Minulla on erään ukkomiehen kanssa kaksi pintä lasta. Eikä kukaan tiedä mitään...
Kommentit (23)
No, oikeesti olen itsekkin tapaillut ukkomiestä mutta en ikinä ois alkanut kersoja väsään.
Sitten kun kyllästyin häneen, sanoin vaan että sori sä olet naimisissa, me erotaan nyt. Eikä ukon auttanut mikään, ois halunnut jatkaa. Mutta nyt minua harmittaa että edes ikinä vilkaisin siihen paskaan.
Se soitti vielä silloinkin kun olin mennyt naimisiin ja sanoin että minä olen nyt varattu, niin se sai kai ihan shokin ja hoki että en usko, ei voi olla totta jne. mutta oli kyllä niin itsekäs paska että en ole viitsinyt miehellenikään sanoa että olen sellasen kanssa ollut.
Oli pettänyt vaimoaan ennen minuakin jo, olis pettänyt takuulla minuakin jos suhde ois jatkunut.
Sinäkin ap. mieti miksi se sua rakastas yhtään enempää kuin vaimoaankaan? Siis mieti onko sinulle perusteita uskoa että niin on?
mennä jaarittelemaan, mutta sen kuultuanne ehkä ymmärtäisitte. ap
sillä tuota suomalaisuutta utelen koska harvoin suomalainen nainen suostuu moiseen järjestelyyn jos kyseessä EI ole ulkomaalainen mies.
Näille kun naiset sallii ihan mitä vaan..
samalaisia pareja löytyy ylen määrin. Kuinka voit alentaa itsesi noin pahasti? Oliko hän ainoa tarjolla ollut mies?
mitä palturia hän siis syöttää sinulle raukalle?
mutta - itsepä tiedät mitä teet, mutta lopulta vain paska haisee, kun sitä pöyhitään, ja siitähän tässäkin on vain kysymys.
inhoan sanontaa - hankkikaa elämä- mutta nyt so pakko sanoa..
HANKKIKAA !!!!!!!!!OMA!!!!!! ELÄMÄ!!!!!!!!!
sinun silmissäsi maailman ihanin mies rakastaa vain sinua vaikka elää toisen naisen kanssa mutta taasen meidän silmissämme sinua käyttää hyväksi joku sosiopaatti.
tietysti siinä on se raha ja vaimo " uhkaa itsemurhalla jos lähden" jne. muút sadut.
Miksi teitte lapsia kun hän oli sentäs aviossa toisen kanssa? Siksikö että niitä nyt tulee kun panee..
tosi säälittävää.. Älä sitten valita jos hän ei ikinä voikkaan jättää perhettään ja vaimoaan " lasten edun vuoksi" , vaikka ei ole paljon miettinyt aiemminkaan muita kuin omaa itseään.
Mitähän teidän yhteiset ja hänen lapsensa miettivät teistä kun kasvavat iskoiksi?
kaksi perhettä, no mikäs sen kätevämpää.
on oikein kunnon ylpeyden aihe