Miehet auttavat feminiinistä naista
Törmäsin ig:ssä eilen reelsiin, missä nainen joka oli pukeutunut collegehousuihin ja paitaan tukka hapsottaen kantoi pahvilaatikoita ja veti matkalaukkua, jotka vähän väliä levisivät kadulle. Kaikki ohikulkevat miehet katsoivat, mutta yksikään ei auttanut. Sitten sama nainen teki samat asiat punaisessa vartalonmyötäisessä mekossa, korkkareissa ja hiukset laitettuna - ja kaikki ohikulkeneet miehet auttoivat.
Aika kamalaa, vaikka olisikin osittain näyteltyä. Mutta kyllä mä uskon, että asia pääsääntöisesti on noin.
Se kertoo mikä merkitys on naisellisella pukeutumisella. Olen aina saanut valtavasti huomiota miehiltä, koska olen pukeutunut feminiinisesti. Olen ollut prinsessa ihan pikkutytöstä asti ilman että kukaan siihen kannusti (päinvastoin, äiti halusi leikata pottatukan ja olisi halunnut käytännöllistä pukeutumista).
Jokaisella on oma luontainen tyylinsä, joka kertoo persoonasta. Mutta silti on vaikea ymmärtää miksi ne naiset, jotka valittavat huomion puutteesta eivät muuta pukeutumistaan edes hivenen naisellisemmaksi? Tietysti jokainen noista ig:n testin ohikävelleistä miehistä oli moukkia. Toisaalta mies ei voi sille mitään millainen on kuten ei voi nainenkaan. Osa käyttäytymisestämme tulee esihistoriasta. Miksi ei siis käyttää hyväkseen sitä eikä taistella vastaan?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen on huumeita käyttävä nainen?
Entä koditon, kadulla asuva avohuollon tapaus?
College verkkarit päällä ja tukka sekaisin ehkä?
Yhdessä vaiheessa kuljin usein piritorin läpi Sörnäisissä ja näin useampia college verkkareihin pukeutuneita miehiä ja naisia, eikä näillä ollut tukka erityisen laitettu. Pyrin kohteliaasti keirtämään tämän porukan kaukaa.
Jep, kuten sanottu, on tämä hyvä pointti. Käyttäjien asu on tosiaankin usein juuri college-asu ja vaikka se olisi siistikin, heidät aika hyvin tunnistaa kyllä. Mielestäni tämä tyttö näytti ihan normiopiskelijalta, mutta tuossa voi olla yksi syy miksi häntä väistettiin. Sekin voi tuoda vaikutelman huumeista, että hän lähti tuollaisella kuormalla liikenteeseen ja vielä matkalaukun kanssa. Hyviä huomioita.
Reelsissä ei myöskään ollut naisten reaktioit
Siis syy, miksi häntä väistettiin, oli se, että kuvattiin tarkoitushakuista videota. Et voi olla niin tyhmä, ettet tuota tajua? Ei nuo ikinä mitään aitoja tilanteita ole. Ja jos ovat, voidaan videota kuvata niin kauan, että saadaan sellainen pätkä, jossa toteutuu haluttu tilanne. Eikö sulla käy mielessä, miten miehet muka eivät huomaa kuvaajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä naiset eivät halua muuttaa tyyliään jossa tuntevat olonsa hyväksi, kuten et sinäkään ole halunnut äitisi painostuksesta huolimatta.
Se on ymmärrettävää kuten tuossa kirjoitin, mutta jos haluaa miesten huomiota, se on myös ristiriitaista. Kukaan ei kiinnitä huomiota "kapinaan" epäkäytännöllistä muotia vastaan, sehän on Suomessa normi. Mutta siitä huolimatta olen kuullut lukuisia kertoja tuon perustelun. Kuitenkin ollaan pahoillaan, kun huomiota ei tule. Voi olla myös sellaista, että femininiisempään naiseen puretaan myös negatiivisesti omia paineita.
Tilanne on täysin erilainen, jos omaan olemiseensa on tyytyväinen. Monesti näin ei kuitenkaan ole, palstalla olen käynyt useamman kerran tällaisen keskustelun. Myös livenä pari kertaa.
Itse asiassa kyökkipsykologina arvelen, että monen itsensä epäsuosit
Feminiininen energia ja voima? Mieluummin olen energinen ja voimakas ihan ihmisenä, omana itsenäni. En tykkää että miehet tarjoaisivat apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, yllättäen sillä pukeutumisella on kuitenkin väliä. Turha vinkua sitten että ei johdu vaatteista kun tulet r*iskatuksi.
