"Sullon tosi voimakas tuo tuoksu"
Tulin kirjastoon koska oma koneeni on hajonnut ja tuskin ehdin istua aloilleni kun viereisen koneen käyttäjä huomautti että mulla on tosi voimakas tuoksu. Mitä pirua se sille kuuluu? Ei kai kirjastossa ole tuoksusääntöjä? Ja koska kävelin tänne niin olin aamusta laittanut sekä dödä että hajuvettä ettei hiki haise. Pyysin toki anteeksi mutta onko tosiaan ihmiset tollasia että huomauttelee vieraille ihmisille? Pitäiskö sen hien sitte haiste? Hyvää päivää vaan sillekin tiukkapipolle;)
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin on on pari kertaa tultu mainitsemaan voimakkaan tuoksuni häiritsevän. Toiselle sanoin hänen lihavuutensa puolestaan häiritsevän minua ja toiselle kommentoin hänen vaatetustaan.
Ei ole sitten tullut mieleen, että voisit supsutella vähän vähemmän sitä haisua itseesi?
Minä laitan tuoksua ihan niin paljon kuin itse haluan, ei se ole muiden asia.
Selitätkö hieman tätä. Jos haisuttelet kotona yksiksesi, se ei ole muiden asia. Kun menet julkiselle paikalle, muiden ihmisten on pakko haistella hajujasi. Millä logiikalla ei ole muiden asia?
Pysyisivät kotona jos eivät hajuja kestä. Tulee minullekin paha olo kun näen lihavia ihmisiä, mutta en rupea siitä niille nillittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin on on pari kertaa tultu mainitsemaan voimakkaan tuoksuni häiritsevän. Toiselle sanoin hänen lihavuutensa puolestaan häiritsevän minua ja toiselle kommentoin hänen vaatetustaan.
Ei ole sitten tullut mieleen, että voisit supsutella vähän vähemmän sitä haisua itseesi?
Minä laitan tuoksua ihan niin paljon kuin itse haluan, ei se ole muiden asia.
sulla tulee olemaan vielä elämässä monin tavoin vaikeaa. kehitä aikuistuvaa luonnettasi. peseydy. ota muitakin huomioon, eikä vaan- minä ihte oo koko maaaailman napa- määäähän teen mitä määään haluun.
jos käytät hajuvettä- parfyymia, valitse mieto- ei mausteisia-
jos deo, tuoksu ja vielä hiuslakka ja sun omin
Kaikki eivät koskaan pidä vallinnoistasi. On ihan normaalia aikuisen käytöstä tosin, ettei suihkuttele vaikka toimistoon mennessä sitä vahvinta hajuvettään, ainakaan liikaa.
Jotkut pesee vaatteensa jollain surfilla, joka vaisee jo itsessään kammotavalle. Siihen päälle joku tuoksuva huuhteluaine. Sitten vielä laitetaan hajuvettä ja kaikkea muuta haisevaa. Sekamelska on valmis. Ei nää enää ite huomaa, miten voimakas se haju on. Ja miten kamalaa se muille on ei tarvitse olla kovin hajusteherkkäkään, kun tekee jo pahaa nämä hajuyhdistelmät. Toinen on kamalan voimakkaat hajuvedet, jotka ilmeiseTi vie hajuaistin käyttäjiltään, ksoka en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan haluaa haista niin voimakkaasti? Ei se hajuveden hajukaan ole enää hyvä kun sitä on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
mulla iän myötä tullut jonkinasteinen tuoksuallergia, kaikki pesuaineet jne tulee olla hajusteettomia. Prisman hississä oli joku toisi voimakas hajuvesi niin mua alkoi oikeesti tehdä pahaa.
Aiemmin ei haitannut ja käytin itsekin hajusteita.
Sama täällä. Kasarilla ja ysärillä käytettiin vielä todella vavoja tuoksuja, kúten LouLou, Poison ja Oscar de la Renta. Huh huh, nyt en kestäisi haistella näitä edes sadan metrin päästä.
Tietyiltä alueilta tulevilla, niin naisilla kuin miehelläkin, on todella voimakkaita hajuja, ja niitä laitetaan paljon. Suomessa on yleensä tapana ollut olla vähän hillitympiä tuon suhteen. On olemassa paljon hyviä, ei niin teräviä tuoksuja päiväkäyttöön
Vierailija kirjoitti:
Saan herkästi migreenin voimakkaasti tuoksuvista kemikaaleista. Hajusteissa kylpeneet kusipäät tulee poistaa julkisista tiloista väkivalloin.
Tai sitten voit itse poistua julkisesta tilasta arvokkaasti.
Kirjastossa puhuvalle voi aina asiallisesti huomauttaa hiljaisen tilan vaatimuksesta.
En suostu siihen, että minun pitäisi haista jonkun mielestä pahalle.
Eilen istuin kahvilassa suht lähellä hieltä ja lialta haisevaa henkilöä. En lähtenyt hänelle päätäni aukomaan. Jos en olisi kestänyt, olisin mennyt johonkin toiseen pöytään.
En usko, että minusta tekee pyhempää ihmistä se, etten kävisi suihkussa tai käyttäisi hajustetta.
Ja mitä nuoriin tulee, useimmat tuoksuvat hyvältä ja hoitavat hygieniansa ja se on hienoa se. Hyvä nuoret!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pesee vaatteensa jollain surfilla, joka vaisee jo itsessään kammotavalle. Siihen päälle joku tuoksuva huuhteluaine. Sitten vielä laitetaan hajuvettä ja kaikkea muuta haisevaa. Sekamelska on valmis. Ei nää enää ite huomaa, miten voimakas se haju on. Ja miten kamalaa se muille on ei tarvitse olla kovin hajusteherkkäkään, kun tekee jo pahaa nämä hajuyhdistelmät. Toinen on kamalan voimakkaat hajuvedet, jotka ilmeiseTi vie hajuaistin käyttäjiltään, ksoka en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan haluaa haista niin voimakkaasti? Ei se hajuveden hajukaan ole enää hyvä kun sitä on liikaa.
Joo liika on liikaa, en ymmärrä hajuvesien liikakäyttöä mutta nämä on ihmisten omia valintoja ja niiden kanssa on vain elettävä. Useimmat kuitenkin taitavat käyttää maltillisesti, 1-max 2 suihkausta. Se tuoksu pääsee paremmin esiin, kun ei juuri muita tuoksuvia tuotteita käytä. Paras on tuoksua puhtaalle ja miedosti hyvälle. Mutta jokainen pesee pyykkinsä jne miten haluaa, ei näihin ole muilla sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla iän myötä tullut jonkinasteinen tuoksuallergia, kaikki pesuaineet jne tulee olla hajusteettomia. Prisman hississä oli joku toisi voimakas hajuvesi niin mua alkoi oikeesti tehdä pahaa.
Sama täällä. Kasarilla ja ysärillä käytettiin vielä todella vavoja tuoksuja, kúten LouLou, Poison ja Oscar de la Renta. Huh huh, nyt en kestäisi haistella näitä edes sadan metrin päästä.
Jep, ja miehillä esim. Kourosta. Ennen hajuvedet olivat muutenkin vahvempia, nykyversiot niistä eivät ole niin voimakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että noi tuoksuvat pesuaineet voi olla se syy herkistymiseen. Kun tulee niin isosti iholle kaikki tuoksut vaatteiden ja lakanoiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti? Peität hajuvedellä ja dödöllä hienhajun. Sulla ei sitten suihkua ole kotona?
Kotona on mutta sillä kävelymatkalla ei satu oleen;
Kuka tuppaa niin paljon vaatetta, että hiki tulee?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on täysi oikeus tuoksua miltä haluat. Turhaan pyytelet anteeksi. On se kumma, kun tänäkään päivänä ei vielä ymmärretä, ettei toisten tuoksua kommentoida. #tuoksurauha
Ethän tuoksu liikaa? On yleinen kysymys tänä päivänä. Ei pitäisi olla vaikeaa ottaa muut huomioon?!
Meillä kävi teini-ikäinen sukulaistyttö kylässä. Hän istuskeli lapsemme kanssa lattialla leikkimässä. Huomasin hänen lähdettyään, että parkettilattiaamme oli tarttunut hänen vaatteistaan kunnon ällövaniljainen tuoksujen sekamelska. Tuo kyseinen kohta tuoksui vielä seuraavana päivänäkin, kunnes onneksi haihtui pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä kunnollista antiperspiranttia, niitä saa myös niin miedon tuoksuisena tai tuoksuttomana, etteivät häiritse ketään. Hajuvesillä ja hajustetuilla deodoranteilla vaan saat aikaan sellaisen tuoksucocktailin, että vähemmästäkin yskittää, kun kuljet ohi.
Nuorisossa on nykyään paljon näitä kaikelle mahdolliselle tuoksuvia pommeja. Jää sellainen suussakin maistuva hajuvana jälkeen, kun kävelevät ohi tai edessä.
Ai nykyään? Voi sitä Fiin määrää mitä minunkin teiniaikoina suihkutettiin 80-luvun loppupuolella.
Me puolessa välissä ja fii ei riittäny, oli vielä hajuvettä.
Vierailija kirjoitti:
No ei oo kohteliasta mennä sanomaan toisen hajuista. Jos pieraisee vahingossa niin oisko kohteliasta mennä sanoon että haiset. Paskahan haisee. Vaikka toinen haisis näädälle niin siitä vaan ei ruukata sanoa.
Mutta se paskahaju hälvenee.
Tosi voimakas pieruntuoksu sulla.
Vierailija kirjoitti:
Ja puolustit itseäsi loukkaamalla.
Meillä on monta teiniä ja mahtavat tuoksut ilmassa aina kun porukka on lähtenyt kouluun. :D
Mieluummin silti tuollaisia hyviä hajuja haistelen, kuin esim. naapurista jäävää lian hajua hississä.
No Markkukaan ei voi olettaa, että maailma Markun ympärillä alkaa pyöriä hänen migreeninsä mukaan. Markku sopeutuu itse ympäröivään maailmaan.