Ärsyttää kun todella harvassa paikassa on kahvin kanssa kermaa
Mutta jotain kauramaitoja on tarjolla. Onko se oikeasti niin harvinaista, että joku haluaa kahviin kermaa?
Kommentit (51)
Joo, kermakahvi on parasta.
Kauralitkuissa on hirveitä ihmiselle sopimattomia aineosia, oikeaa myrkkysotkua.
Missä? Kyllä mä ainakin huoltoasemilta ja kahviloista sitä kermaa otan kahviini. Ja kerrankin tyhjensin vikat siitä kermakannusta ja sanoin kassalle. Kassa kiitti ja hämmästyi,kun kukaan ei ikinä sitä sano vaan se tulee hänelle ja seuraavalle asiakkaalle aina yllätyksenä et se kannu on tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi kermalla maistuu aivan kamalalta.
Kahvi pienellä maitotilkalla maistuu aivan kamalalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä? Kyllä mä ainakin huoltoasemilta ja kahviloista sitä kermaa otan kahviini. Ja kerrankin tyhjensin vikat siitä kermakannusta ja sanoin kassalle. Kassa kiitti ja hämmästyi,kun kukaan ei ikinä sitä sano vaan se tulee hänelle ja seuraavalle asiakkaalle aina yllätyksenä et se kannu on tyhjä.
Työpaikan kahvitarjoiluissa, pienissä juhlissa ja useimmissa kahviloissa. Huoltoasemat taitaa olla ainoita paikkoja, joissa saa takuuvarmasti kermaa kahviin.
Ap
Oisko kustannuskysymys.
Kauramaito on muuten kahvissa parempaa kuin tavan kevytmaito. Mutta aito kerma on kyllä parasta.
Kermatilkka vahvaan tummapaahtoiseen kahviin - nam!
Kurrimaitoa laihaan vaaleapaahtoiseen kahviin - yöks!
Vierailija kirjoitti:
Kauralitkuissa on hirveitä ihmiselle sopimattomia aineosia, oikeaa myrkkysotkua.
Mikä noista on myrkkyä?
Ainesosat:
KAURApohja (vesi, KAURA 10 %), rapsiöljy, happamuudensäätöaine (kaliumfosfaatti), kalsium, jodioitu suola, vitamiinit (riboflaviini, D3, B12).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi pienellä maitotilkalla maistuu aivan kamalalta.
Ap
Samaa mieltä ja kauramaito on pahinta. Kermaa tai mustana. Kotona luomukuohukermaa 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan kahvitarjoiluissa, pienissä juhlissa ja useimmissa kahviloissa. Huoltoasemat taitaa olla ainoita paikkoja, joissa saa takuuvarmasti kermaa kahviin.
Ap
Mikset kysy miksei töissä ole kahvikermaa tarjolla? Kannattaa hakea sitten kahvit huoltoasemilta, eikä kahviloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikset kysy miksei töissä ole kahvikermaa tarjolla? Kannattaa hakea sitten kahvit huoltoasemilta, eikä kahviloista.
Koska vastaus on, että ei me osattu varautua siihen, että joku haluaa kermaa. Et nyt ymmärtänyt aloituksen pointtia.
Ap
Lähikahvilassa (asun maalla, joten tuo on ainoa) kahvi on laihaa. En tykkää vahvasta kahvista mutta tuon maun huomaa kyllä. Olisi edes anonyymi paikka, missä kehtaisi mainita. Nyt olen äänestänyt jaloillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska vastaus on, että ei me osattu varautua siihen, että joku haluaa kermaa. Et nyt ymmärtänyt aloituksen pointtia.
Ap
Tässähän vastasit itse aloituksen kysymykseen. Harva haluaa kermaa kahviin, siksi siihen ei osattu varautua. Jos riittävän moni asiakas haluaisi kermaa niin sitä varmasti olisi myös tarjolla.
Kerma saa kahvin maistumaan härskiintyneeltä, mutta kaikkein hirveintä on rasvaton maito kahvissa. On kuin olisi tiskivettä kaatanut kahvin sekaan.
Töihin nyt ainakin on helppo ottaa oma kahvikerma mukaan, tuohan moni omat eväätkin.
Kahvi kermalla on mieleeni. Tulee sopiva makumaailma. Sokeria ei tarvita.
Keramassa parempi makumaailma.. sopii kahviin maitoa paremmin. Tulee täyteläinen kombo.
Vierailija kirjoitti:
Et taida edes tietää mitä siinä "kauralitkussa" on. Siinä ei nimittäin ole mitään ihmiselle haitallista.
Ps. Mun kehoni ei osaa käsitellä sitä (vasikoille tarkoitettua) luonnollista lehmänmaitoa, eikä siis myöskään kermaa. Saan siitä ripulin ja jäätävät vatsakivut. Se on mulle oikeaa myrkkysotkua.
Vierailija kirjoitti:
Töihin nyt ainakin on helppo ottaa oma kahvikerma mukaan, tuohan moni omat eväätkin.
Ei näitä kahvitarjoiluja ole kuin pari kertaa vuodessa enkä ala roudaamaan kermapurkkia käsilaukussa niitä varten.
Ap