Ei kukaan halua tulla raiskatuksi, jos haluaisi, sitten se olisi akti, ei raiskaus. Eikä se ole naisen vika, jos miehellä on joku helvet1n vinksahdus päässään, jos kuvittelee hameeseen pukeutuneen haluavan kohdata välivaltaa!
No ei kai sitä kukaan haluakaan, mutta riskiin voi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivuhuomautuksena, raiskauksen uhreilla on todella usein päällään perus pieruverkkarit. Pukeutuminen ei todellakaan suojele siltä!
Eikä ole. Ellei sinun mielestäsi oman vaimon kanssa seksin harrastaminenkin ole jostain syystä "raiskaus" :D
N20
Tämä on ihan totta. Miehet mielellään auttavat ja ilahduttavat viehättävää naista.
Minulla on tietty peruskohteliaisuuden taso, joka koskee kaikkia ihmisiä. Esimerkiksi tervehtiminen, kuulumisten kysely small talk -hengessä, oven pitäminen auki jne. Nämä ovat ikään kuin automaatio, josta ei ole minulle mitään ylimääräistä vaivaa.
Viehättävää naista auttaakseni tai ilahduttaakseni olen valmis näkemään hieman ekstravaivaa. Hyvä esimerkki voisi olla tuo laatikoiden kantaminen, jos satun siihen paikalle eikä minulla ole kiire. Siitä tulee molemmille osapuolille hyvä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivuhuomautuksena, raiskauksen uhreilla on todella usein päällään perus pieruverkkarit. Pukeutuminen ei todellakaan suojele siltä!
Eikä ole. Ellei sinun mielestäsi oman vaimon kanssa seksin harrastaminenkin ole jostain syystä "raiskaus" :D
N20
Raiskaaja ei katso uhria, ei vaatetusta. Pykkituvan 80-v mummoakin päivettynyt "rakasti."
Lähimmäisiä pitäisi auttaa tarvittaessa. Mutta toisaalta hyväksyn sen, että jos joku on nähnyt vaivaa miellyttävän esteettisen ulkomuodon eteen, ja siksi hänen on hankala selvitä jostain arkisesta hommasta, hän ansaitsee avun.
Laittautunut ihminen kyllä piristää katukuvaa. Makuasia sitten, mikä katsotaan laittautumiseksi. Itse pidän hillitystä tyylistä, mutta ihan mukavaa vaihtelua on ihmisillä myös erikoiset asut.
En ymmärrä. jos kuka ihminen tahansa on pulassa, niin autan aina sukupuolesta rippumatta tai mistä tahansa ulkonäöstä johtuen. Vanhuksia, vammaisia, niin miehiä kuin naisia, siis ketä tahansa, jotka tarvitsevat apua.
t. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Raiskaaja ei katso uhria, ei vaatetusta. Pykkituvan 80-v mummoakin päivettynyt "rakasti."
Kuten sanottu, ei ehkä joka ikinen kerta, mutta riskiin voi itse vaikuttaa, siitä on turha kiistellä. Suurin osa raiskauksen uhreista ei ole mitään mummoja vaan nuoria vähäpukeisia naisia, halusit tai et.
Auttaisin minäkin, sillä minimekossa ja korkkareissa laatikoiden keräily on hankalaa, koska vaatteet estävät normaalia liikkumista, toisin kuin collarit. Collarimimmiä auttaisin jos laatikoiden keräilystä ei tulisi mitään yrityksistä huolimatta. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Miehet mielellään auttavat ja ilahduttavat viehättävää naista.
Minulla on tietty peruskohteliaisuuden taso, joka koskee kaikkia ihmisiä. Esimerkiksi tervehtiminen, kuulumisten kysely small talk -hengessä, oven pitäminen auki jne. Nämä ovat ikään kuin automaatio, josta ei ole minulle mitään ylimääräistä vaivaa.
Viehättävää naista auttaakseni tai ilahduttaakseni olen valmis näkemään hieman ekstravaivaa. Hyvä esimerkki voisi olla tuo laatikoiden kantaminen, jos satun siihen paikalle eikä minulla ole kiire. Siitä tulee molemmille osapuolille hyvä fiilis.
