Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen halveksii psykiatrisessa hoidossa olleita?

Vierailija
22.01.2026 |

Niin että asennoituu "mt-ongelmaisiin" saastana mistä on pysyttävä erossa hintaan millä hyvänsä.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli sairaat ovat ihmis petoja jotka vain odottavat tilaisuutta hyökätä raivo päissään normaalien ihmisten kimppuun. Miksi tällaisten kanssa pitäisi olla missään kanssa käymisessä? Pedot on parempi pitää lukkojen takana ja avaimen voi heittää pois.

Ainakin kaikista somealustoista nämä pitäisi poistaa.

Vierailija
42/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli sairaat ovat ihmis petoja jotka vain odottavat tilaisuutta hyökätä raivo päissään normaalien ihmisten kimppuun. Miksi tällaisten kanssa pitäisi olla missään kanssa käymisessä? Pedot on parempi pitää lukkojen takana ja avaimen voi heittää pois.

Kai ymmärrät, että monelta ihmiseltä ympäriltäsi (ehkä itseltäsi) puuttuu vain diagnoosi, vikaa kyllä löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naristisisilla ihmisillä on hauras minäkuva. Ovat vainoharhaisen reaktiivisia.

Vierailija
44/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämätön ihminen. Psykiatriseen hoitoon voi päätyä myös  narsistin/sosiopaatin/psykopaatin urhi. Onhan kautta aikain perheet joskus toimittaneet "hullujen huoneelle" esim. taiteellisesti lahjakkaita sukulaisiaan ja läheisiään, koska nämä eivät ole menneet siihen harmaan massan muottiin tai eivät ole suostuneet tekemään lapsia ja perustamaan perhettä ja ovat eläneet eritavalla kuin muut. Nykyisin tosin onneksi taitaa olla vaikeampi saada omaa läheistä tai sukulaista suljettua Psykiatriseen sairaalaan vain siksi, koska jonkun läheisen mielestä ei elä kuten hän haluaa. Narsisti mies hyvinkin toimittaa Psykiatriselle osastolle "hulluksi" tulleen vaimonsa. Ja sitten, se että siellähän voi olla monesta syystä. Tätä vastaavaa tapahtuu vielä nykyäänkin. Erään läheiseni mielestä kaikki, jotka ajattelevat henkisiä syvällisiä asioita ovat hulluja. Ei voi puhua oikeastaan mistään mikä vaatii enemmän älykkyyttä ja kykyä nähdä asioita monesta näkökulmasta. En ainakaan itse tuomitse Psykiatrisessa hoidossa olleita, koska taustasyyt voivat olla moninaiset ja Psykiatrisia sairaaloitakin on monenlaisia. Tällähetkellä esim. Iranissa toimitetaan Psykiatriseen hoitoon naisia, jotka eivät alistu pukemaan päälleen huivia. Eli sinne laitetaan ihmisiä myös alistamis /poliittisin syin. 

Vierailija
45/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me kaikki normaalit ihmiset halveksitaan mt-tapauksia ja muitakin sairaita.

Vierailija
46/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin sellainen halveksii, joka ei psykiatrisessa hoidossa ole ollut. Kuten minä. 

Ootko kulli.

Vierailija
47/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki normaalit ihmiset halveksitaan mt-tapauksia ja muitakin sairaita.

Tapauskohtaista. Teot ratkaisevat.

Vierailija
48/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaudet ovat Jumalan rangaistus synnistä ja siksi on vain luonnollista että synnin tiellä kulkevia halveksitaan.

Vierailija
49/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on realisti niin tajuaa että mieleltään sairaita ei voi parantaa millään keinolla. On vain parempi olla erossa epävakaista ja vaarallisista yhteiskunnan jäsenistä. Kukapa haluaisi että vartti- tai täyshullu hyökkää kimppuun kirveen kanssa kun sille päälle sattuu. 

Hyvin harvoin kukaan mieleltään sairastunut yhtäkkiä hyökkää kenenkään kimppuun, kyllä ne päihteet sen saa todennäköisemmin aikaan. 

Vierailija
50/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös terapia ja avohoito on psykiatrista hoitoa, että jokaisella taitaa joku läheinen olla joskus sellaisessa ollut 😏 kaikkea ei vain kaikille kerrota, eikä varsinkaan niille jotka esittävät itseään parempaa 😉

Vierailija
51/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös terapia ja avohoito on psykiatrista hoitoa, että jokaisella taitaa joku läheinen olla joskus sellaisessa ollut 😏 kaikkea ei vain kaikille kerrota, eikä varsinkaan niille jotka esittävät itseään parempaa 😉

Joskus terapiassa kaivetaan ihmisestä pitkään piilossa ollut sadismi ja narsismi esiin.

Vierailija
52/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naristisisilla ihmisillä on hauras minäkuva. Ovat vainoharhaisen reaktiivisia.

Hyvä ja osuva havainto!

Vierailija
53/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksitko itseäsi sairaana, esim. ripulissa julkisella paikalla haiskahtaen?

Vierailija
54/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksitko itseäsi sairaana, esim. ripulissa julkisella paikalla haiskahtaen?

Tuo oli jonkun mt-ongelmaisen väsynyttä sarkasmia.

Vierailija
55/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut vastaan ihminen, joka halveksi  minua, mutta ei hän ainakaan normaali ollut vaikka ehkä niin kuvitteli. Todellisuudessa ei ole olemassa normaalia, suurin osa saa jonkun mt diagnoosin elin aikanaan, yleisin on masennus tai jonkin sairauden ennemmin tai myöhemmin. Ei kannattaisi halveksia, koska voit sairastua myös esim. syöpään aivan yllättäen ja sittenkö sinusta olisi ok jos joku alkaisi halveksia sinua kun tarvit hoitoa ja ymmärrystä? 

Vierailija
56/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin sellainen halveksii, joka ei psykiatrisessa hoidossa ole ollut. Kuten minä. 

No miltä tuntuu kun joku halveksii sinua?

Voi halveksia ihan vapaasti. Ei normaali ihminen siltä hätkähdä. 

Vierailija
57/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut vastaan ihminen, joka halveksi  minua, mutta ei hän ainakaan normaali ollut vaikka ehkä niin kuvitteli. Todellisuudessa ei ole olemassa normaalia, suurin osa saa jonkun mt diagnoosin elin aikanaan, yleisin on masennus tai jonkin sairauden ennemmin tai myöhemmin. Ei kannattaisi halveksia, koska voit sairastua myös esim. syöpään aivan yllättäen ja sittenkö sinusta olisi ok jos joku alkaisi halveksia sinua kun tarvit hoitoa ja ymmärrystä? 

Lähde että suurin osa saa diagnoosin?

Vierailija
58/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skitso mutta ymmärrän miksi meitä halveksitaan. Meistä aika moni on päihdeongelmaisia. Itse en ole koskaan koskenut päihteisiin ja sairastuin silti.

Vierailija
59/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä rähinä, jos halveksii mt-ongelmaisia, mutta työttömiä saa näköjään pilkata tälläkin palstalla niin paljon kuin sielu sietää??! Outoa logiikkaa. Harvemmin se työtön ulkopuolisille on vaaraksi tai haitaksi, mutta mt-ongelmainen voi ollakin. 

Vierailija
60/68 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltä tuntuu kun joku halveksii sinua?

Voi halveksia ihan vapaasti. Ei normaali ihminen siltä hätkähdä. 

Niin. Koska normaalilla ihmisellä on vakaa minäkuva sekä normaali käsitys oikeasta ja väärästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi