Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen halveksii psykiatrisessa hoidossa olleita?

Vierailija
22.01.2026 |

Niin että asennoituu "mt-ongelmaisiin" saastana mistä on pysyttävä erossa hintaan millä hyvänsä.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki saman arvoisia.

Vierailija
22/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli normaalia että jokainen kävi lataamossa. Niihin sijoitettiin monet köyhätkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halveksi, mitta haluaisin kuitenkin tietää tarkemmin mikä on ollut. Nimittäin tiedän että tuollaisistakin asioista voidaan valehdella törkeästi. Mikä raukkamaisemåaa kun tuo.

Sitten erikseen vielä tapaus, , missä  on valehdeltu ja tavallaan osittain lavastettukin  muka että  olisi jotsin mt- häikkää. 
Uskokaa tai älkää  maailma on sairaampi mitä tiedätte. 
Aina ei kannata edes uskoa mitä omin silmin näkee, ellei tiedä enemmän. 

Vierailija
24/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin sellainen halveksii, joka ei psykiatrisessa hoidossa ole ollut. Kuten minä. 

Eli tietämätön tollo !

Vierailija
25/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyspotilas ei välttämättä ole mikään olmi (voi olla että on, voi olla että ei. Useinmiten ei). 

Villimpi veikkaus on, että niissä (potilaiden stigman saaneissa) porukoissa on enmmmän niitä, jotka murtuu  keskiverron ajatteluun, eli ei juuri mihinkään ja tätä samaa sakkia johtaa narskut, koska ne nousee tässä parhaiten ja niin esiin. Uusi normaali on siis olla idiootti ja/tai imitoida sellaista. Ei varmaan tarvitse antaa esimerkkiä. Hyvää maailmankuvaa!

Vierailija
26/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halveksi, mitta haluaisin kuitenkin tietää tarkemmin mikä on ollut. Nimittäin tiedän että tuollaisistakin asioista voidaan valehdella törkeästi. Mikä raukkamaisemåaa kun tuo.

Sitten erikseen vielä tapaus, , missä  on valehdeltu ja tavallaan osittain lavastettukin  muka että  olisi jotsin mt- häikkää. 
Uskokaa tai älkää  maailma on sairaampi mitä tiedätte. 
Aina ei kannata edes uskoa mitä omin silmin näkee, ellei tiedä enemmän. 

Eli olet utelias ja pettynyt, kun et tiedä tarkemmin, mistä jonkun ihmisen MT- ongelmat johtuvat. 

Ja olet mielessäsi luonut oman kuvitelman, että henkilö on valehdellut omia oireitaan törkeästi.

Ihminen voi näyttää sinun mielestäsi hyvinvoivalta ja normaalilta. Kaikki MT ongelmaiset ole siinä kunnossa, että olisi tarve osastojaksolle.

Jos eläisit minun arkeani ja elämääni, tietäisit paljon enemmän, mutta siitä en halua teille uteliaille kertoa enemmän. Minulla on terapeutti sitä varten ja yritän jaksaa elää tätä elämääni, vaikka sinun mielestä valehtelen raukkamaisesti. 

Vierailija
27/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rami Sabah Ahmed🧔🏿👴🏿🧔🏿👴🏿🧔🏿👴🏿🧔🏿Rami Sabah Ahmed🧔🏿👴🏿🧔🏿👴🏿🧔🏿👴🏿🧔🏿Rami Sabah Ahmed🧔🏿👴🏿🧔🏿👴🏿🧔🏿👴🏿🧔🏿Rami Sabah Ahmed🧔🏿👴🏿🧔🏿👴🏿🧔🏿👴🏿🧔🏿

Vierailija
28/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin sellainen halveksii, joka ei psykiatrisessa hoidossa ole ollut. Kuten minä. 

No oletko ajatellut ettet itsekään tiedä milloin iso pyörä alkaa suttaamaan. Kun olin hoitajana akuutilla suljetulla huomasin että siellä on kaikki olleet työelämässä, osa oli "vain" sairaslomalla, kun päässä alkoi suttaamaan. Silloin ajattelin, ettei voi itsekään tietää milloin itse on siellä potilaana 

Vierailija
29/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletetaan että osa hoidoista on suht terveille turhia. Tai sen voi tehdä muualla, keskustelut ja lääkkeet. Ehkä vankilamaista olosuhdetta pitävät yllä ne, jotka suosivat tätä mallia. Eikä se kestä aina päivänvaloa. Josta osa turhautuu? 

Vierailija
30/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vajaakanttinen.

Vierailija
31/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot ratkaisevat. Usein on niin että todella oksettavien tekojen taustalla on tahallaan hoitamatta jätettyjä mt-ongelmia. 

Siksi tuollaisia pitää karttaa koska eivät ole inhimillisiä millään tavalla!

Vierailija
32/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkypsä ihminen.Ihminen joka katselee tätä maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi.

Tuo vaaleanpunaiset lasit tarkoittaa sitä, kun ihminen näkee kaiken fantasiautopiana, eikä raadollista totuutta...

Vierailija
33/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku jolla on hyvin suppea sivistyksen taso.

Vierailija
34/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on realisti niin tajuaa että mieleltään sairaita ei voi parantaa millään keinolla. On vain parempi olla erossa epävakaista ja vaarallisista yhteiskunnan jäsenistä. Kukapa haluaisi että vartti- tai täyshullu hyökkää kimppuun kirveen kanssa kun sille päälle sattuu. 

Vierailija
35/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teot ratkaisevat. Usein on niin että todella oksettavien tekojen taustalla on tahallaan hoitamatta jätettyjä mt-ongelmia. 

Siksi tuollaisia pitää karttaa koska eivät ole inhimillisiä millään tavalla!

Niin. Nämä oman elämänsä Trumpit jotka vuosikausia päivästä toiseen suoltavat valheita someen.

Vierailija
36/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta kai, kun ei ole vielä itse päässyt hoitoon, vaikka tarve olisi.

Vierailija
37/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halveksi. Suren.

Nuorilla ihmisillä on valtavasti psyykkisiä ongelmia.

Vierailija
38/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli sairaat ovat ihmis petoja jotka vain odottavat tilaisuutta hyökätä raivo päissään normaalien ihmisten kimppuun. Miksi tällaisten kanssa pitäisi olla missään kanssa käymisessä? Pedot on parempi pitää lukkojen takana ja avaimen voi heittää pois.

Vierailija
39/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mistä syystä ollut, suurin osa on itse aiheutetusta syystä, ja tämmöisille ei ole mitään myötätuntoa.

Näinhän se on, osastolla on yleensä kannabis psykoosi narkkarit ja tyypit jotka on ryypännyt aivonsa tohjoksi

Vierailija
40/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tietämätön tollo !

Vaikutat sukulaiselta, hän suosii kyseistä sanaa. Toivottavasti voit hyvin.  :)

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi