aloitus onkin että paskat mainokset !
Paska aloitus. 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hauskojen ja mieleenpainuvien mainosten teko on ilmeisen vaikeaa, niin harvinaisia ne ovat. Tätä samanlaista matskua voisi tilata vaikka esikouluikäisiltä lapsilta.
Eipä sotketa lapsia tähän. On mainostoimistoja ja mainostoimistoja.Pulla va - mainoksen kaveri on myös Valion juustomainoksessa kuin myös Telialla. Kaikki erinomaisia mainoksia. Kaverin ilmeikkyys on upea. Op naisia juoksisin karkuun.
Se on ihastuttava kaveri! Niin söpö.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään, koska oon saanut noita bonuksia oikeasti ihan järkyttäviä määriä. Tyyliin yli tonnin vuodessa.
No olisit saanut ne ilman kamalia mainoksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtuu kyllä jostakin muusta kuin mainoksesta.
Ei johdu. Kyllä nuo on hirveitä mainoksia. Kuka ikinä onkaan tehnyt ne, niin karmea epäonnistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapsi vai hullu???
En. Pidätkö noista mainoksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisit saanut ne ilman kamalia mainoksiakin.
Niin no sou? Sanoinkin, että nuo mainokset eivät ärsytä yhtään, koska tykkään niistä bonuksista.
Luulin ensin että tämä on se "meillä on kurkut silmillä". Nekin on ärsyttäviä, varsinkin se ylihuoleton nainen
Ärsyttävä mainos on kohdallani Kyseistä tuotetta ei osteta ! Säästyy rahaa kun noita ärsyttäviä mainoksia on ihan helvetisti
niissä on edes yritystä toisin kuin s serkku pojan tekemät sepustukst skaupoille ja lidille körköttää todella asiakkaat hyvin ovatkin lisänneet k ketjun kaupoissa käyntiä tuskin surkeimpia pystyy kukaan tekemään. saavutus sinänsä asiakkaiden köörkötyksessä
Oli jo ennen näitä. Naishahmot nimenomaan. Vanha nainen etelän matkalla ja yksinhuoltaja äiti, mies lähtenyt panemaan uuden paksuksi.
Ei ole kaikki muumit laaksossa !