Siis peruskohteliaisuus riittää. En ainakaan itse edes haluaisi tuntematonta kantamaan tavaroitani, etenkään jos samalla paljastaisin kotiosoitteeni. Jos on hankalaa kannettavaa, pyydän kaveria auttamaan. Peruskohteliaisuus on se, mikä tuntemattomien kohdalla on riittävä auttamisen taso.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ensivaikutelma oli täydellinen 😃 hiukset sekaisin ja vaatteet märkänä 😄 "
Kuulostaa joltain romanttiselta komedialta :) Ap
No hän oli Kwai Riverillä kuskina silloin 😎
Ihan pikku vinkki: jankkaat liikaa tästä ihastuksestasi. Kyllästyttävää, kun et voi mihinkään ottaa kantaa mainitsematta tätä tyyppiä. Alat olla kuin nämä muutkin palstan samasta aiheesta jauhavat tampiot.
No sori 🤭
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. jos kuka ihminen tahansa on pulassa, niin autan aina sukupuolesta rippumatta tai mistä tahansa ulkonäöstä johtuen. Vanhuksia, vammaisia, niin miehiä kuin naisia, siis ketä tahansa, jotka tarvitsevat apua.
t. N
Olen itse samanlainen. Autan myös käyttäjiä ja menen väliin väkivaltatilanteissa, mikä ei ole kovin viisasta. Puutun myös aina eläinten kaltoinkohteluun. En voi sille mitään, vaikka joskus olen saanut siitä moitteita mieheltäni, koska hänhän siinä myös joutuu reagoimaan, jos olemme yhdessä liikkeellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on selvästi mies 😄
Jos se tuo sulle lohtua, niin voit ajatella niin. Ei sillä periaatteessa ole väliä aiheen kannalta. Jotenkin outoa se silti on, kun luullaan mieheksi. Livenä ei ole koskaan käynyt niin :) Sitten olisi varmaan jo syytä huolestua. Ap
"Feminiininen energia ja voima? Mieluummin olen energinen ja voimakas ihan ihmisenä, omana itsenäni. En tykkää että miehet tarjoaisivat apua. "
Miten se sinun ihmisyyttäsi poistaa, että olet myös nainen? Ap
Nuorena ja nättinä miehet usein tarjosivat "apua". Lopputulos oli kasa asiantuntemattomia setämiesneuvoja ja lähentelyä, mutta itse kuitenkin jouduin hoitamaan yksin homman.
Ainoa oikea apu ikinä tuli muilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, yllättäen sillä pukeutumisella on kuitenkin väliä. Turha vinkua sitten että ei johdu vaatteista kun tulet r*iskatuksi.
Ei kukaan halua tulla raiskatuksi, jos haluaisi, sitten se olisi akti, ei raiskaus. Eikä se ole naisen vika, jos miehellä on joku helvet1n vinksahdus päässään, jos kuvittelee hameeseen pukeutuneen haluavan kohdata välivaltaa!
No ei kai sitä kukaan haluakaan, mutta riskiin voi itse vaikuttaa.
Miehet suljetaan enemmistön päätöksellä (naiset enemmistö äänestäjissä) ennaltaehkäisevästi vankilaan?
"Siis syy, miksi häntä väistettiin, oli se, että kuvattiin tarkoitushakuista videota. Et voi olla niin tyhmä, ettet tuota tajua? Ei nuo ikinä mitään aitoja tilanteita ole. Ja jos ovat, voidaan videota kuvata niin kauan, että saadaan sellainen pätkä, jossa toteutuu haluttu tilanne. Eikö sulla käy mielessä, miten miehet muka eivät huomaa kuvaajaa?"
Sinulta jäi aloitus lukematta, oli niin kiire päästä haukkumaan :) Ap
Ei tämä käytännön elämässä liity pelkkään pukeutumiseen. Toki kadulla/ julkisilla paikoilla miehet kiinnittävät huomiota naisellisesti ja seksysti pukeutuviin naisiin, ja hakeutuvat heidän seuraansa.
Naisen täytyy olla sirorankenteinen ja osata flirttailla, heittäytyä Marilynin tyyliin tyttömäiseksi. Jos tuon osaa, ja on siro luusto, miesten apu ja huomio on taattu vaatetuksesta riippumatta. Ja huom. pitkäkin nainen voi olla siro luustoltaan. Tällaiset pitkät naiset voivat hoikkana käyttää kokoa 36-38. Vankkarakenteinen ei mahdu noihin, vaikka olisi samanpainoinen.
Kaikille ei ole luonteenomaista heittäytyä autettavaksi, saati "avuttomaksi", ja jos flirttailun taitoa ei vain ole, sen väkisin vääntäminen on kornia.